Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
    Vermits de kleurenkaart bij opel eerder beperkt is: zilvergrijs, donker grijs, bruin of zwart. En nog blijft het een moeilijk vraagstuk. ����
    Niet twijfelen

2012 Opel Astra ST Ecoflex
    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• 2014-09-08 10.16.51.jpg

Comment

Vermits de kleurenkaart bij opel eerder beperkt is: zilvergrijs, donker grijs, bruin of zwart. En nog blijft het een moeilijk vraagstuk. 😄😄
        of deze?
        heb hem zelf met 170pk motor en rijd super
        image.jpg

Comment

• Prachtvelgen hebe00 !!

Comment

• Bestelling geplaatst voor een Carbon flash 1.6 cdti.
            cosmo uitvoering met:
            Afl plus, navi, zetel en stuurverwarming, velgen 17 inch, sportzetels jet lace met comfort pack voor beide voorzetsels, afneembare trekhaak, dode hoek bewaking spiegels, flex organiser, parkeersensoren voor en achter met camera...
            Alleen die 19 ers die kriebelen, maar madam en baby dochtertje gaan er veel mee hotsen. Denk dat ik met 19 ers veel ga vloeken wanneer ze een borduurtje gepakt gaan hebben dus hou het maar op 17 inch.

Voor die afneembare trekhaak dien ik daar ook eerst mee langs de autokeuring te passeren?

Levering zou half juni pas worden.

Comment

Voor die afneembare trekhaak dien ik daar ook eerst mee langs de autokeuring te passeren?
              Jawel, is maar een formaliteit. Papieren en trekhaak controleren, iets van een 15 euro betalen en klaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                Jawel, is maar een formaliteit. Papieren en trekhaak controleren, iets van een 15 euro betalen en klaar.
                Echte geldklopperij zoiets; Opel zou wel weten hoe ze een trekhaak moeten monteren in de fabriek zeker.
                Na-montage is iets anders.
                Zou er al ooit ene zijn afgekeurd bij zijn eerste keuring? In de fabriek geplaatst welteverstaan.
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ik heb tot hier toe 2 nieuwe opels gekocht steeds met trekhaak en steeds is de dealer ermee naar de keuring geweest zelf niets voor moeten doen of vragen, lijkt me logisch als deze van fabriek uit gemonteerd is toch.
                  Of niet, hoe zit het met andere merken/dealers ,opels kwamen van buga herentals

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                    Echte geldklopperij zoiets; Opel zou wel weten hoe ze een trekhaak moeten monteren in de fabriek zeker.
                    Na-montage is iets anders.
                    Zou er al ooit ene zijn afgekeurd bij zijn eerste keuring? In de fabriek geplaatst welteverstaan.
                    Ook in de fabriek kunnen ze soms zware missers begaan hoor

Comment

• zijn er ZT's met start-stop die niet meer stoppen?
                      Ik denk dat mijn ZT het laatste jaar NOOIT meer is stilgevallen (het is een 2.0cdti 130pk versie, 66000 km, 2,5j oud). Ook al zet ik alles uit (airco, radio), is ie goed warm gereden (25 km autostrade), dan nog ...

Bij z'n onderhoud op 2 jaar gemeld aan de garage, maar die zeiden "er moeten aan heel randvoorwaarden voldaan zijn...", maar toch....

Comment

• Onze Zafira maak vaak een piepend/fluitend geluid. Meestal tijdens het rijden maar soms ook bij stilstaand. Het is goed hoorbaar. Komt ergens van achter. Het is een 163 pk versie, al weet ik niet waar die zitten ;-) Heeft er nog iemand dit al gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
                          Onze Zafira maak vaak een piepend/fluitend geluid. Meestal tijdens het rijden maar soms ook bij stilstaand. Het is goed hoorbaar. Komt ergens van achter. Het is een 163 pk versie, al weet ik niet waar die zitten ;-) Heeft er nog iemand dit al gehad?

hoor is aan de zetel, wij hebben ook net een nieuwe met de sportzetels, die zijn handmatig bij ons, maar elektrisch als ergonomische zetel , zie links van de bestuurderszetel(er zit een soort knopje dat elektrisch je zetel wat harder of zachter maakt )

Comment

• ik ben sinds 2 maand ook een trotse eigenaar van een zafira tourer cosmo met opc kit en 18 inch velgen. extra duurste navigatiepakket, en de ergonomische zetels(sportzetels). Ik ben is verder aan het kijken qua meer van styling , maar blijkbaar is er weinig te vinden. Iemand sites?. De wagen is al zeer mooi maar kan misschien nog mooier?

Comment

• Gisteren ook besteld.
                              2.0 cdti
                              Automaat.
                              Park assistance pack.
                              connect pack.
                              driver assistance pack.
                              Dark sea blue.
                              Sportzetels.
                              Trekhaak afneembaar.
                              Verlaagd chassis.
                              7 zits configuratie.
                              Wel opcline kit laten vervallen dat bracht de levertijd op 16 weken.
                              Gekozen voor de 2.0l omdat we eigenlijk echt graag de automaat wilden.
                              Voorziene aflevering 1 Augustus.
                              Last edited by ; 09/06/2015, 09:49. Reden: optielijst

Comment

• De onze is in maart besteld, normaal begin juni zou die arriveren. Is nu naar begin juli verschoven. En heb ook het opc laten vallen toen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Ray Bekijk Berichten
                                  Gisteren ook besteld.
                                  2.0 cdti
                                  Automaat.
                                  Park assistance pack.
                                  connect pack.
                                  driver assistance pack.
                                  Dark sea blue.
                                  Sportzetels.
                                  Trekhaak afneembaar.
                                  Verlaagd chassis.
                                  7 zits configuratie.
                                  Wel opcline kit laten vervallen dat bracht de levertijd op 16 weken.
                                  Gekozen voor de 2.0l omdat we eigenlijk echt graag de automaat wilden.
                                  Voorziene aflevering 1 Augustus.
                                  De 130 of 170 pk?
                                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Weet er misschien iemand of de 1.6 cdti ook met automaat zal geleverd worden? De mokka kan hiermee besteld worden in 1.6 cdti. Maar over de zafira vind ik niks

Comment

• 130 pk

Comment

• Weet er iemand iets over een terugroepactie ivm de handremkabels.... Vorig jaar liet ik een onderhoud doen en toen werd gezegd dat ik de wagen eens moest binnen brengen ivm deze terugroep... Ik vroeg toen of dit mocht bij het volgend onderhoud, geen prob zei de garage, er werd ook niet gezegd dat ik de wagen moest binnen brengen binnen een bepaalde termijn. Verleden week had ik onderhoud en zei men dat mijn garantie hierop was vervallen en ik alles zelf kon betalen..... Is dit normaal???

Comment

• opel zafira tourer met probleem

Ben al sinds 2012 in het bezit van opel zafira tourer 1.4 turbo 140 pk .
                                          Verleden week deze binnen gedaan wegens problemen,nl.bij het stevig optrekken schokte hij soms en ook bij stationair draaien was het ook soms voelbaar.
                                          Na een testrit van de garage was de diagnose duidelijk:defect aan de ontstekingsmodule of bobine genoemd.

Ze hebben dit onderdeel mij dan ook komen tonen,en er was 1 van de 4 uitgangen doorgebrand,oorzaak onbekend.
                                          Kostprijs inclusief werk en nieuwe bougies rond de 540 euro.
                                          Dit na een kilometerstand van 50.000 km.hopelijk komt dit niet direct meer voor.
                                          Wel terug 2 jaar garantie op dit onderdeel.
                                          Verder geen problemen met de auto gehad.
                                          Sinds ik onlangs 2 nieuwe voorbanden(bridgestone potenza ipv.bridgestone turanza)is mijn verbruik lichtjes gedaald.
                                          Van ongeveer een 7.8 liter naar 7.5 of zelfs minder.het is miniem,maar het is toch duidelijk dat het verbruik heel lichtjes is gedaald door dit bandentype te kiezen.

mvg marc v
                                          Last edited by ; 22/06/2015, 21:23. Reden: foutje in de tekst

Comment

Working...
                                          X