Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tdike Bekijk Berichten
    @Lele, Bedankt, de foto kan je eigenlijk al zien in de brochure van de zafira. Het is zo een witte met het OPC pakket en die 5 spaak 19" velgen Bi color.
    @hebe00 Ik heb de 2.0 motor gekozen met 110pk en heb inderdaad kunnen genieten van de 50% korting. Buiten de velgen en het OPC pakket heb ik de Usb prenium, led lichten,flexcover,en de deurstrips als accessoir. Ik denk dat het mooier is zonder die strips maar ik heb geen goesting om alle weken mijn deuren te laten spuiten omdat er de ene of andere debiel zijn deur openkletst tegen de mijne en daarom geen respect heeft voor andermans auto. Normaal komt hij in week 25 binnen.Een week later vertrekken we op verlof,dus al direct een heel lange rit van 2000 km voor de boeg. Het zal wel terug effe wennen zijn(Met velgen oppassen voor borduurs) want ik rijd al bijna 8 jaar met een espace (standard model) en dan moet je zo nauw niet kijken he.Maar heb voor de espace ook al wel met een verlaagde auto gereden met velgen en spoilers, dus het is mij niet onbekend.Foto's van de zafira volgen als hij binnen is.
    Gr,
    Beste tdike

ga dezelfde bestellen maar in cosmo 165 pk met de configuratie hierboven vermeld
    Heb met een 110 pk gereden met 18 duims en vond de motor te lui, maar dat is mijn mening
    die beschermstrips is een goed idee

groeten
    bert

Comment

• Van donderdag staat er nieuw display in...... probs opgelost nu. Weet iemand waarom men die grote spatie heeft tussen de achterzetel en het afdekrolsysteem van de koffer???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nadigun Bekijk Berichten
        Van donderdag staat er nieuw display in...... probs opgelost nu. Weet iemand waarom men die grote spatie heeft tussen de achterzetel en het afdekrolsysteem van de koffer???
        Je kan de achterzetels toch nog in alle richtingen verschuiven?
        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• ja, maar je blijft een grote spatie houden........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hebe00 Bekijk Berichten
            Beste tdike

ga dezelfde bestellen maar in cosmo 165 pk met de configuratie hierboven vermeld
            Heb met een 110 pk gereden met 18 duims en vond de motor te lui, maar dat is mijn mening
            die beschermstrips is een goed idee

groeten
            bert
            Bert,

Je kan de 110pk bestellen en hem tunen. Ik heb het al eens bezien en bij Heinz in Aalst komt er 60 pk bij. En bovendien kost het niet zoveel dan de opleg van een 110 pk naar een 165 pk.

Comment

Bert,

Je kan de 110pk bestellen en hem tunen.
              Is die 165 pk geen 2 liter en die 110 een 1.6 ?? ..........alletwee een 2.0 dus (google is mijn vriend)

Je bent trouwens je garantie kwijt als je dit doet dacht ik....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nadigun Bekijk Berichten
                ja, maar je blijft een grote spatie houden........
                Met de lounge-seating kan je de stoelen wat naar binnen verschuiven, misschien dat het dan uitkomt? Moet het eigenlijk eens testen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  Is die 165 pk geen 2 liter en die 110 een 1.6 ?? ..........alletwee een 2.0 dus (google is mijn vriend)

Je bent trouwens je garantie kwijt als je dit doet dacht ik....
                  De 2.0 cdti 110 en 130 pk, zijn technisch hetzelfde, maar de 165 pk zou een ander onderblok hebben, turbo en injectie zou hetzelfde zijn.

Comment

• Hallo,ik heb reeds 18000 km met mijn tourer 1.4 turbo met 140 PK
                    en flexride systeem.
                    Ik heb onlangs een melding op mijn dashboard gekregen dat het koelwater moest bijgevuld worden.
                    Dit heb ik dan ook gedaan en het stond inderdaad onder het minimum en heb het zelf weer bijgevuld,toch vraag ik mij af hoe dit eigenlijk kan,en zeker omdat hij nog maar net zijn klein onderhoud gehad heeft!
                    Ik ga dit best de volgende weken opvolgen!
                    Over de flexride kan ik zeggen dat ik tevreden ben,de sportstand is duidelijk voelbaar,de tourstand iets minder,je moet er dan toch al specifiek gaan op letten.

Over het al dan niet verlaagd onderstel(hetgeen ik niet heb) dacht ik in de periode dat ik mijn tourer bestelde(reeds meer dan 1jaar geleden al)dat het verlaagd onderstel er alleen opzat vanaf dat men koos voor 18 inch banden en velgen

Maken ze hier eigenlijk ook geen verschil tussen verlaagd onderstel of sportvering.?als er hier sprake is van verschil!! ??

Proficiat aan de mensen die hier hun(knappe samenstelling trouwens!!!)nieuwe wagen in bestelling hebben

hoe meer zielen hoe meer vreugde zou ik zeggen.

mvg MARC V

Comment

• Laten nakijken in de garagae !
                      Ik rijd nu bijna 4j met een insignia, en in die tijd 4 keer die melding gekregen. Laatste keer hebben ze ook de wagen nagekeken ipv gewoon bijgevuld: lek aan de radiator (zijkant, waar de leidingen toekomen, dus niet door gebruiksschade)
                      Nu is de radiator vervangen.

Comment

• pfff, nog een week of 5.

Comment

• Vandaag zafira besteld, levering voorzien begin augustus, dus 10 weken

Comment

• Een vraagje. Is er een mogelijkheid bij het afleggen van de auto dat de lichten automatisch nog gedurende een bepaalde tijd blijven branden zonder iets te doen. Dit zou pratisch zijn bij het binnenrijden van mijn garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D.C.K Bekijk Berichten
                              Een vraagje. Is er een mogelijkheid bij het afleggen van de auto dat de lichten automatisch nog gedurende een bepaalde tijd blijven branden zonder iets te doen. Dit zou pratisch zijn bij het binnenrijden van mijn garage.
                              Je moet de hendel van het grootlicht naar u toe trekken 1 keer = 15 seconden, 2 keer is 30 seconden.

Zo is het bij mij toch.. Moet maar eens proberen

Comment

• Normaal volgende week is de zafira tourer binnen.

Comment

Normaal volgende week is de zafira tourer binnen.
                                  Tdike post wat fotos als je m hebt Ben echt nieuwsgierig Moet zelf wachten tot augustus
                                  Last edited by ; 29/06/2013, 17:02.

Comment

• Heb er gisteren ook één besteld. Zafira Cosmo 130 pk, zwart metaalkleur, lederen bekleding (met seat comfort pack SRY), park and go technologie pack, afneembare trekhaak en set wintervelgen. Levering augustus (staat ergens in stock). Kijk ernaar uit!

Comment

• Zafira is binnen

Comment

• jeantje

Oorspronkelijk geplaatst door MARC V Bekijk Berichten
                                        Iemand enig idee van welke auto deze afkomstig kunnen zijn,gevonden tijdens ontruimen oud huis!
                                        chevy misschien?

Comment

• 2 maanden geleden de nieuwe Zafira Tourer gekocht. Ik heb een probleemke met het geluid van de NAV900i radio. Ik luister naar heldere klanken als er plots doffe klanken optreden Al rijdend en stilstaand. De garage hoort niks,verwonderd me ook niet. Volgens hen ben ik de enige die dit voor heb. Daarom vraag ik het eens aan jullie

Comment

Working...
                                          X