Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
    Bij de garage verkopen ze maar al te graag originele 20" op een A6 zonder sportophanging . Dus ben ik er vrij zeker van dat dit gaat .Wat zou de reden zijn dat het niet zou passen ??
    Passen doen ze zeker, maar door de grootte van velg zou de "normale" ophanging voor problemen kunnen zorgen door de grotere "druk" op het onderstel...Zo is me uitlgelegd toen ik na de bestelling van de A5 (met normale ophanging) toch de 20" wou, maar daar ik dus het sportonderstel moest nemen zou ik weer terug achter in de rij hebben gestaan met de bestelling... Ik had al ondertussen 8 maanden gewacht... Dus "no go"..Misschien is dit nu bij de A6 anders....TAM is zeker betrouwbaar, dus dat zit wel goed ---> wanneer is de levering voorzien ?
    Last edited by E90N; 12/03/2013, 00:36.
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
      Iemand die offroad-ervaringen (onverharde modderige wegen,...) heeft met de Allroad? Eventueel vorig model?
      Niemand dus... Dat had ik enigzins wel verwacht.
      Wel een uitgebreid filmpje gevonden:

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Zag juist in de configurator de "diepgroen pareleffect"....
        Nooit echt op gelet, maar iemand deze al eens IRL gezien ?
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
          Niemand dus... Dat had ik enigzins wel verwacht.
          Wel een uitgebreid filmpje gevonden:
          Goh, ik heb niet de A6 maar een A4 en schuuw niet veel eigenlijk.
          Niet dat we het zo veel doen, maar als we de kans hebben, ga ik die zeker niet opzij.
          Het is gewoon zalig. Overal eigenlijk, zoals bv ook in de sneeuw: die wagen verzet zich niet.
          En momenteel ligt onze straat open voor heraanleg en is het zo wat zoals in het filmpje.
          Alleen mijn wagen is vuil tot den bovenkant

Comment

• Weet iemand of je bij Audi Connect je de dataverbinding van je telefoon kan gebruiken om te surfen en een hotspot op te zetten, of heb je aparte sim nodig voor in de wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
              Weet iemand of je bij Audi Connect je de dataverbinding van je telefoon kan gebruiken om te surfen en een hotspot op te zetten, of heb je aparte sim nodig voor in de wagen?
              Veel kan je in het volgend topic terug vinden:
              Ik heb gister deze vraag ook bij audiwereld neergelegd maar hij zegt dat het niet te betalen is (tussen de 4 en 5k). Wel heel veel!!! Af fabriek is het dacht ik 1400 euro??? Dan maar zonder MMI online
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Allroad delivery : 15/4

Comment

• A6 Avant 2.0 TDI 177 S-line delivery : 10/4

Comment

A6 Avant 2.0 TDI 177 S-line delivery : 10/4
                    Das leuk nieuws !!!

En wanneer besteld ?? De mijne staat omschreven op de bestelbon levering april / mei .

Als ik weet hoeleng gij heeft moeten wachten kan ik mij ook wat beter inbeelden wanneer de A6 er gaat zijn .

Alvast veel plezier ermee als hij er is .

Comment

• bestelling einde januari, op bestelbon stond er april, wat dus ongeveer klopt

Comment

Weet iemand of je bij Audi Connect je de dataverbinding van je telefoon kan gebruiken om te surfen en een hotspot op te zetten, of heb je aparte sim nodig voor in de wagen?
                        Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Veel kan je in het volgend topic terug vinden:
                        http://www.audiforum.nl/forum/c7-201...t-a6-c7-4.html
                        Tjien, werkt die link voor jullie niet?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Tjien, werkt die link voor jullie niet?
                          Ja werkt hier, blijkbaar moet je dual sim hebben, sim in GSM zou dezelfde moeten zijn als deze in de wagen, ik dacht dat de wagen gewoon zou connecteren naar gsm en die gebruiken, niet dus.

Comment

bestelling einde januari, op bestelbon stond er april, wat dus ongeveer klopt
                            Ik heb via mail bevestiging gekregen dat hij geleverd word in de eerste 2 weken van mei . Eind april arriveert hij in belgie . De mijn e is in eerst op 29 januari besteld en de bestelling laten aanpassen op 6 februari . dan zit er wel veel verschil op op de levering precies van garage tot garage . Wij hebben het voorschot wel later betaald , misschien daarmee dat de garage het order later heeft doorgestuurd naar dieteren .

Comment

• Voorschot? Serieus?
                              Heb nog nooit een eurocent voorschot moeten geven...

Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Sintruin till I die

Comment

• Zijn er hier audi rijders die van een 6-cilinder terug zijn gegaan naar een 4-cilinder diesel ?
                                Het zit zo dat ik momenteel met een A4 Avant rondrij ( B8 model van intussen ongeveer 2.5 jaar oud ) , aan mijn vrouw haar Opel onding zijn er al 6 jaar onafgebroken de ene na de andere kosten, de ene al wat duurder dan de andere... Aangezien ik zelfstandig ben en onze vriend met de strik ons serieus bij ons *** heeft gepakt zit ik met mijn 2.7 multitronic niet echt fantastisch goed qua VVA ( nieuwprijs van mijn huidige A4 zat ook rond de 52000 ofzo met 169gr co2... )
                                Ik heb zo een beetje het besluit genomen van als de kosten bij m'n vrouw haar wagen blijven aanhouden ik de A4 naar haar zou doorschuiven, met de huidige wetgeving krijg je daar toch niks meer voor en de wagen is eigenlijk nog zowel van binnen als vanbuiten in nieuwstaat met een kleine 100.000 km op de teller.
                                Voor mijn A4 had ik een A6 avant en ik beklaag me al 2.5 jaar dat ik toen niet weer voor een A6 ben gegaan, ik mis de ruimte toch erg vaak, een A4 is gewoonweg te krap voor me dus als er iets anders komt moet het terug iets in de slag van een A6 avant worden.
                                Realistisch gezien moet ik terug naar een 2 liter... maar ik vrees dat ik dit me dan ook ga beklagen... een 6-cilinder is echt toch een stuk aangenamer om rijden ( het gaat me niet direct over de snelste weg zijn aan de lichten voor alle duidelijkheid ). Ik heb ook altijd gezegd als ik nog eens een Audi koop ( het zal dan mijn 4e op rij zijn ) ga ik eens een Quatro nemen... een 3l 204pk is op dat vlak dan nog een "verantwoorde" keuze , als ik eentje configureer naar mijn goesting kom ik op zo'n 65000 euro , configureer ik dezelfde met een 2l multi dan scheelt het toch al snel een 7500 a 8000 euro in aankoop + de intressantere co2 waardoor de VVA ook weer zakt...

Eerlijke meningen van overstappers ?

Een andere optie is om naar bvb een 5 reeks over te stappen, een pracht van een wagen, goede 2 liter / automaat en nog intressanter qua CO2 , het enige waar ik me niet echt kan mee vinden is het interieur , om één of andere reden hou ik nog steeds meer van Audi interieurs...
                                Last edited by Audidriver; 23/03/2013, 18:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  Voorschot? Serieus?
                                  Heb nog nooit een eurocent voorschot moeten geven...

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                  Met voorschot heb ik nu eigenlijk totaal geen probleem hoor , ge moet het toch betalen . Dan kun je alvast een deel van de btw eerder recupereren , zo bekijk ik het dan .

Ik zou dat in mijn dagelijkse zakenleven ook moeten vragen , anders speel je alleen maar voor bank .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                    Zijn er hier audi rijders die van een 6-cilinder terug zijn gegaan naar een 4-cilinder diesel ?
                                    Het zit zo dat ik momenteel met een A4 Avant rondrij ( B8 model van intussen ongeveer 2.5 jaar oud ) , aan mijn vrouw haar Opel onding zijn er al 6 jaar onafgebroken de ene na de andere kosten, de ene al wat duurder dan de andere... Aangezien ik zelfstandig ben en onze vriend met de strik ons serieus bij ons *** heeft gepakt zit ik met mijn 2.7 multitronic niet echt fantastisch goed qua VVA ( nieuwprijs van mijn huidige A4 zat ook rond de 52000 ofzo met 169gr co2... )
                                    Ik heb zo een beetje het besluit genomen van als de kosten bij m'n vrouw haar wagen blijven aanhouden ik de A4 naar haar zou doorschuiven, met de huidige wetgeving krijg je daar toch niks meer voor en de wagen is eigenlijk nog zowel van binnen als vanbuiten in nieuwstaat met een kleine 100.000 km op de teller.
                                    Voor mijn A4 had ik een A6 avant en ik beklaag me al 2.5 jaar dat ik toen niet weer voor een A6 ben gegaan, ik mis de ruimte toch erg vaak, een A4 is gewoonweg te krap voor me dus als er iets anders komt moet het terug iets in de slag van een A6 avant worden.
                                    Realistisch gezien moet ik terug naar een 2 liter... maar ik vrees dat ik dit me dan ook ga beklagen... een 6-cilinder is echt toch een stuk aangenamer om rijden ( het gaat me niet direct over de snelste weg zijn aan de lichten voor alle duidelijkheid ). Ik heb ook altijd gezegd als ik nog eens een Audi koop ( het zal dan mijn 4e op rij zijn ) ga ik eens een Quatro nemen... een 3l 204pk is op dat vlak dan nog een "verantwoorde" keuze , als ik eentje configureer naar mijn goesting kom ik op zo'n 65000 euro , configureer ik dezelfde met een 2l multi dan scheelt het toch al snel een 7500 a 8000 euro in aankoop + de intressantere co2 waardoor de VVA ook weer zakt...

Een andere optie is om naar bvb een 5 reeks over te stappen, een pracht van een wagen, goede 2 liter / automaat en nog intressanter qua CO2 , het enige waar ik me niet echt kan mee vinden is het interieur , om één of andere reden hou ik nog steeds meer van Audi interieurs...
                                    ik had ook interesse in BMW 5, alleen vrees ik dat ze deze binnenkort gaan vernieuwen, gaat toch al een paar jaar mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                      Zijn er hier audi rijders die van een 6-cilinder terug zijn gegaan naar een 4-cilinder diesel ?

Das een moeilijke kweet-et, kweet-et. Iemand heeft mij hier die vraag ook al eens gesteld, zou je kiezen voor meer vermogen of voor Quattro? Ik heb toen geantwoord dat ik voor AWD zou gaan, maar eerlijk gezegd ik lig sinds mijn antwoord een beetje met mezelf in de knoop. Voor het ogenblik hebben we vermogen en AWD en vrees dat het ontbreken van één van de twee, je dat maar moeilijk kan aanvaarden. Voor de gewone man in het dagelijks verkeer heb je feitelijk geen van beiden nodig, maar het rijdt toch zo lekker mijnheer...

Comment

• Audi increases production of A6 and A7 to meet strong demand http://t.co/ccLcFSGHYb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Voor de gewone man in het dagelijks verkeer heb je feitelijk geen van beiden nodig, maar het rijdt toch zo lekker mijnheer...
                                          Goh, ge moet niet altijd iets kopen dat ge persé nodig hebt hé Dan moet ge u maar zo een ecokreng kopen .
                                          Gelijk bij ons de allroad, met de sneeuw heb ik me toch goed geamuseerd en voelde ik me toch serieus op mijn gemak.

Comment

Working...
                                          X