Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aah my bad

die cls brake is echt prachtig in het echt. bij de MB dealer in de buurt staat er eentje. 350 diesel, iets boven de 100k
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      aah my bad

die cls brake is echt prachtig in het echt. bij de MB dealer in de buurt staat er eentje. 350 diesel, iets boven de 100k

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        S-tronic, Quattro, 3.0l, cruise control, prof. GPS, achteruitrijcamera, lederen binnenbekleding, enz...
        Is de achteruitrijcamera echt zo handig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joenka Bekijk Berichten

yeps!
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joenka Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            yeps!
            Eens je dat hebt kan je het echt niet meer missen. Wat zééééér handig is, de split-image!
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Camera heel handig idd.
              Ga ook eens een poging wagen, er zijn een hoop dingen die ik kan schrappen maar niet deze:
              automaat,
              xenon,
              sportzetels (of comfort),
              gps prof,
              leder ('krijg' je bij een pack geloof ik, maar heb alcantara genomen),
              audi sound system,
              bij een avant zou ik ook nog een koffermodule nemen om uw spullen vast te kunnen zetten, heel handig.

En nog een VAA tip, bestel de wagen met standaardvelgen (met winterbanden af-fabriek)
              koop elders een set zomervelgen, dan staan die velgen niet op de factuur (= lagere cataloguswaarde).

Comment

• Ik had ook al gedacht om velgen later bij te kopen, maar is er dan geen probleem met het gelijkvormigheidsattest ivm co2 uitstoot.

Is het interieur -en buitenverlichting pakket interessant?
                Heeft iemand de led-verlichting of volstaat de xenon ruimschoots (of xenon met adaptieve bochtenverlichting).....

Ja, de basisprijs van een A6 is niet slecht, maar de opties zijn talrijk en zeer duur....bij BWM heb je een zeer duur executive pack, maar daar zit dan wel bijna alles in...
                Mijn Ford s-max (6 jaar geleden) had ook al adaptieve cruise-control voor een goeie 1000 euro. Bij audi is het bijna 3x zo duur. Ik vond het destijds wel super!
                De nieuwe Golf stopt standaard voor voetgangers en herkent verkeersborden...

zo moeilijk om te kiezen :-)

Comment

• Het interieur- en buitenlichtpakket vind ik wel mooi. Binnenin is alles mooi uitgelicht zoals de middenconsole, deurvakken boven en onder, verlichte deurdrempels en aan de buitenkant heb je verlichte portierhendels, enz ... Ik heb er ook de led-koplampen bijgenomen. Ik heb me laten wijsmaken dat de led's nog witter licht afgeven dan de xenon's maar ik vind ze vooral ongelofelijk mooi qua design. Onze boekhouder heeft de led-koplampen op zijn A8, gewoonweg fantastisch als je die in het donker tegenkomt ;-) en ja opties, ik begrijp wat je bedoelt ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                    Het interieur- en buitenlichtpakket vind ik wel mooi. Binnenin is alles mooi uitgelicht zoals de middenconsole, deurvakken boven en onder, verlichte deurdrempels en aan de buitenkant heb je verlichte portierhendels, enz ... Ik heb er ook de led-koplampen bijgenomen. Ik heb me laten wijsmaken dat de led's nog witter licht afgeven dan de xenon's maar ik vind ze vooral ongelofelijk mooi qua design. Onze boekhouder heeft de led-koplampen op zijn A8, gewoonweg fantastisch als je die in het donker tegenkomt ;-) en ja opties, ik begrijp wat je bedoelt ;-)
                    Inderdaad mooi, het binnen & buitenlichtpakket hebben we hier ook. Buiten vooral praktisch, binnen vooral aangenaam. Persoonlijk vind ik de xenons voldoende, maar de leds zijn mooier.

Oorspronkelijk geplaatst door joenka Bekijk Berichten
                    Ik had ook al gedacht om velgen later bij te kopen, maar is er dan geen probleem met het gelijkvormigheidsattest ivm co2 uitstoot.

Is het interieur -en buitenverlichting pakket interessant?
                    Heeft iemand de led-verlichting of volstaat de xenon ruimschoots (of xenon met adaptieve bochtenverlichting).....

Ja, de basisprijs van een A6 is niet slecht, maar de opties zijn talrijk en zeer duur....bij BWM heb je een zeer duur executive pack, maar daar zit dan wel bijna alles in...
                    Mijn Ford s-max (6 jaar geleden) had ook al adaptieve cruise-control voor een goeie 1000 euro. Bij audi is het bijna 3x zo duur. Ik vond het destijds wel super!
                    De nieuwe Golf stopt standaard voor voetgangers en herkent verkeersborden...

zo moeilijk om te kiezen :-)
                    Keuzes maken in het leven, niet altijd even gemakkelijk.

Comment

• Thanks, keuzes maken kan idd moeilijk zijn in tijden van dirupo1

Ik weeg echt alle opties af....

Maar er zijn veel opties die de auto toch ineens veel mooier maken, zoals de led-koplampen, andere inlegplaatjes dan de standaard plastieken..., led interieur verlichting, volledige leder bekleding van de armsteunen....

Bij VW hebben ze al EU6 motoren, iemand enig idee wanneer de motoren bij Audi hiervoor aangepast worden?

Comment

Nee nee, niet overdrijven hé, Thor zit er feitelijk boenk op, nog 17 te gaan maar wel niet met ééntje hé.
                        Alhoewel, als ik alles op tel (zie handtekening) komt jou vermoeden ook in het vizier.
                        35 * 42000 is 1.470.000 hé. Vandaar mijn redenering :-)

Comment

• Maandagavond eens gaan kijken op het autosalon ... schoonbroer heeft ondertussen de bestelbon voor een SQ5 TDI getekend dus we gaan eens gaan kijken hoe die er in real life uitziet ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                            35 * 42000 is 1.470.000 hé. Vandaar mijn redenering :-)
                            Ja goed gezien maar volgens ons (alleé Wikepedia) is de wereldomtrek 40075km, dus nog even doorfietsen.

Comment

Maandagavond eens gaan kijken op het autosalon ... schoonbroer heeft ondertussen de bestelbon voor een SQ5 TDI getekend dus we gaan eens gaan kijken hoe die er in real life uitziet ;-)
                              Mooi mooi, wens hem er alvast veel succes mee! Lange levertijd?

Comment

Ja goed gezien maar volgens ons (alleé Wikepedia) is de wereldomtrek 40075km, dus nog even doorfietsen.
                                is 1,4 miljoen. Zat ik er toch dichterbij hé lol. Allee, binnen 1 jaartje heb je dat hé

Comment

• Levering is voorzien voor ten laatste einde juni maar een exacte datum konden ze verder nog niet opgeven. 't zal in ieder geval vooruit gaan ;-)

Comment

• zijn er hier mensen die de 2.0T rijden met multitronic die hun ervaring willen delen ?

Comment

Levering is voorzien voor ten laatste einde juni maar een exacte datum konden ze verder nog niet opgeven. 't zal in ieder geval vooruit gaan ;-)
                                      Vind dat toch weer redelijk lang voor in (zo gezegde) crisis tijden...

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      zijn er hier mensen die de 2.0T rijden met multitronic die hun ervaring willen delen ?
                                      T van TFSI of TDi? Logic hier rijdt met een Tdi 2.0l multi.

Comment

• Enkel T is altijd benzine dat ze bedoelen. En heb een artikel waar in staat dat de verkoop van Audi maar 1% achteruit gegaan is tijdens de crisis die zou heersen, waar andere merken wel 20% of meer achteruit zijn gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Enkel T is altijd benzine dat ze bedoelen. En heb een artikel waar in staat dat de verkoop van Audi maar 1% achteruit gegaan is tijdens de crisis die zou heersen, waar andere merken wel 20% of meer achteruit zijn gegaan.
                                          Ja dat klopt maar niet iedereen weet dat misschien.

Comment

Working...
                                          X