Oh ja, en de trekhaak heeft een 13-polige stekker. Heb ik al direct een verloop naar 7-polig moeten kopen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira Tourer
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bezoeker Bekijk Berichten
Ondertussen ook de POI voor de F-palen toegevoegd. Werkt goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenEn hoe doe je dat, intressant!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdike Bekijk BerichtenGoedenavond,
Vraagje aan de witte zafira tourer rijders: Vinden jullie ook dat de bumpers niet even wit zijn dan de rest van de auto? Het is niet veel verschil hoor maar eens je het ziet, begint het op te vallen vind ik. Het komt mss omdat het ene materiaal plastic is en het andere metaal?
Gr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bezoeker Bekijk BerichtenEen vraagje:
ik heb een ZA dark mahogany in cosmo uitvoering. Heb je dan normaal niet de deurhendels in het (zieteruitals) chroom?
De mijne heeft dit namelijk niet.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDe mijne heeft dit iig. Ook een cosmo. Heb je chromé raamomlijsting?
Had het eerste niet gemerkt tot iemand mij er attent op maakte.
Comment
-
Verleden maand viel me op dat, wanneer ik het contact opzette, er uit het motorcompartiment een gerammel te horen was, vergelijkbaar met een ventilator waarvan één schoep uit balans draait. Ik ben naar de dealer geweest (garage Barto Hoogstraten) en daar zij men me dat het een klepje van de turbo was dat bleef hangen Ik heb dit dus laten herstellen (in garantie) en er verder geen aandacht meer aan geschonken tot ik daarnet op de oprit het contact opzette om de auto in de garage te zetten en vrouwlief (die buitenstond) opmerkte dat het geluid er terug was En inderdaad, het rammelt er nog even erg als toen, misschien zelfs nog erger..... Heeft iemand van de lezers hier dit al voor gehad? Ik zal volgende week maar weer terug een afspraak maken met de garage
Comment
-
Dan zou die na één week al terug defect zijn? Maandag maak ik een nieuwe afspraak met garage Barto en daarna zien we wel Ik heb een benzine (1.4) en ik dacht dat een EGR-klep alleen bij diesels voorkwam, maar blijkbaar ben ik verkeerd ingelicht Inderdaad, ik vond de uitleg bij http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitlaatgasrecirculatie
Comment
-
een vraag:
Zijn er hier mensen met een navi 900? En werkt bij hun de bluetooth verbinding goed.
Ik heb een raar probleem met de verbinding met een samsung s3. Na een paar minuten handsfree bellen knallen de boxen en valt het geluid weg. Dit komt weer terug na een dikke minuut.
Intussen hoort degene met wie ik aan het bellen ben de radio spelen. Dit probleem doet zich voor met een s3 met android versie 4.1.2 en een s2 met dezelfde versie.
mijn vraag is nu zijn er mensen met en s2 of s3 die het zelfde probleem hebben?
Of zijn er mensen met een s2 of s3 met versie 4.1.2 die wel normaal kunnen bellen?
De garage steekt het namelijk op onze android versie (na 5 maanden bellen en klagen) maar ik heb via google al op een duitse en een italiaanse site mensen gevonden die wel kunnen bellen met sé of s3 met versie 4.1.2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bezoeker Bekijk BerichtenEen vraagje:
ik heb een ZA dark mahogany in cosmo uitvoering. Heb je dan normaal niet de deurhendels in het (zieteruitals) chroom?
De mijne heeft dit namelijk niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hebe00 Bekijk BerichtenBeste ZT rijders
Kunnen jullie de lichtschakelaar op 0 zetten of springt die bij jullie ook terug naar de auto-stand?
Heb zopas met een corsa gereden met dezelfde schakelaar en die kon men wel op nul zetten en laten staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hebe00 Bekijk BerichtenBeste ZT rijders
Kunnen jullie de lichtschakelaar op 0 zetten of springt die bij jullie ook terug naar de auto-stand?
Heb zopas met een corsa gereden met dezelfde schakelaar en die kon men wel op nul zetten en laten staanOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
-
Opel is druk in de weer met het uitrollen van z'n nieuwe motorenfamilie. De Cascada kreeg al de beschikking over de nieuwe 1.6 Turbo met 200 pk, nu komt dat blok ook in de neus van de Zafira Tourer te liggen.
De nieuwe motorenfamilie van Opel overtreft z'n voorgangers op het gebied van zuinigheid en prestaties. De Cascada was de eerste die die het nieuwe blok in z'n neus kreeg, nu vindt de 200 pk sterke 1.6 Turbo ook z'n weg naar de Zafira Tourer.
Het blok levert z'n maximale koppel van 300 Nm tussen de 1.700 en 4.700 tpm. Schakelen gaat standaard met de nieuwe handgeschakelde zesbak van Opel. Een sprintje naar de 100 km/h is hiermee in 8,9 seconden achter de rug. Doorsprinten doet-ie tot 225 km/h. Het gecombineerde verbruik komt volgens Opel uit op 7.0 l/100 km, wat overeenkomt met een CO2-uitstoot van 164 g/km.
De internationale tak van Opel meldt dat de Zafira Tourer in combinatie met z'n nieuwe krachtbron vanaf november is te bestellen, gelijktijdig zullen de prijzen bekend worden gemaakt. Opel Nederland brengt ons vanmiddag op de hoogte of we de krachtigste Zafira ook in de Nederlandse showrooms tegen zullen komen
Bron: autoweek.nlOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
Comment