Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
    bij mij ook hij reageert ook vrij snel als je hem van nummer wil verzetten dus ik ben er ook zeer tevreden over...

wat ik wel 'jammer' vind is het feit dat er maar 1 boordcomputer is...in mijn Zafira B had ik er 2 zodat ik bij BC 1 gemiddeld verbruik etc van bij de aankoop kon laten staan en op BC 2 de waarden tussen 2 tankbeurten...

ik ga ook 1 van de dagen eens werk maken om zo'n rubberen koffermat te bestellen op ebay, ik had dit ook in mijn omega en zafira B en dat is echt zeer handig...je kofferbekleding blijft vlekkeloos proper en als je iets in de koffer zet, gaat het niet beginnen schuiven

Wel zo een mat wil ik ook al een tijdje,omdat ik toch soms met vuiligheid zeul,en ik dan erna wel een tijd bezig ben alles weer proper te hebben.
    Aleen als ik tijd terug zag voor mijn J kwam ik er meer voor de GTC tegen die vaak ook nog goedkoper waren.
    Je brengt me weer op gedachten zo meteen maar eens kijken si

Comment

• heb er 1 voor mijn Zafira en 1 voor mijn vader zijn Antara besteld in NL voor 80 euro maar ik kan geen overschrijving invoeren met de gegevens die ze geven dus heb mailtje gestuurd voor een ander rekeningnummer

Comment

heb er 1 voor mijn Zafira en 1 voor mijn vader zijn Antara besteld in NL voor 80 euro maar ik kan geen overschrijving invoeren met de gegevens die ze geven dus heb mailtje gestuurd voor een ander rekeningnummer
        Oh,werkt via iban rek oid he.
        Ik bestel vaak in nederland en duidsland voor allerhande dingen (voornamelijk wagen dan : detailing oid)
        Vb in belgie hebben we amper shops waar je op dit moment covers en screenprotects hebt voor iphone 5 (of het is ne kleurboek of schandalig van prijs)
        En nog anders NOG NIET in voorraad,in nederland heb ik besteld wat ik wou ook van kleur (zondag besteld en betaald) gisteren was het hier.
        En met paypal toeslag en verzendkost nog 15 eur goedkoper dan belgie,handig dus + meer keuze uiteraard

Comment

• Ik heb hier een ruime kofferruimte 'kuip' besteld
          http://www.inhaenger.de/

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ein Kofferraumschutz, der Sie in allen Belangen garantiert begeistern wird. Nutzen Sie ihn als Kofferraumwanne oder Hundebox für Ihren Opel.

eerst had ik dit in gedacht (maar uiteindelijk gewoon pvc)
          Kofferraumschutz BOOTECTOR passend für Opel Zafira Tourer ab 2012-2019 bei kofferraumwannen.de kaufen. Schneller Versand aus eigenem Lager.

Zu bestellen unter: http://www.kofferraumwannen.de/Kofferraumschutz_hoch_c1.htmUnser passgenauer hoher Kofferraumschutz ist eine geniale Lösung für Autofahre...

wel leuke matten

Comment

• Ik heb me een stuk EPDM rubber (normaal als dakbedekking) aangeschaft. 1.4m breed (ook smaller verkrijgbaar) en lengte kan je zelf kiezen. Kost een dikke 10 euro per lopende meter. Dat is natuurlijk niet zo stevig, maar je hebt ook een opstaande rand en is nog makkelijk weg te leggen en af te kuisen (gewoon op de oprit leggen en met de tuinslang/schuurborstel).

Ivm de BC nog: net nog eens gecheckt: zowel op BC1 als BC2 krijg ik aantal kilometers en gemiddeld verbruik over die afstand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk Berichten
              Ik heb me een stuk EPDM rubber (normaal als dakbedekking) aangeschaft. 1.4m breed (ook smaller verkrijgbaar) en lengte kan je zelf kiezen. Kost een dikke 10 euro per lopende meter. Dat is natuurlijk niet zo stevig, maar je hebt ook een opstaande rand en is nog makkelijk weg te leggen en af te kuisen (gewoon op de oprit leggen en met de tuinslang/schuurborstel).

Ivm de BC nog: net nog eens gecheckt: zowel op BC1 als BC2 krijg ik aantal kilometers en gemiddeld verbruik over die afstand.
              Idd, bij mij ook. BC1 gebruik ik voor de afstand en het gem. verbruik te weten tussen 2 tankbeurten en BC2 staat vanaf de aankoop op, maar zal die in de toekomst misschien nog voor iets anders gebrruiken.
              Je kan beiden resetten door de knop aan het uiteinde vd hendel een paar seconden in te duwen
              Dan heb je nog het menu met de snelheid, range en momentverbruik. En ook nog het menu navigatie.
              Door op de menu-knop te duwen kan ik ook nog naar het instellingenscherm (max. snelheid en controle vd olie-kwaliteit) en naar het eco-scherm (huidig verbruik; mooie grafiek wat je verbruikt tijdens een afstand van 5 km tot op 50 km terug; en zware verbruikers, zoals airco, achterruitverwarming, zetelverwarming)
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                En ook nog het menu navigatie.
                Door op de menu-knop te duwen kan ik ook nog naar het instellingenscherm (max. snelheid en controle vd olie-kwaliteit) en naar het eco-scherm (huidig verbruik; mooie grafiek wat je verbruikt tijdens een afstand van 5 km tot op 50 km terug; en zware verbruikers, zoals airco, achterruitverwarming, zetelverwarming)
                Dat menu Navigatie heb ik niet.
                Ik heb dus enkel
                1) snelheid/range/momentverbruik
                2) BC1
                3) BC2

En hoe ga je via die menu-knop naar dat eco-scherm? Is mij ook nog niet gelukt.

Ik heb een Cosmo 2.0CDTi ecoFLEX S/S 130pk/cv 5p DPF - misschien iets specifiek voor uitrustings-/motorversie?

Comment

Ik heb dus enkel
                  2) BC1
                  3) BC2

Ik heb een Cosmo 2.0CDTi ecoFLEX S/S 130pk/cv 5p DPF - misschien iets specifiek voor uitrustings-/motorversie?
                  idd, staat er bij u niet op, maar heb me laten vertellen dat ze dit kunnen unlocken in de garage

Comment

Ik heb dus enkel
                    2) BC1
                    3) BC2

Ik heb een Cosmo 2.0 cdti ecoflex S/S 165pk Manueel 7p, maar wel een MY13, misschien dat daar het verschil zit?
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Kunnen ze gerust unlocken. Ik had de BC eerst ook niet op men Astra ST. Garage heeft hem er later gratis opgezet met de TECH 2. Ik heb nu de 7 tabbladen, ik kan defecte lampen zien, snelheids signaal... Het enige wat je niet hebt is dat hij weergeeft dat het ruitensproeierreservoir of koelvloeistofresevoir leeg is omdat die sensoren niet meegeplaatst zijn in die resevoirs. Je moet kijken bij welke dealer je gaat want ze durven u daarvoor aanrekenen of ze maken u gewoon wijs dat het onmogelijk is.
                      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• okido, zal dat eens vragen als hij binnen moet voor onderhoud op 30k km (zit nu ongeveer op 20k)

Iets wat ik deze morgen nog gemerkt heb: bij hevige regen (en bijgevolg dus zeer nat wegdek) werkt die Lane Departure Warning niet deftig. Regelmatig dat ik melding kreeg dat ik de lijn overschreed terwijl dat zeker niet het geval was, en ook regelmatig geen aanduiding op het dashboard dat die actief is terwijl de schakelaar aan de vitessepook wel degelijk aan stond.
                        Heeft nog iemand dat gemerkt? Ik vermoed omdat die de lijnen niet goed kan zien, dat die zichzelf uitschakelt?

Comment

Ik heb dus enkel
                          2) BC1
                          3) BC2

ik heb de 2.0 CDTI 130pk...kunnen ze dat bij mij ook unlocken??
                          volgende week gaat hij binnen voor zijn 1000km dus dan kan ik dan ineens laten doen

Comment

ik heb de 2.0 CDTI 130pk...kunnen ze dat bij mij ook unlocken??
                            volgende week gaat hij binnen voor zijn 1000km dus dan kan ik dan ineens laten doen
                            vraag het, en laat het mij dan weten hé

Comment

• ik zet het hier dan wel

Comment

• Zaterdag eerstkomend, waarschijnlijk mijn nieuwe Zafira afhalen bij Gman Wilrijk.
                                Eindelijk zou ik zeggen .Heb dan bijna drie maand moeten wachten.
                                Geduld loont .

Comment

• vandaag is hij binnengeweest voor zijn onderhoudje na 1000km en heb gevraagd of ze die extra BC kunnen activeren met de tech2 maar ze hebben niet gevonden hoe het moet en ze weten ook niet of het hoegenaamd mogelijk is en ik weet dat er wel degelijk naar aan het zoeken geweest zijn
                                  1 van de werknemers wist mij te vertellen dat het wel mogelijk is bij de astra J, maar dat er dan soms een foutmelding komt als er geen sensor aanwezig is voor koelvloeistof etc...

ik heb enkel functies: snelheid, BC1 kms, BC2 kms, gemiddeld verbruik, range, gemiddelde snelheid en dan menu2 met oliepeil etc...
                                  Last edited by ; 12/10/2012, 20:56.

Comment

• Deze morgen gebeld naar Barto Hoogstraten. Zafira zou waarschijnlijk maandag bij hen geleverd worden en ik zou hem dus eind volgende week kunnen afhalen
                                    Garage moet nadat de auto geleverd is nieuwe plaat aanvragen en verzekering in orde brengen... Ze zouden volgende week nog contact opnemen.....
                                    Allee, er komt eindelijk schot in de zaak

Comment

• Zaterdag mijn zafira afgehaald.Heb al 200 km. gereden.Rijd zeer aangenaam en is ook zeer stil van rijgeluiden.
                                      (heb de 140 pk turbo).Verbruik kan ik nog niet goed inschatten,daar de motor nog moet ingereden worden.
                                      Heb ook de 19inch velgen 5spaaks en toch niet te harde vering.Ga straks nog een klein ritje doen om nog
                                      wat te genieten!Eerste indrukken zijn wel zeer goed te noemen.
                                      Ook heel veel bekijks (bijna met open mond) onderweg!.
                                      Volgens de garagist een van eersten met gps update 2013.
                                      Ook het infotainmantsysteem werkt zeer goed.In het algemeen
                                      zeer tevreden!Cosmo interieur voelt warm aan(zeker als het duister is) met de rode binnenverlichting.
                                      Rest van commentaar volgt later.Groetjes van zeer tevreden zafira tourer rijder.

Comment

• Juist bericht gekregen van de leasing
                                        morgen om 13u aflevering!!!

Eindelijk!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheBjorno Bekijk Berichten
                                          Juist bericht gekregen van de leasing
                                          morgen om 13u aflevering!!!

Eindelijk!!!!!
                                          Welke motor had je nu weer?cng,

Comment

Working...
                                          X