Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo, Hier dan de foto's van mijne zafira. Hij was binnen op 3/7 maar had geen tijd om de foto's te plaatsen, omdat we er op 5/7 mee zijn vertrokken naar Frankrijk. Ondertussen zijn we terug thuis en al 2500km verder. Morgen binnen voor de eerste check up. Deze wagen rijd dus super zacht en is uiterst stil qua rolgeluid, hetgeen ik totaal niet had gedacht met ne 19" en 235 brede banden + sportophanging. Ook het verbruik valt op de autosnelweg goed mee, 1100km met een volle tank. Het stadsverbruik weet ik nog niet, daar we nog maar van Zaterdag terug zijn.
    DSC02467.jpgDSC02468.jpgDSC02469.jpg

Comment

• @Hebe00 Ik lees dat jou zafira ook binnen is. Plaats jij ook wat foto's? Veel rijplezier.

Comment

• Mooi ! ..........nu die letters er nog af.................

Comment

• Die stootrubbers op de deuren vind ik persoonlijk maar niks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdike Bekijk Berichten
            @Hebe00 Ik lees dat jou zafira ook binnen is. Plaats jij ook wat foto's? Veel rijplezier.
            @tdike Mijn auto staat nog in de garage
            ik zi
            ik zie dat je geen afl xenon genomen heb
            is het een cosmo? En welke opties heb je genomen

Comment

• hebe00,

Ja hoor, het is een cosmo. De opties zijn: opc kit, 19"velgen, ledlichten,deurstrips (maar dat zag je al wel) en binnenin alleen de usb prenium.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdike Bekijk Berichten
                Hallo, Hier dan de foto's van mijne zafira. Hij was binnen op 3/7 maar had geen tijd om de foto's te plaatsen, omdat we er op 5/7 mee zijn vertrokken naar Frankrijk. Ondertussen zijn we terug thuis en al 2500km verder. Morgen binnen voor de eerste check up. Deze wagen rijd dus super zacht en is uiterst stil qua rolgeluid, hetgeen ik totaal niet had gedacht met ne 19" en 235 brede banden + sportophanging. Ook het verbruik valt op de autosnelweg goed mee, 1100km met een volle tank. Het stadsverbruik weet ik nog niet, daar we nog maar van Zaterdag terug zijn.
                [ATTACH=CONFIG]98150[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98151[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98152[/ATTACH]
                De velgen zijn niet mijn ding. Maar een witte is wel knap.
                Heeft er al iemand de nieuwe 1.6 cdti?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                  De velgen zijn niet mijn ding. Maar een witte is wel knap.
                  Heeft er al iemand de nieuwe 1.6 cdti?
                  Heb ergens gelezen dat er leveringsproblemen zijn met de 1.6. De eerste zouden eind aug. geleverd worden.
                  Daarom dat Opel in de Insignia een herwerkte 2.0 CDTI van 120 en 140 pk in de facelift versie heeft gestopt ipv de geplande 1.6CDTI
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Is dat een volledig nieuwe motor, die 1.6?

Zijn er al ergens reviews van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                      Heb ergens gelezen dat er leveringsproblemen zijn met de 1.6. De eerste zouden eind aug. geleverd worden.
                      Daarom dat Opel in de Insignia een herwerkte 2.0 CDTI van 120 en 140 pk in de facelift versie heeft gestopt ipv de geplande 1.6CDTI
                      De eerste worden nu reeds geleverd. Vriend van mij mag er donderdag achter gaan. Hij heeft hem eind januari besteld en zou eerst begin mei geleverd worden, daarna eind mei, dan begin juni en daarna leveringsdatum onbekend. Eind juni bellen ze hem dat ze de auto gaan maken, maar heeft er dan nog een maand moeten op wachten.

Comment

• Dan eiste ik toch een compensatie. Dan serieus wat te laat.

Comment

• Even een vraagje voor alle nieuwe Zafira eigenaars: kunnen jullie even kijken welk type lamp er in de dimlichten zit voor wie geen xenons heeft besteld. Ik had een klant voor aftermarket xenons en mijn fittingzoeker is nog niet up-to-date met dit model...
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                            Even een vraagje voor alle nieuwe Zafira eigenaars: kunnen jullie even kijken welk type lamp er in de dimlichten zit voor wie geen xenons heeft besteld. Ik had een klant voor aftermarket xenons en mijn fittingzoeker is nog niet up-to-date met dit model...
                            Mss kan dit je verder helpen. http://www.opel-infos.de/zusatz/lampen.html en doorscrollen naar Zafira Tourer
                            2012 Opel Astra ST Ecoflex
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                              Mss kan dit je verder helpen. http://www.opel-infos.de/zusatz/lampen.html en doorscrollen naar Zafira Tourer
                              Zeer nuttige link, bedankt. Lamptype is HIR2 van Zafira Tourer, eerste auto waarop ik dit type lamp zie...
                              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                Zeer nuttige link, bedankt. Lamptype is HIR2 van Zafira Tourer, eerste auto waarop ik dit type lamp zie...

Toeval, daarnet een Zafira tourer gezien met aftermarket Xenon, opvallend omdat de dagrijlichten geel waren en de Xenon blauwer leek dan standaard.

Comment

• @ tdike
                                  Auto pas gehaald in garage, rijd super
                                  Last edited by ; 30/07/2013, 01:06.

Comment

• @hebe00
                                    Proficiat, rijd idd super goed.

Comment

• Gisteren op onderhoud geweest ( olie en-filter vervangen, alle vloeistoffen bijgevuld etc, werkuren) ( 26058 km) en heb 230 eurokes betaald. Wat hebben jullie betaald ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nadigun Bekijk Berichten
                                        Gisteren op onderhoud geweest ( olie en-filter vervangen, alle vloeistoffen bijgevuld etc, werkuren) ( 26058 km) en heb 230 eurokes betaald. Wat hebben jullie betaald ?
                                        Zijn vaste prijzen, iedereen betaalt evenveel...

Comment

• Mijn zafira tourer is 2 weken geleden geleverd. Heb er 20 km mee gereden alvorens ik terug in de garage stond. Had misschien toch beter de 2.0 gekocht ipv de nieuwe 1.6 cdti. Plots verscheen 'DRINGEND SERVICE NODIG'.Foutmelding kon ook niet via de computer verwijderd worden. Ondertussen werd , na contole van de bedrading, besloten om de turbo te vervangen vanwege één of andere sensor die zijn werk niet doet (leve de electronica) en daar er nog geen onderdelen beschikbaar zijn werd een nieuwe turbo van de band gehaald. Hopelijk is het probleem nu, na 2 weken , opgelost.

Comment

Working...
                                          X