Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Last edited by E90N; 12/03/2013, 00:36.Sintruin till I die
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIemand die offroad-ervaringen (onverharde modderige wegen,...) heeft met de Allroad? Eventueel vorig model?
Wel een uitgebreid filmpje gevonden:
"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenNiemand dus... Dat had ik enigzins wel verwacht.
Wel een uitgebreid filmpje gevonden:
Niet dat we het zo veel doen, maar als we de kans hebben, ga ik die zeker niet opzij.
Het is gewoon zalig. Overal eigenlijk, zoals bv ook in de sneeuw: die wagen verzet zich niet.
En momenteel ligt onze straat open voor heraanleg en is het zo wat zoals in het filmpje.
Alleen mijn wagen is vuil tot den bovenkant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk BerichtenWeet iemand of je bij Audi Connect je de dataverbinding van je telefoon kan gebruiken om te surfen en een hotspot op te zetten, of heb je aparte sim nodig voor in de wagen?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk BerichtenA6 Avant 2.0 TDI 177 S-line delivery : 10/4
En wanneer besteld ?? De mijne staat omschreven op de bestelbon levering april / mei .
Als ik weet hoeleng gij heeft moeten wachten kan ik mij ook wat beter inbeelden wanneer de A6 er gaat zijn .
Alvast veel plezier ermee als hij er is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk BerichtenWeet iemand of je bij Audi Connect je de dataverbinding van je telefoon kan gebruiken om te surfen en een hotspot op te zetten, of heb je aparte sim nodig voor in de wagen?Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVeel kan je in het volgend topic terug vinden:
http://www.audiforum.nl/forum/c7-201...t-a6-c7-4.htmlPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenTjien, werkt die link voor jullie niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenbestelling einde januari, op bestelbon stond er april, wat dus ongeveer klopt
Comment
-
Zijn er hier audi rijders die van een 6-cilinder terug zijn gegaan naar een 4-cilinder diesel ?
Het zit zo dat ik momenteel met een A4 Avant rondrij ( B8 model van intussen ongeveer 2.5 jaar oud ) , aan mijn vrouw haar Opel onding zijn er al 6 jaar onafgebroken de ene na de andere kosten, de ene al wat duurder dan de andere... Aangezien ik zelfstandig ben en onze vriend met de strik ons serieus bij ons *** heeft gepakt zit ik met mijn 2.7 multitronic niet echt fantastisch goed qua VVA ( nieuwprijs van mijn huidige A4 zat ook rond de 52000 ofzo met 169gr co2... )
Ik heb zo een beetje het besluit genomen van als de kosten bij m'n vrouw haar wagen blijven aanhouden ik de A4 naar haar zou doorschuiven, met de huidige wetgeving krijg je daar toch niks meer voor en de wagen is eigenlijk nog zowel van binnen als vanbuiten in nieuwstaat met een kleine 100.000 km op de teller.
Voor mijn A4 had ik een A6 avant en ik beklaag me al 2.5 jaar dat ik toen niet weer voor een A6 ben gegaan, ik mis de ruimte toch erg vaak, een A4 is gewoonweg te krap voor me dus als er iets anders komt moet het terug iets in de slag van een A6 avant worden.
Realistisch gezien moet ik terug naar een 2 liter... maar ik vrees dat ik dit me dan ook ga beklagen... een 6-cilinder is echt toch een stuk aangenamer om rijden ( het gaat me niet direct over de snelste weg zijn aan de lichten voor alle duidelijkheid ). Ik heb ook altijd gezegd als ik nog eens een Audi koop ( het zal dan mijn 4e op rij zijn ) ga ik eens een Quatro nemen... een 3l 204pk is op dat vlak dan nog een "verantwoorde" keuze , als ik eentje configureer naar mijn goesting kom ik op zo'n 65000 euro , configureer ik dezelfde met een 2l multi dan scheelt het toch al snel een 7500 a 8000 euro in aankoop + de intressantere co2 waardoor de VVA ook weer zakt...
Eerlijke meningen van overstappers ?
Een andere optie is om naar bvb een 5 reeks over te stappen, een pracht van een wagen, goede 2 liter / automaat en nog intressanter qua CO2 , het enige waar ik me niet echt kan mee vinden is het interieur , om één of andere reden hou ik nog steeds meer van Audi interieurs...Last edited by Audidriver; 23/03/2013, 18:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenVoorschot? Serieus?
Heb nog nooit een eurocent voorschot moeten geven...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik zou dat in mijn dagelijkse zakenleven ook moeten vragen , anders speel je alleen maar voor bank .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenZijn er hier audi rijders die van een 6-cilinder terug zijn gegaan naar een 4-cilinder diesel ?
Het zit zo dat ik momenteel met een A4 Avant rondrij ( B8 model van intussen ongeveer 2.5 jaar oud ) , aan mijn vrouw haar Opel onding zijn er al 6 jaar onafgebroken de ene na de andere kosten, de ene al wat duurder dan de andere... Aangezien ik zelfstandig ben en onze vriend met de strik ons serieus bij ons *** heeft gepakt zit ik met mijn 2.7 multitronic niet echt fantastisch goed qua VVA ( nieuwprijs van mijn huidige A4 zat ook rond de 52000 ofzo met 169gr co2... )
Ik heb zo een beetje het besluit genomen van als de kosten bij m'n vrouw haar wagen blijven aanhouden ik de A4 naar haar zou doorschuiven, met de huidige wetgeving krijg je daar toch niks meer voor en de wagen is eigenlijk nog zowel van binnen als vanbuiten in nieuwstaat met een kleine 100.000 km op de teller.
Voor mijn A4 had ik een A6 avant en ik beklaag me al 2.5 jaar dat ik toen niet weer voor een A6 ben gegaan, ik mis de ruimte toch erg vaak, een A4 is gewoonweg te krap voor me dus als er iets anders komt moet het terug iets in de slag van een A6 avant worden.
Realistisch gezien moet ik terug naar een 2 liter... maar ik vrees dat ik dit me dan ook ga beklagen... een 6-cilinder is echt toch een stuk aangenamer om rijden ( het gaat me niet direct over de snelste weg zijn aan de lichten voor alle duidelijkheid ). Ik heb ook altijd gezegd als ik nog eens een Audi koop ( het zal dan mijn 4e op rij zijn ) ga ik eens een Quatro nemen... een 3l 204pk is op dat vlak dan nog een "verantwoorde" keuze , als ik eentje configureer naar mijn goesting kom ik op zo'n 65000 euro , configureer ik dezelfde met een 2l multi dan scheelt het toch al snel een 7500 a 8000 euro in aankoop + de intressantere co2 waardoor de VVA ook weer zakt...
Eerlijke meningen van overstappers ?
Een andere optie is om naar bvb een 5 reeks over te stappen, een pracht van een wagen, goede 2 liter / automaat en nog intressanter qua CO2 , het enige waar ik me niet echt kan mee vinden is het interieur , om één of andere reden hou ik nog steeds meer van Audi interieurs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenZijn er hier audi rijders die van een 6-cilinder terug zijn gegaan naar een 4-cilinder diesel ?
Het zit zo dat ik momenteel met een A4 Avant rondrij ( B8 model van intussen ongeveer 2.5 jaar oud ) , aan mijn vrouw haar Opel onding zijn er al 6 jaar onafgebroken de ene na de andere kosten, de ene al wat duurder dan de andere... Aangezien ik zelfstandig ben en onze vriend met de strik ons serieus bij ons *** heeft gepakt zit ik met mijn 2.7 multitronic niet echt fantastisch goed qua VVA ( nieuwprijs van mijn huidige A4 zat ook rond de 52000 ofzo met 169gr co2... )
Ik heb zo een beetje het besluit genomen van als de kosten bij m'n vrouw haar wagen blijven aanhouden ik de A4 naar haar zou doorschuiven, met de huidige wetgeving krijg je daar toch niks meer voor en de wagen is eigenlijk nog zowel van binnen als vanbuiten in nieuwstaat met een kleine 100.000 km op de teller.
Voor mijn A4 had ik een A6 avant en ik beklaag me al 2.5 jaar dat ik toen niet weer voor een A6 ben gegaan, ik mis de ruimte toch erg vaak, een A4 is gewoonweg te krap voor me dus als er iets anders komt moet het terug iets in de slag van een A6 avant worden.
Realistisch gezien moet ik terug naar een 2 liter... maar ik vrees dat ik dit me dan ook ga beklagen... een 6-cilinder is echt toch een stuk aangenamer om rijden ( het gaat me niet direct over de snelste weg zijn aan de lichten voor alle duidelijkheid ). Ik heb ook altijd gezegd als ik nog eens een Audi koop ( het zal dan mijn 4e op rij zijn ) ga ik eens een Quatro nemen... een 3l 204pk is op dat vlak dan nog een "verantwoorde" keuze , als ik eentje configureer naar mijn goesting kom ik op zo'n 65000 euro , configureer ik dezelfde met een 2l multi dan scheelt het toch al snel een 7500 a 8000 euro in aankoop + de intressantere co2 waardoor de VVA ook weer zakt...
Eerlijke meningen van overstappers ?
Een andere optie is om naar bvb een 5 reeks over te stappen, een pracht van een wagen, goede 2 liter / automaat en nog intressanter qua CO2 , het enige waar ik me niet echt kan mee vinden is het interieur , om één of andere reden hou ik nog steeds meer van Audi interieurs...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVoor de gewone man in het dagelijks verkeer heb je feitelijk geen van beiden nodig, maar het rijdt toch zo lekker mijnheer...
Gelijk bij ons de allroad, met de sneeuw heb ik me toch goed geamuseerd en voelde ik me toch serieus op mijn gemak.
Comment
Comment