Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Zafira Tourer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb gebeld met mijn garagist en we hebben afgesproken om de update bij het volgende onderhoud eind januari uit te voeren. Volgens mijn garagist kon dit zeker wachten.

Comment

• Als ik lang ( half uurtje) een snelheid van rond de 14okm/h rij, dan krijg ik telkens ( is al 2 maal voorgevallen)de melding dat het oliepeil te laag is, terwijl het oliepeil ( na meting) op peil is. Heb daarna geen meldingen meer gekregen bij een constante snelheid van 125kmh. Zou dit kunnen dat de olie dan te dun is en de voeler dit aangeeft als te weinig olie? Ik doe steeds onderhoud ibij erkende opeldealer .. Is een Zafira Tourer 2.0 met 130pk en rond de 88000 km bwj 2012... Is dit probleem herkenbaar???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TRM3 Bekijk Berichten
        Weet je toevallig wat deze dienst kost want bij mij was het gratis voor het eerste jaar maar zie nergens de prijs om te verlengen ?
        Volgens mijn garagist 99 euro voor een jaar. Dit is wel exclusief de wifi kosten...

Ik heb onStar op mijn zafira tourer, maar zie er het nuttige (in dagelijks gebruik) niet van in...

Comment

• Idd 99/j excl wifi (die toch in Be nog niet werkt). Is meer gadget dan echt iets nuttig de onstar. Meestal als ik de mensen wat uitleg over de on star geef staan ze mij zo te bezien van ' gast moeten ze daarmee zo stoefen in de reclame'.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Vrijdag mag ik hem gaan halen ben wel benieuwd wat de WiFi dan kost vindt ik wel interessant voor de dochter .

nu 99 euro is niet te zot maar daarvoor zal ik het toch geregeld moeten gebruiken had en jaar om te testen hè !

Comment

• Wifi werkt nog niet. Enkel in, als ik mij goed herinner Uk, Duitsland en Frankrijk. Kan morgen eens zien als ik opt werk ben. Prijzen van de wifi hebben de dealers zoiso niet, enkel de landen waar het werkt kunnen daar meer over zeggen.
              Last edited by IbifaHo; 03/11/2015, 18:39.

Comment

• Afwachten dan maar voor die WiFi
                enkel die 99 euro is da enkel voor die conciërge diensten of werken de andere functies ook niet meer zoals Navi bestemming invoeren met gsm ?

Comment

• Is puur voor die 'conciërge' diensten. Al de rest via de myopel app blijft werken. Dus navi via gsm, bandenspanning, lichten etc via gsm regelen zou moeten blijven werken.

Comment

• Denk niet echt dat we dat veel gaan gebruiken is ook maar en 2de auto waar we niet te zot km's mee doen .
                    merci voor de uitleg in elk geval !

Comment

• Wifi zou vanaf december ergens ook in Belgie werken. De prijs policy wist de garagist mij nog niet te vertellen. Volgens de site van opel ook nog niet bepaald; http://nl.opel.be/opel-onstar/contac...ml#FAQ_Pricing
                      Voordeel van de wifi zou zijn dat je geen roaming kosten moet betalen. Dus tot 2017 ergens kan je beter wifi in de auto hebben in het buitenland

Als je in een zwaar ongeval terecht komt zal de SOS functie zijn nut wel hebben. Voor voertuig diagnose misschien ook.

Maar de personal assistant...
                      na een keer met een Nederlander praten om het adres van de dichtsbijzijnde pizza hut te laten sturen naar de gps is daar de fun ook af.

Comment

• Vrijdag gaan afhalen alles geconfigureerd maar je ziet wel dat alles nog niet 100% werkt
                        de optie om met de gsm u bestemming naar de wagen te sturen zou midden deze maand pas werken en de WiFi zou vanaf december werken prijs zou rond de 220 euro per jaar liggen wat ik nog best ok vind !
                        voor de rest moet ik zeggen positief verrast te zijn over de rust aan boord !
                        enkel het infinity sound systeem voldoet niet echt aan de verwachtingen ,ik heb in mijn BMW 335 hifi en dat speelt wel veel beter !
                        nu niet dat het slecht is denk dat ik mijn verwachtingen wat hoog heb gesteld.

Comment

• Infinity is z'n geld niet waard, speelt niet veel beter dan de standaard installatie. Kan je beter aftermarket een set speakers kopen ben je nog goedkoper uit.

Comment

• Er zijn wel gevallen dat die Infinity op niks trekt, denk dat een forumlid Bjorn? deze heeft laten vervangen en dat 't daarna wel OK speelde.
                            Zou 't in ieder geval niet aanvinken zouden beter eens contract met Bose of HK aangaan.

Comment

• Hk van alle Opels met inifinity die ik heb afgeleverd vond ik er geen eentje van dat ik zei wow, dat is z'n geld waard.

Comment

• Veel genomen optie, die Infinity?

Comment

• Geen idee of het veel genomen is het speelt wel beter als origineel maar ze kunnen veel meer .
                                  nu het is zeker niet dramatisch maar voor 600 euro moet er al iets mogelijk zijn zou ik toch denken .

Comment

• Wordt niet zo vaak genomen. Laatste maand, 1tje met die infinity afgeleverd.

Comment

• Het kunststofgedeelte waar mijn ruitensproeiers inzitten (tussen motorkap en voorruit, na wat sneeuw en ijs weg te kloppen vorige winter) is gebarsten. Iemand een idee hoe dit stuk juist heet en waar ik het kan kopen? Ik veronderstel dat dit makkelijk zelf te doen is vermits het met een kliksysteem werkt.
                                      Ik weet dat ik het evengoed bij de dealer kan bestellen, maar misschien kent er iemand ergens een goedkope (online) winkel met vervangingsonderdelen?
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Das de paravan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                          Das de paravan.

Ok, thnx. Kostprijs ongeveer?
                                          Gemakkelijk zelf te doen of komt er meer bij kijken?
                                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                          X