Oorspronkelijk geplaatst door stip
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Zafira Tourer
Collapse
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk BerichtenOf zouden de lichten verkeerd staan afgesteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stip Bekijk BerichtenIk heb op mijn Zafira xenon-verlichting en krijg regelmatig lichtsignalen van tegenliggers in het donker.
Hebben de andere Zafira-rijders met xenon dit ook voor? Of zouden de lichten verkeerd staan afgesteld?
Comment
-
Ik heb ondertussen bijna 5000km op mijn ZT staan maar krijg regelmatig de melding "accubescherming actief!".
Als ik deze melding krijg, werken er bepaalde functies vd auto niet meer oa de zetelverwarming.
Ik heb deze melding nu toch al zeker een 10-tal keer gekregen. Is dit normaal? Of heb ik gewoon een zwakke accu.
Ga het ook eens id garage navragen.
Grtz T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bezoeker Bekijk BerichtenIk heb ondertussen bijna 5000km op mijn ZT staan maar krijg regelmatig de melding "accubescherming actief!".
Als ik deze melding krijg, werken er bepaalde functies vd auto niet meer oa de zetelverwarming.
Ik heb deze melding nu toch al zeker een 10-tal keer gekregen. Is dit normaal? Of heb ik gewoon een zwakke accu.
Ga het ook eens id garage navragen.
Grtz T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biturbo46 Bekijk BerichtenNu al bijna een maand in het bezit van de 2.0 biturbo . 1.700 km op de teller .
Deze auto is een plezier om mee te rijden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biturbo46 Bekijk BerichtenNu al bijna een maand in het bezit van de 2.0 biturbo . 1.700 km op de teller .
Deze auto is een plezier om mee te rijden .
Comment
-
Enkele pics :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Biturbo46 Bekijk BerichtenEnkele pics :
Comment
-
Deze auto is een plezier om mee te rijden .Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jespie Gillespie Bekijk BerichtenNiemand?
De plaats achter de 2de zitrij word ,hoe zou ik het zeggen,er ligt een valse bodemplaat in die dan nog eens in 2 vakken is onderverdeeld,deze ruimte hieronder is vrij groot,je kan er toch aardig wat spullen in kwijt!
Ik moet zeggen dat de kofferruimte van een s-max toch wel wat ruimer is en vind die van de ZT soms wat tegen vallen.
Er gaat veel ruimte verloren vind ik eigelijk achter de vaste (zij)bekleding,als je hier achter kijkt via het zijvakje zie je (of voel je)dat hierachter nog behoorlijk wat verloren(vrije) ruimte zich bevind!
Ik heb nu met mijn ZT 1.4 turbo 140 pk 30.000 km zonder problemen gereden,behalve dat ik al 3 keer melding heb gekregen'koelvloeistof bijvullen" wat ik dan eigen handig zelf heb gedaan ,maar dit zeker bij de volgende beurt ga vermelden in de garage.
Ik zou persoonlijk op sommige momenten(lees sommige)toch wel een beetje meer vermogen willen hebben,maar bij gewoon woon-werk verkeer mis ik dit niet!natuurlijk,als ik hem in de sportmodus zet krijg ik wel wat meer vermogen!
mvg marc v
Comment
-
Een probleem dat ik zelf veroorzaakt heb is dat ik met veel kringen(swirls) op mijn donkere lak zit.
Hoe zou ik deze kunnen wegwerken of verminderen?
Ik heb de fout gemaakt(denk ik) mijn wagen met een autowasborstel op steel te wassen,volgens mezelf is het hierdoor gekomen.
Wie weet raad hiervoor?
mvg marc v.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MARC V Bekijk BerichtenEen probleem dat ik zelf veroorzaakt heb is dat ik met veel kringen(swirls) op mijn donkere lak zit.
wegwerken of verminderen?
Ik heb de fout gemaakt(denk ik) mijn wagen met een autowasborstel op steel te wassen..
Wie weet raad
NOOIT een wasborstel van de wasbox gebruiken , tenzij voor je velgen , dat heeft die voor jou er ook mee gedaan....
wegwerken : kleien en polijsten en afwerken met wax/sealant naar keuze.
Donkere lak : je zal ALTIJD swirls zien op je lak , de kleur zit gewoon niet mee....
Kijk ook eens op www.carclean.nl ( forum) of wax-it .
Comment
Comment