Oorspronkelijk geplaatst door stip
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira Tourer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk BerichtenVan ver vallen deze toch wel goed op vind ik.
Ik zou toch zeker een optie genomen hebben die meer comfort oid gaven aan de auto ipv die achterlicht-leds .
(bvb zetelverwarming )
Comment
-
De kleur is gewoon de basiskleur Summit White.
In verband met dat flitsen, dat moet ik nog is nakijken, maar er zit volgens mij geen halogeenlamp in.
De bochtenverlichting, die aangaat wanneer je bv. een straat indraait, is wel halogeen.
Nog in verband met die LED-achterlichten, vind het raar dat men zegt dat men het verschil niet ziet met de gewone lichten. Als je ze naast mekaar zet, is het verschil toch wel zeer duidelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk BerichtenNog in verband met die LED-achterlichten, vind het raar dat men zegt dat men het verschil niet ziet met de gewone lichten. Als je ze naast mekaar zet, is het verschil toch wel zeer duidelijk.
In mijn GSIII zitten "gewone" lichten , ik vind dat die toch wel een redelijk mooi licht geven ........stel ik vast als ik er eentje zie voorbij rijden in het donker (of als ik er 1 zie vanop km's afstand )
Gelukkig heeft ieder een andere voorkeur voor zijn wagen , of we reden allemaal met "klonen" rond . Toen ik aan het rondkijken was voor een andere/nieuwe wagen vond ik het zelfs jammer dat die armsteun van de ZT zo "klein" was tov die van mijn auto....
(ik heb heus geen nieuwe GSIII gekocht omdat die enkel maar een grotere armsteun had dan bij die ZT hoor )
Comment
-
Over schoonheid , goesting ,kleuren en smaak enz zijn er veel meningen..........nu nog een foto van ene zonder die leds
Ik vind het ook wel mooi maar ervoor "opleggen" is er niet bij voor mij , tenzij ik geld te veel had.....dan liever zulke lichten vooraan .
In het eerste seizoen van "komen eten" had ik al van mijlenver gezien dat die kandidaten in een GSIII rondreden (om punten te geven)...door de vorm van die lichten (bananas noemen wij die hier) .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psalenbi Bekijk BerichtenProficiat met de keuze. Is dat wit het "mineral white" metaalkleur? En hoe werkt het lichtsignaal (flitsen koplampen) met je AFL als de xenonlampen niet aanliggen? Zit daar nog een halogeenlamp in hiervoor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk BerichtenHierbij een foto van de achterlichten genomen in het donker.
Vind ze toch wel zeer mooi.
[ATTACH=CONFIG]94991[/ATTACH]
maar ik zou er niet voor opleggen. Wel voor AFL.
Comment
-
Ik heb uit hele betrouwbare bron vernomen dat de 2 nieuwe 1600 cc bronnen uit het Opelhuis komen de benzine voor 100% want dit is een volledig nieuw ontwerp en de diesel 95% voor deze hebben ze medewerking gehad van een paar GM- ingenieurs uit Turijn die al aan de 1900 en 1300 blokken meegsleuteld hebben als dat geen goed nieuws is .En een vaststaand feit is dat het zeker GEEN PSA blokken zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenIk heb uit hele betrouwbare bron vernomen dat de 2 nieuwe 1600 cc bronnen uit het Opelhuis komen de benzine voor 100% want dit is een volledig nieuw ontwerp en de diesel 95% voor deze hebben ze medewerking gehad van een paar GM- ingenieurs uit Turijn die al aan de 1900 en 1300 blokken meegsleuteld hebben als dat geen goed nieuws is .En een vaststaand feit is dat het zeker GEEN PSA blokken zijnOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk BerichtenDe nummerplaat is gewoon verlicht en dus niet via LED's.
D'as jammer ! Bedankt voor de reactie Stip !
Comment
-
Ik heb de volgende configuratie zafira tourer cosmo ,20l 130 pk diesel, launch pack , upgrade launchpack,afl bi xenon , led achterlichten,19duims,ruimte besparend res.
nu is mijn vraag dienen 130 pk zijn daar problemen mee, want in den insignia zijn daar wel wat problemen mee.
Ik zou er graag nog het panoramisch dak erop willen , zijn er mensen die daar al mee rijden tevreden over zijn of zijn er lekken , of andere problemen mee ?
Want ik rij nu met vectra gts 2.2d zalige wagen, heeft 126000km nog nooit kosten aan gehad enkel een egr clep vervangen op 123000km is van 2004 super onderhouden en rijd als een trein doe er alle jaren een trip mee naar spanje en dat is rond de 4400km, en ik klok mijne bc af op 4.5liter dus die motor is nog nieuw zei de mekanieker die er altijd aan werkt .
Indien er geinterseerden zijn voor deze wagen ik krijg er van de garage nog 6000€ voor
Grtz Marijke
Comment
Comment