Oorspronkelijk geplaatst door Dimi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira Tourer
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Rating:
The Zafira Tourer is an impressive family car. It's much more expensive than any Zafira has ever been in the past, but the quality of the cabin materials and the cleverness of the seven-seater layout mean it justifies its high price tag. It may not be as sporty to drive as a Ford S-MAX - but to be honest we really like its comfortable ride and refined manners.
Complete rij-impressie: [www.autoexpress.co.uk]
Rij-impressie: [www.autobild.de]Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenDas tot aan 80.000 km. Op de lijst met hogere km's staan de insignia's niet meer in Top 5
Comment
-
In ben alleen maar positief van mijn insignia. Heb hem in december 2 jaar en heb tot hiertoe 0,0 problemen gehad. Alles werkt perfect bij mij, de auto rijdt zalig, en zowel interieur en exterieur zijn wat mij betreft nog steeds de mooiste in zijn segment.
Moet ik vandaag een nieuwe auto kiezen dan wordt het 200% opnieuw een insignia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichtendat heb je goed gezien. Maar ik denk niet dat een auto die pas van 2009 op de markt is al aan een studie boven de 80.000 km onderworpen wordt ... 95% van de insignias hebben immers nog geen 80.000 km.
( Nog 35.000 Km te gaan )
Het is te hopen dat de fleettarieven van de zafira nu snel bekend zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patanson Bekijk BerichtenDie van mij is van 1/4/2010 & heeft er al 125.000 Km op de teller staan .
( Nog 35.000 Km te gaan )
Het is te hopen dat de fleettarieven van de zafira nu snel bekend zijn
jij hoort dan bij die 5%
tevreden na al die kilometers? geen problemen die zich na x aantal kilometers voordoen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichtendat is goed gereden
jij hoort dan bij die 5%
tevreden na al die kilometers? geen problemen die zich na x aantal kilometers voordoen?
enkel zetelmatten zijn vervangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eurowines Bekijk BerichtenHeb er 2 weken geleden 1 besteld.
cosmo uitvoering
xenon
panoramische voorruut
kleur mahagoni met cocoa interieur
verwarmde zetels en stuur
navi9000
parkpilot
bluetooth telefoon
17' multispaaks velgen
levering is verwacht voor half februari
Comment
Comment