Dat zijn de platen met zelf gekozen combinatie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira Tourer
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
thx Rjonckers, is echt een mooie kleur IRL
die nrplaat had ik vroeger voor mijn kever van 1965 gekocht, nu heb ik een kever van 1953 met een andere gekozen combinatie dus daarom hangt deze nu op de zafira maar als het 'ooit' mogelijk zou zijn om een andere combinatie gratis te krijgen, dan komt er wel iets anders op
Comment
-
Astrologie,proficiat met je nieuwe Zafira.Ziet er wel prachtig uit!Mooie velgen trouwens.
Nu krijg ik toch ook goesting om de mijne te gaan afhalen.Zal nog enkele weekjes geduld moeten hebben.Zal in afwachting
naar uw mooie fotos zien regelmatig!.Hopelijk post je nog regelmatig wat rijervaring met je zafira,zodat ik nog meer water in de mond krijg..
p.s Welke motor had je nu alweer?
Comment
-
Prachtige zafira seg !
Oh die moet ik vroeg of laat wel eens zien staan,want daar waar ie op de foto staat,passeer ik nogal vrij veel
Is toch ook de mahogany kleur he ? dan heb je dezelfde kleur als me astra,en kan zeggen die kleur wordt,
door vele zeer mooi gevonden op de internationele opel meet toch heel veel respons van gekregen iig
Comment
-
is zeker comfortabel, heb jaren met zo'n grote velgen gereden met minder band motor is 2l CDTI met 130pk...naar mijn mening iets te traag, mis het koppel van mijn vorige zafira B wel met momenten...
daarnet op de parking van de colruyt de rechtse achtervelg geborduurd door uit te wijken voor een geit met een karreke...had beter het karreke meegepakt zodat die madam kon betalen..maandag langs de bandencentrale...12 jaar met velgen gereden waarvan de velgrand bijna helemaal bloot lag etc, nooit 1 titske, op den deze na 100km al prijs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenLeuk!!!
Mijn wagen staat morgen al een week bij de dealer, maar tot op heden nog steeds geen papieren. Is dat normaal???
Zeer tevreden dus!
Foto's en topic volgen snel.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenis zeker comfortabel, heb jaren met zo'n grote velgen gereden met minder band motor is 2l CDTI met 130pk...naar mijn mening iets te traag, mis het koppel van mijn vorige zafira B wel met momenten...
daarnet op de parking van de colruyt de rechtse achtervelg geborduurd door uit te wijken voor een geit met een karreke...had beter het karreke meegepakt zodat die madam kon betalen..maandag langs de bandencentrale...12 jaar met velgen gereden waarvan de velgrand bijna helemaal bloot lag etc, nooit 1 titske, op den deze na 100km al prijs...
Spijtig van de krasjes.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenis zeker comfortabel, heb jaren met zo'n grote velgen gereden met minder band motor is 2l CDTI met 130pk...naar mijn mening iets te traag, mis het koppel van mijn vorige zafira B wel met momenten...
Op de parking van een grootwarenhuis word je verondersteld uw rijgedrag aan te passen.
Helaas gaan we er altijd maar van uit dat onze heilige koe zoals in India dient behandeld te worden.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenMaar sommige wacos op de weg scheelt toch ook wat aan en voor sommige mensen is een auto meer dan een vervoersmiddel aleen he, dien je met respect te behandelen
Deze geit kwam ineens de rijweg op gereden zonder te zien, ik reed nog geen 10 km ofzo...ahja, maandag platen bijwerken en anders nieuwe velg bestellen
Comment
-
Beste mensen,
ik heb van woensdag mijn zafira tourer maar het start/stop systeem lukt me niet goed.
ik stop aan de lichten, zet hem in neutraal en laat koppeling los maar dan blijft de motor draaien.
gisteren ben ik vertrokken en na ongeveer kwam ik aan lichten, doe het gevraagde en dan lukte het, voor de rest van de dag is het me niet meer gelukt. Vannacht na lang autostrade te doen werkte het ook nog eens.
soms wel, soms niet.
weet er iemand of ik nog iets moet doen of dat ik iets verkeerd doe ?
Vriendelijke groeten,
Comment
-
Motor moet aan verschillende voorwaarde voldoen eer hij stil valt. (op temperatuur zijn, volgeladen batterij hebben, airco afstaan denk ik.....)DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk BerichtenInderdaad, had mij al speciaal in de verste uithoek van de parking gezet op 2 plaatsen want er zijn veel te veel mensen zonder respect die zomaar hun deuren openslaan of met hun karreke zich overal tussenwringen en de plaatsen tegenwoordig zijn veel te smal voor hedendaagse wagens.... Telkens ik iemand dat zie speen ga ik daar naar toe om van mijn oren te maken maar die zijn zich meestal van geen kwaad bewust...zijn ook vaak mensen die dingen op hun dak zetten om het daarna al schuivend eraf te nemen...
Deze geit kwam ineens de rijweg op gereden zonder te zien, ik reed nog geen 10 km ofzo...ahja, maandag platen bijwerken en anders nieuwe velg bestellen
Ja kan je volledig begrijpen,deed ik ook,want kom amper op publieke plaatsen (lees : drukke)
Maar 2 weken terug,had ik toch 30 min mn auto snachts op de ondergrondse parking gezet op grote markt van stniklaas,
En als ik dan mijn auto daags was,zie ik dat er weer enkele labielen hun pollen niet konden thuis houden (lees : kras getrokken van 10x15cm)
Dit is nu wel onder de noemer van vandalisme maar toch,auto stond vlak bij ingang (dus niet compleet afgelegen) niet naast andere wagens,en toch prijs.ijn
Verzekering zij meteen,plaats het maar onder de noemer jaloezie , ach ze konden het bij werken zonder kleur verschil .
Was enkel door vernis laag,dus opvullen nieuwe vernis en op polijsten,was ik er *relatief* goedkoop vanaf.
Helaas iets TE goedkoop voor mijn omnium franschise ( eerste 250) maar enfin,eind goed al goed.
Maar mensen hebben nog 0 % respect tegenwoordig,ik ben boer iedereen is boer,voor mij moet nen otto aleen rijden nie meer,da geld voor iedereen.
Dat is wat de gedachtegang van veel personen in onze samenleving.
Mijn vorige c4 stond vorig jaar geparkeert NET onder mijn raam in mijn hotel kamer ( waren weekend amsterdam)
Ik smorgens eens loeren naar mijn knappe madam--> komt er naast de coupe een monovolume staan.
Klets deur wagenwijt open,zie deur tegen de mijne kletsen,man had het nog niet door of boeide hem niet ? ging gewoon droog naar binnen.
Ik aankleden en gaan kijken,coupe had stoot*trims* hier zaten natuurlijk krassen,maar gelukkig door die stoot trims niets in de lak !
En die mis ik meer en meer op nieuwe wagens ! beschermde toch nog enigsinds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenHet is gelukt, heb hem sinds donderdag. Rijdt zeer goed, stil en comfortabel. Eerst de motor wat laten roderen vooraleer ik de 165 paarden los laat
Zeer tevreden dus!
Foto's en topic volgen snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenJa kan je volledig begrijpen,deed ik ook,want kom amper op publieke plaatsen (lees : drukke)
Maar 2 weken terug,had ik toch 30 min mn auto snachts op de ondergrondse parking gezet op grote markt van stniklaas,
En als ik dan mijn auto daags was,zie ik dat er weer enkele labielen hun pollen niet konden thuis houden (lees : kras getrokken van 10x15cm)
Dit is nu wel onder de noemer van vandalisme maar toch,auto stond vlak bij ingang (dus niet compleet afgelegen) niet naast andere wagens,en toch prijs.ijn
Verzekering zij meteen,plaats het maar onder de noemer jaloezie , ach ze konden het bij werken zonder kleur verschil .
Was enkel door vernis laag,dus opvullen nieuwe vernis en op polijsten,was ik er *relatief* goedkoop vanaf.
Helaas iets TE goedkoop voor mijn omnium franschise ( eerste 250) maar enfin,eind goed al goed.
Maar mensen hebben nog 0 % respect tegenwoordig,ik ben boer iedereen is boer,voor mij moet nen otto aleen rijden nie meer,da geld voor iedereen.
Dat is wat de gedachtegang van veel personen in onze samenleving.
Mijn vorige c4 stond vorig jaar geparkeert NET onder mijn raam in mijn hotel kamer ( waren weekend amsterdam)
Ik smorgens eens loeren naar mijn knappe madam--> komt er naast de coupe een monovolume staan.
Klets deur wagenwijt open,zie deur tegen de mijne kletsen,man had het nog niet door of boeide hem niet ? ging gewoon droog naar binnen.
Ik aankleden en gaan kijken,coupe had stoot*trims* hier zaten natuurlijk krassen,maar gelukkig door die stoot trims niets in de lak !
En die mis ik meer en meer op nieuwe wagens ! beschermde toch nog enigsinds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk BerichtenIn uw plaats : uw respect voor uw moedertaal is ook 0 %....
Dialect zal ik heus niet tegen iedereen spreken,ik zie wel van waar deze personen in kwestie afkomstig zijn.
D en T en DT fantast,die zijn er ook,maar om nu speciaal daar voor te reageren ?
Mijn excuses als ik u stoor in u vlot lezen,maar er zitten op publieke fora nu eenmaal raar mannen he , u bent er dan nu 1 tegen gekomen.
Comment
-
zitten daar standaard all season banden op? Ik zou -voor de eerste maal in mijn leven- winterbanden willen opsteken. Continental dacht ik.
Ben bijna verplicht ze in garage te nemen waar ik ze gekocht heb, daar ik dan evt. de bestaande banden kan 'overlaten' (daar hij weet dat ze nieuw zijn) De bandencentrale aan mijn deur (waar ik speciale korting krijg via werkgever echtgenote gaat geen banden overnemen waar mee gereden is).....misschien -voorlopig- winterbanden op stalen velg, en thuis bewaren....dan spaar ik toch tijd om ze telkens te laten switchen en uitlijning e.d. (40 € +/- + bewaren 20 €?) Ook de velg gaat rapper beschadigd worden.
banden thuis wisselen moet toch lukken? Of zie ik dat verkeerd?
en nog iets: word de uitlijning en andere zaken professioneler gedaan bij bandencentrale dan in gewone merkgarage? Meer materiaal bij bandencentrale om preciezer te werken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door satsurfer Bekijk Berichtenzitten daar standaard all season banden op? Ik zou -voor de eerste maal in mijn leven- winterbanden willen opsteken. Continental dacht ik.
Ben bijna verplicht ze in garage te nemen waar ik ze gekocht heb, daar ik dan evt. de bestaande banden kan 'overlaten' (daar hij weet dat ze nieuw zijn) De bandencentrale aan mijn deur (waar ik speciale korting krijg via werkgever echtgenote gaat geen banden overnemen waar mee gereden is).....misschien -voorlopig- winterbanden op stalen velg, en thuis bewaren....dan spaar ik toch tijd om ze telkens te laten switchen en uitlijning e.d. (40 € +/- + bewaren 20 €?) Ook de velg gaat rapper beschadigd worden.
banden thuis wisselen moet toch lukken? Of zie ik dat verkeerd?
en nog iets: word de uitlijning en andere zaken professioneler gedaan bij bandencentrale dan in gewone merkgarage? Meer materiaal bij bandencentrale om preciezer te werken?
Op mijn astra , 3 maand terug geleverd zaten gewoon 17 inchers van hankook zomer banden.
Meestal worden winterbanden idd om stalen velgen getrokken,en daar rijd men dan in de winter mee,en *zomerseizoen* weer begint worden,
de zomer velgen (alu) met zomerbanden er weer onder gestoken (in de winter liggen alu velgen dan gestockeerd,zomer liggen stalen velgen dan weer opzij)
Grote garages,zullen alles wel zelf doen qua banden monteren,en evt uitlijnen indien u dat vraagt (uitlijnen wordt niet std gedaan bij een bandenwissel nvdr).
Kleine garages,besteden soms dingen zelf uit,aan banden centrales oid.
Velgen zelf monteren en demonteren kan idd prima zelf (liefst momentsleutel gebruiken,zeker bij alu velgen)
Ik zelf,monteer geen winterbanden,omdat ik zelden de auto gebruik met vies weer,en anders anticipeer ik voldoende.
Comment
Comment