Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
    Sinds we hier thuis aan het kijken zijn voor eventueel een Allroad aan te schaffen (als vervanger voor RRS), ben ik er zot van .
    Voor mij deze graag: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...T&colors=BROWN

Heb je ondertussen al beslist omtrent de ALLROAD, hoeveel korting heb je gekregen en hoelang moet je wachten?
    Ik heb offerte lopen bij CrmConnect voor de Biturbo versie...
    Ik twijfel nog over kleur? Iemand foto's van Java Bruin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KurtDesp Bekijk Berichten
      Heb je ondertussen al beslist omtrent de ALLROAD, hoeveel korting heb je gekregen en hoelang moet je wachten?
      Beste,
      Als je kijkt op de website van Audi, kan je mooie foto's zien van de Allroad in Javabruin.
      Anders kan je altijd eens gaan naar het Audi Contactcenter in Kortenberg. De wagen waar ik vorige vrijdag mee reed, de 9.AUD.011, is er ene in Javabruin.
      Grts,
      Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        We hebben hier nog nooit Valcona genomen, altijd al Milano. Volgens mij is de meerprijs niet verantwoord maar als je geventileerde zetels wil kan het niet anders natuurlijk. Het Valcona is inderdaad fijner van structuur, bij mijn eerste A6 beweerde de verkoper toen dat het Milano minder snel zou slijten.
        Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
        Ik vind persoonlijk de meerprijs voor Valcona leder wel verantwoord. Het geeft het interieur toch een andere uitstraling en gevoel. Ook hebben we op onze Allroad's het lederpack plus. Jammer dat de S sportzetels niet te bestellen zijn, wat op het vorige model wel kon. We rijden ook nog een Allroad 2009 met de S sportzetels, en die zitten een stuk beter dan de 'gewone' sportzetels in de andere Allroad's.

Mocht ik een nieuwe bestellen --> zilver! Met colormodule :-) Smaken verschillen..
        Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
        Ik heb op mijn huidige A6 zwart Milano leder en na een dikke 204000 km ziet dat er nog steeds goed uit. Ik ben nu zelf ook geen lichtgewicht en stap dagelijks meermaals in en uit de wagen. Bij mijn vorige wagen, een Opel Vectra, was er na anderhalf jaar reeds een duidelijke slijtage te zien op de zijflank wegens veelvuldig in en uitstappen maar bij de A6 is hier niets van te merken.

Ik heb dan ook voor de nieuwe terug voor Milano leder gekozen aangezien deze kwaliteit voor mij ruim voldoende is.
        Bedankt voor de antwoorden. Meningen verschillen toch wat precies, wat op zich niet slecht is.
        Nu zijn we nappaleder (niet van Audi) gewoon na 2 auto's, dus kan het zijn dat het Milano-leder toch wat zou tegenvallen.
        In ieder geval gaan we dit weekend naar Duitsland om er 3 te bekijken zodat we het verschil tussen Milano & Valcona duidelijk kunnen zien & ervaren en vooral om te kijken of de Bi-turbo zijn meerprijs waard is in vgl met de 245pk-versie.

Oorspronkelijk geplaatst door KurtDesp Bekijk Berichten
        De beslissing dient pas tegen het einde van het jaar/begin 2014 genomen te worden. Bovendien overwegen we niet alleen een A6 Allroad, maar ook de nieuwe RRS en de ML 350 Bluetec die na een testrit de beslissing een pak moeilijker maakt.

Wel bij de Audi-dealer langs geweest om prijs te vragen voor een Allroad. Daar kregen we ongeveer 9% korting en levertermijn was 6 à 7 maanden.
        "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KurtDesp Bekijk Berichten
          zoek eens op mobile.de. Massa's foto's in java bruin

Comment

• Na een klein weekje: zalige auto. Enkel wennen aan de automatic.
            Wel paar kleine vragen:
            - hoe kan ik op het dashboard zien dat mijn lichten branden? ik zie nergens een icoonje verschijnen?
            - hoe kan je door je albums scrollen in die coverflow? Krijg dat niet aan de praat. Zowel mp3 op SD als iphone via de ami getest. is dat ergens een instelling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichten
              Na een klein weekje: zalige auto. Enkel wennen aan de automatic.
              Wel paar kleine vragen:
              - hoe kan ik op het dashboard zien dat mijn lichten branden? ik zie nergens een icoonje verschijnen?
              - hoe kan je door je albums scrollen in die coverflow? Krijg dat niet aan de praat. Zowel mp3 op SD als iphone via de ami getest. is dat ergens een instelling?
              Volgens mij nergens een indicatie, mijne staan altijd op automatisch en dan let je daar zo niet meer op.

Met je 'iPad' kan je een veegbeweging maken, werkt bij mij perfect vanuit de harde schijf.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Dat werkt helaas niet met je iPhone/AMI.
                Maar als je de muziek op de harde schijf van de auto zet, kan je wel door de albums bladeren in coverflow stijl.
                Vind dat ook maar jammer, want in de praktijk gebruik ik de harde schijf niet.

Comment

• Laatste tijd gebruik ik veel de harde schijf. Eerst enkele albums op de twee SD-kaartjes zetten en dan de beste nummers kopiëren naar de HD.
                  Werkt het doorsturen van muziek via Bluetooth van iPhone naar de ami? Met een BB lukt dit alvast wel.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Laatste tijd gebruik ik veel de harde schijf. Eerst enkele albums op de twee SD-kaartjes zetten en dan de beste nummers kopiëren naar de HD.
                    Werkt het doorsturen van muziek via Bluetooth van iPhone naar de ami? Met een BB lukt dit alvast wel.
                    Bluetooth nog niet getest.
                    Die coverflow werkt inderdaad op albums die op de harde schijf staan.

Comment

• Heb gisteren vernomen van onze dealer dat ze een alternatief hebben voor de niet langer toegestane chiptuning door Abt of eventuele andere tuners waar zij in het verleden mee samenwerkten. Zij hebben blijkbaar al bij een aantal klanten een powerbox van racechip.de ingebouwd. Zo kunnen ze de fabrieksgarantie bllijven garanderen en bij onderhoud, keuring en dergelijke wordt deze er gewoon van tussen gehaald. Heb het al eens bekeken en de duurste versie komt op 479€ voor mijn motorversie (3.0tdi 204pk) http://www.racechip.de/en/chiptuning...50kw/index.php
                      Mijn vader is het aan het overwegen om er een te laten plaatsen, want de dealer plaatst ze zelf. Wat denken jullie ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                        Heb gisteren vernomen van onze dealer dat ze een alternatief hebben voor de niet langer toegestane chiptuning door Abt of eventuele andere tuners waar zij in het verleden mee samenwerkten. Zij hebben blijkbaar al bij een aantal klanten een powerbox van racechip.de ingebouwd. Zo kunnen ze de fabrieksgarantie bllijven garanderen en bij onderhoud, keuring en dergelijke wordt deze er gewoon van tussen gehaald. Heb het al eens bekeken en de duurste versie komt op 479€ voor mijn motorversie (3.0tdi 204pk) http://www.racechip.de/en/chiptuning...50kw/index.php
                        Mijn vader is het aan het overwegen om er een te laten plaatsen, want de dealer plaatst ze zelf. Wat denken jullie ?
                        Mac, ik heb voorlopig ruim voldoende met de 204.

Comment

Na een klein weekje: zalige auto. Enkel wennen aan de automatic.
                          Wel paar kleine vragen:
                          je lichten branden (al rijdend op AUTO) als het groen ledje op je schakelaar brandt
                          ik vind het ook maar weinig evident... want het uit het zicht blijft

Comment

Mac, ik heb voorlopig ruim voldoende met de 204.
                            Daar ben ik volledig mee akkoord. Heb er ook al eens mee gereden en het feit dat het nu quattro is, meer pk's en meer koppel heeft, is een hele wereld van verschil. Maar ik vind het wel een leuk alternatief naar de toekomst toe, maar in eerste instantie blijf ik er ook af ;-)

Comment

Heb gisteren vernomen van onze dealer dat ze een alternatief hebben voor de niet langer toegestane chiptuning door Abt of eventuele andere tuners waar zij in het verleden mee samenwerkten. Zij hebben blijkbaar al bij een aantal klanten een powerbox van racechip.de ingebouwd. Zo kunnen ze de fabrieksgarantie bllijven garanderen en bij onderhoud, keuring en dergelijke wordt deze er gewoon van tussen gehaald. Heb het al eens bekeken en de duurste versie komt op 479€ voor mijn motorversie (3.0tdi 204pk) http://www.racechip.de/en/chiptuning...50kw/index.php
                              Had je dan niet beter de 245pk-versie of de BI-Turbo TDI genomen?
                              "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                Had je dan niet beter de 245pk-versie of de BI-Turbo TDI genomen?
                                Tja, het budget was op

Comment

• Foutief
                                  Last edited by peerken; 23/04/2013, 00:38.

Comment

Schitterend. Alvast proficiat met de bestelling en veel fun met het wachten ;-) Ik weet daar ondertussen alles van. Binnenkort dus, aan de buitenkant, 2 identieke allroads waarvan dus 1 in oost-vlaanderen en 1 in west-vlaanderen ;-)
                                    Toevallig op dit forum ... Maar dat zijn er dus 2 in oost-Vlaanderen. Ik rijd sinds 3 weken met Java bruine Allroad. In de buurt van Ninove en Leeuwergem ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peerken Bekijk Berichten
                                      Toevallig op dit forum ... Maar dat zijn er dus 2 in oost-Vlaanderen. Ik rijd sinds 3 weken met Java bruine Allroad. In de buurt van Ninove en Leeuwergem ;-)
                                      Hallo,

De dezen in Zuid-Westvlaanderen rijdt er ook mee sedert gisteravond. :-)

Dus de A6 Allroad in Javabruin met aardig wat opties.
                                      De 204 pk zijn voorlopig voor mij voldoende.
                                      Hoedanook zet de auto mij aan tot een rustiger rijstijl, en met al die flitsdozen is dit misschien nog niet zo mis.

Tijdens de testrit in Kortenberg, zo een 2 weken geleden, viel het mij op de A4 Allroad aanzet tot een veel meer speelser rijstijl dan de A6.
                                      Ik deed dus een goede keuze.

En nu maar gelegenheden zien te vinden om te rijden hé. :-)
                                      (en foto's te nemen)

Grts,
                                      Stelo

Comment

• En hem te komen showen...
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                          Hallo,

De dezen in Zuid-Westvlaanderen rijdt er ook mee sedert gisteravond. :-)

Dus de A6 Allroad in Javabruin met aardig wat opties.
                                          De 204 pk zijn voorlopig voor mij voldoende.
                                          Hoedanook zet de auto mij aan tot een rustiger rijstijl, en met al die flitsdozen is dit misschien nog niet zo mis.

Tijdens de testrit in Kortenberg, zo een 2 weken geleden, viel het mij op de A4 Allroad aanzet tot een veel meer speelser rijstijl dan de A6.
                                          Ik deed dus een goede keuze.

En nu maar gelegenheden zien te vinden om te rijden hé. :-)
                                          (en foto's te nemen)

Grts,
                                          Stelo
                                          Dan zijn we al met 2 javabruin's in ZW-Vlaanderen ! Zal ns zwaaien.

Comment

Working...
                                          X