Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mooi

ik had hem vandaag gezien op E313 Wommelgem ,op een transport wagen .
    jammer genoeg heb ik geen foto ,

Comment

• had vergeten te melden.
      gekocht met de cdti met 130pk manueel
      getwijfeld om de 14 turbo benzine met 140 pk te nemen maar toch maar bij diesel gebleven

Comment

• Ja het is beste wel een mooie wagen hoor
        Ook de velgen zien er wel mooi uit ben eens benieuwd welke steekwijze ze gaan hebben

Comment

• Ik heb gisteren deze gezien op de E313

Comment

• ik wil ook ene
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik heb er gisteren 2 kunnen bewonderen aan en in het sportpaleis (Proms) 't is echt een geweldige wagen.
              Er stond er buiten ene in het bruin met bruin interieur.......njamie.......

Op de site ook two-tone velgen beschikbaar. Die wil ik absoluut on het echt zien.
              Sterk bezig Opel!

Comment

• Zafira Tourer en GTC volgens mij te bewonderen bij garage Vanneste Kortrijk?!!!!!!!!

Ik kom net terug van jaarlijks onderhoud...

De nieuwe Zafira Tourer en de Astra GTC staan daar 3 dagen in de showroom.

Nice!!!

Comment

• Deze kwam net toe bij Vanneste te Kortrijk

is daar voor 3 dagen
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door domien9 Bekijk Berichten
                    is daar voor 3 dagen

Heel sjiek!

Comment

• Vandaag Getest & goedgekeurd

Echt een Prachtige wagen
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Gisteren eens (eerder bij toeval) bij een Opel dealer binnen gesprongen. Ik wilde eens gaan kijken of de Zafira de opvolger van onze S-max zou kunnen worden. Mooi niet dus. Mooi vind ik hem wel, maar begrijp toch niet goed hun reclame-slogan: groot, groter, grootst...
                        Hij komt veel, heel veel ruimte te kort ten opzichte van de Ford. Zo is de middelste stoel toch weer voor te lachen, blijkt toch een probleem te zijn voor de design-ontwikkelaars. Is ook geen alleenstaand probleem van Opel want zo een "noodstoeltje" vindt je ook terug bij Mercedes R-klasse. Nee voor 3 volwassenen op de achterbank te zetten lukt het ook bij deze niet.

Heb ook nog iets anders bij Opel ontdekt, maar dat zet ik in het Ampera-topic.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• mooie auto

Ik heb hem ook zien staan bij de garage en ben er eens naar gaan zien.
                          Vindt hem wel mooi hoor! Ik rijdt nu een insignia en twijfel om deze aan te schaffen... dit voor de extra 300 liter kofferruimte (ben muzikant) en de bredere ingang bij de koffer om spullen in- en uit te laden.
                          Het spreekt me dan ook aan dat de Zafira het interieur overerft van de insignia, dit met nog enkele kleine nieuwe extra's.
                          Alleen weet ik niet of deze zafira tourer even lekker rijdt. Volgens mij zijn het dezelfde dieselmotoren... de Zafira weegt een 200kg minder dan een Insignia, dus deze zou iets sneller moeten optrekken, of niet?
                          Heb ook al gekeken naar de Ford S-Max en Citroen C4 Picasso... qua prijs allemaal in de buurt van elkaar maar CO2 uitstoot en verbruik scoort de Opel het beste, op papier althans. Aangezien onze nieuwe BIV vooral rekening houdt met CO2 uitstoot is dit wel iets om rekening mee te houden!

Ook ben ik nieuwsgierig naar rijden op CNG, iemand ervaring mee? Jammer dat er hier in vlaanderen maar 3 tankstations zijn... (Brugge, Antwerpen en Brussel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patanson Bekijk Berichten
                            Echt een Prachtige wagen
                            Hij is besteld

Comment

Hij is besteld
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hij is besteld
                                vandaag gaan zien in de showroom. kriebelt om ook één te kopen
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Knapste monovolume op de markt!!!
                                  Mijn volgende zou ook wel eens zo ene kunnen worden...
                                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• @ Lele, volledig mee akkoord. Mooi stand van Opel trouwens @ Brussels.
                                    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• de mijne is ook besteld...

zie hier

Comment

• Ik kon ook niet meer weerstaan. Ik heb gekozen voor een full option 165 Pk Diesel. Levering verwacht eind maart, dan zal hij 4 maanden door de garage ingezet worden als demowagen; begin augustus neem ik hem dan over.

De proefrit met de 130 Pk diesel viel alvast erg goed mee. benieuwd wat 35 Pk meer gaan opleveren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sennake Bekijk Berichten
                                          De proefrit met de 130 Pk diesel viel alvast erg goed mee. benieuwd wat 35 Pk meer gaan opleveren...
                                          Was dat met de ecoflex-versie, of de gewone?

Comment

Working...
                                          X