Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Heb nu tot meer als 30% gekregen
    Een ZT gekocht ????geen snelheid meer en gaan voor meer ruimte ??

Comment

• Naar alle waarschijnlijkheid kan ik binnenkort een bedrijfswagen bestellen. Met 3 jonge kindjes is mijn oog gevallen op een Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI ecoflex 136 pk business edition.

Met volgende opties:
      Veiligheidsnet laadruimte, Dubbele metaalkleur of mica, Elektrisch bedienbare ruiten achteraan, Lichtmetalen velgen, 17-duims, multispaaks - 225/50 R17 - 94V banden, Boordcomputer, FlexCover, Configuratie met 7 zetels, Stoffen bekleding Lace/Atlantis, Lace / Atlantis Jet black stof, Seat Comfort Pack 2 (bestuurder/passagier), Perimeter protection pack, Trekhaak, afneembaar, Ruimtebesparend reservewiel (17"), Donker getinte ruiten achteraan, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Premium appearance pack

Zijn er nog opties die jullie denken dat in dit lijstje ontbreken? Of zaken die overbodig lijken?
      Eventuele ervaringen met deze motor zijn ook altijd welkom...

Comment

• Ik vraag mij af waar jij dat reservewiel gaat leggen ?

Comment

• Ik heb ook een reservewiel bij genomen. Hangt onder de auto.
          Best handig want heb al 1 keer voorgehad dat een "herstelkit" niet zou helpen!!

Comment

• Nieuwe ZT besteld:
            - 1.6 diesel 136pk Cosmo
            - Silver Lake
            - Gold pack
            - pano voorruit
            - Led achterlichten
            - 18 duimers, 5 dubbele spaken
            - Bi-xenon
            - Lederen sportsalon
            - lounge seating
            - setje dakdragers

Levering half juli.
            Last edited by ; 23/05/2014, 23:45.

Comment

• Iemand ervaring met de Adblue vloeistof? Ik heb ondertussen 19000km op men ZF 1.6cdti staan en heb nog steeds geen melding gekregen om Adblue toe te voegen.
              Verder nog een vraag, moet je voor onderhoud verder gaan op je boordcomputer?

Grtz T

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bezoeker Bekijk Berichten
                Iemand ervaring met de Adblue vloeistof? Ik heb ondertussen 19000km op men ZF 1.6cdti staan en heb nog steeds geen melding gekregen om Adblue toe te voegen.
                Verder nog een vraag, moet je voor onderhoud verder gaan op je boordcomputer?

Grtz T
                Hier is net een discussie aan de gang over AdBLue
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  http://www.autoforum.be/showthread.p...11#post5348111
                  Hebben die ook nog een roetfilter of wat ??

Comment

• @erwinw : ik zou eerder voor leder gaan , maar dan zit je al in de duurste versie ( Cosmo ) ...........maar dan heb je minder opties nodig omdat die ,er al "standaard" op zitten .

Comment

• @ grandscenicman: cosmo uitvoering heb ik ook overwogen. maar komt in catalogus waarde enkele duizenden euro's duurder uit. Waardoor het voordeel alle aard ook fors toeneemt. Aangezien dit natuurlijk ook belangrijk is, overweeg ik nu de business uitvoering maar met dan wel inderdaad veel opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
                        Hebben die ook nog een roetfilter of wat ??
                        Ja, alle ZF diesels hebben een roetfilter (denk ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...11#post5348111
                          Ik heb de discussie gelezen maar het gaf mij geen sluitend antwoord. Dus toch maar even naar de garage gebeld.
                          De garage adviseert om te blijven rijden tot de auto aangeeft om bij te vullen. Het tijdstip van de melding is afhankelijk van uw rijstijl. Er zijn er al geweest die na 11000km moesten bijvullen maar ook al die tot 22000km gingen voor ze een melding kregen. Wel groot verschil, vind ik zelf
                          We zullen dus maar een bus Adblue meenemen als we binnenkort richting Z-frankrijk vertrekken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                            Nieuwe ZT besteld:
                            - 1.6 diesel 136pk Cosmo
                            - Silver Lake
                            - Gold pack
                            - pano voorruit
                            - Led achterlichten
                            - 18 duimers, 5 dubbele spaken
                            - Bi-xenon
                            - Lederen sportsalon
                            - lounge seating
                            - setje dakdragers

Levering half juli.

Ondertussen sinds vorige donderdag in mijn bezit en hij bevalt me prima. Komende van een Insignia, die toch wat meer uitstraling heeft, is deze eerder discreet. Echter staan kleur en 18-duimers hem prachtig. De hogere zit en pano-voorruit geven toch een speciaal rijplezier en de lederen sport salon zit echt als gegoten. Motor bevalt ook zeer goed. Voor mij soepel genoeg en muisstil. Alleen het volledige infotainment systeem vraagt gewenning en mijn telefoon koppelen lukt niet zoals het hoort (S4, bellen lukt, maar telefoonboek koppelt niet)
                            Tot op heden geen spijt van de keuze (andere kanshebbers waren basis A4-break, passat break en V60. Ondanks tevreden van de Insignia verkoos ik niet om met (bijna) dezelfde wagen nog eens een termijn te rijden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                              Ondertussen sinds vorige donderdag in mijn bezit en hij bevalt me prima. Komende van een Insignia, die toch wat meer uitstraling heeft, is deze eerder discreet. Echter staan kleur en 18-duimers hem prachtig. De hogere zit en pano-voorruit geven toch een speciaal rijplezier en de lederen sport salon zit echt als gegoten. Motor bevalt ook zeer goed. Voor mij soepel genoeg en muisstil. Alleen het volledige infotainment systeem vraagt gewenning en mijn telefoon koppelen lukt niet zoals het hoort (S4, bellen lukt, maar telefoonboek koppelt niet)
                              Tot op heden geen spijt van de keuze (andere kanshebbers waren basis A4-break, passat break en V60. Ondanks tevreden van de Insignia verkoos ik niet om met (bijna) dezelfde wagen nog eens een termijn te rijden)
                              foto!

Comment

• Telefoonprobleem opgelost! Alle contacten bevonden zich op de SIM. Ik heb deze nu ook gekopieerd naar het toestel, en de NAVI950 neemt deze nu probleemloos over.
                                Klein nadeel tov Insignia: kleinere tankinhoud. Vroeger minstens 1000km/tank, nu ongeveer 800.
                                Eerste vloekmoment: na een week al een ster in de voorruit. Ben benieuwd of ze dit morgen (Carglass) onzichtbaar kunnen wegwerken.

Comment

• Geen zin om heel dit topic door te lezen ivm de logo's :

zijn die dingen op de koffer "geplakt" of zijn er ook pinnetjes mee gemoeid??

Betreft een nieuw exemplaar ( 1 week oud ) en de letters zijn Zafiratourer en Ecoflex .

Bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                    Geen zin om heel dit topic door te lezen ivm de logo's :

Betreft een nieuw exemplaar ( 1 week oud ) en de letters zijn Zafiratourer en Ecoflex .

Bedankt !
                                    Geen gaatjes
                                    dus gewoon voorzichtig lostrekken
                                    het Zafira logo breekt wel, maar das niet zo erg
                                    Nadien wat autopoets erover en je ziet er niets meer van
                                    Zelf ook alle logos verwijderd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hebe00 Bekijk Berichten
                                      Geen gaatjes
                                      Ik neem dus aan : geen PINNETJES aan die emblemen ??

Zal geen probleem worden hoor , heb al bij zo'n 10 auto's de letters/logo's verwijderd : haardroger , flosdraad , WD40 of stickerverwijderaar , ff polijsten met mezzo + finale ( heel de koffer ) , waxke erop en klaar.

+

Comment

Bedankt !
                                        Nieuwe aankoop gedaan grandscenicman? Ik heb dit gewoon bij de bestelling vermeld en hem zonder logo's ontvangen.
                                        Groeten.

Comment

Bedankt !
                                          Proficiat?

Comment

Working...
                                          X