En natuurlijk speelt de enorm goed ingereden motor ook een rol
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Ziehier het bewijs dat een BMW 530d xDrive ook zuinig kan zijn. Dit is het verbruik van mijn rit vandaag.
IMG-20130508-00038.jpgOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZiehier het bewijs dat een BMW 530d xDrive ook zuinig kan zijn. Dit is het verbruik van mijn rit vandaag.
[ATTACH=CONFIG]96864[/ATTACH]
Maar het kan altijd nog beter...
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEco-driving ten top
[IMG][/IMG]
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenIk had het op die 12,8 gemiddeld op het scherm van de BMW Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]96877[/ATTACH]
Voordelen van de grote koffer .
tada , hocus pocus pats . Verlaagd ...
Comment
-
Na bij mijn vaste dealer ( alé vast, mijn laatste 4 wagens komen van bij hen ) al eens een 3liter 204pk Quattro S-tronic en een 2 liter Multitronic te hebben gereden heb ik dit weekend ( weliswaar bij een andere dealer ) eens een 3l 204pk Multitronic gereden. Als er eentje komt dan zal het die laatste zijn, ik hou enorm van die versnellingsbak + hij is fiscaal gezien een pak intressanter er nog bij. Akkoord , die quattro is zeer leuk maar rekening houdende met de meerprijs en de extra VVA die er aan vast zou hangen de komende jaren dan koop ik liever iets meer opties... Ik doe heel veel snelweg en aan die quattro heb je dan mijns inziens zoiezo minder... Nu geen slecht woord over die quattro, mocht strikske er niet geweest zijn dan zou de keuze al gemaakt zijn...
Waarom dan geen 2 liter ? mijns inziens is die gewoon niet te vergelijken met de 6 cilinder , de koppelcurve liegt er niet om , 400Nm beschikbaar ts 1250 en 3500 tr/min en dan weet je onmiddellijk het verschil...
Nu ik heb bij de beide dealers ineens ook een offerte laten maken en eigenlijk heb ik bij beiden een offerte gekregen met een korting die ik nog nooit heb gekregen bij Audi tot hiertoe... ( nauwelijks 300 euro verschil tussen beide ) en ik heb niet eens een seconde gediscussieerd ivm prijs...
Dit is wat ik voor ogen had :
A6 avant 3L V6tdi 204pk Multitronic
Havanazwart
Valconaleder Fluweelbeige sportzetels met elektr lendensteunregeling
Tweekleurig dashbord : Moorbruin-Fluweelbeige
Tapijten : Moorbruin
Dakhemel beige ( eigenlijk zou ik die liever zwart zien )
Pack Lounge ( elekt verwarmde zetels, leder , elektr kofferopenen , elektr spiegels/verwarmde , isofix )
Pack executive plus + 17" velgen ( Metaallak, Alarm , Cruise contr , parkeersens V+A , MMI+ , GPS, Audi sound , Bluetooth )
Klimaatregeling 4 zones
Brandstoftank 75 liter
GPS Plus met harde schijf
Inlegplaatjes in natuur essenhout
Lichtmodule
Zonder kentekens
Opbergmodule
Reservewiel+krik
Sportvering 20mm verlaagd
Koplampen Xenon +
Pack Sport Design
Verwarmde zetels voor+achter
Wegklapbare trekhaak
Mijns inziens een vrij komplete wagen, over enkele zaken heb ik nog twijfels zoals getinte ruiten, langs de ene kant lijkt me dit wel mooi maar langs de andere kant heb ik ook zo'n foorbakgevoel... ik weet het niet.
Havanazwart heb ik vlug aangeklikt, moet ik eerst wel nog eens real life zien. Op papier leek Javabruin me wel wat maar in de zon had ik het toch liever iets donkerder gezien, ik hou van beige interieurs en dan moet de buitenkleur toch naar het donker neigen voor me.
17" velgen zullen tot wintervelgen gedegradeerd worden, ik zal dan zelf wel kijken voor een betaalbaar 18 of 19 ( denk eerder 18 ) zomersetje ( El Greco, ik had gelezen dat jij 18" had liggen, heb je soms een foto , zou dit graag eens zien met net zoals jij 20mm lager+ S line ext )
Tips voor goede replica velgen ( geen chinese rommel ) , 18-19" ( max 245 breedte ) ( 15 spaken ster of 10 spaken V uitvoering lijken mij zeer mooi te staan , ik hou niet echt van "open" velgen )Last edited by Audidriver; 20/05/2013, 14:24.
Comment
-
Qua velgen op een A6 Avant, vind ik onderstaande het knapst:
Uw configuratie is mooi, maar Pack Sport Design zou ik niet nemen tenzij je voor een S-line en/of 20-duimsvelg gaat.
Wel zou ik je de met leder beklede armleuningen of het Lederpakket aanraden. Wij hebben op 2 Allroads het verschil kunnen zien en het maakt het interieur af, zeker in combinatie met Valcona. Sportstuurtje mss ook overwegen?
Als je het Goa-beige neemt, kan je wel zwarte hemelbekleding nemen. Wel wat geler van kleur dan...
En ik dacht dat Java-bruin exclusief voor de Allroad was?"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Mijns inziens ook een heel knappe velg idd , deze lijkt me ook heel mooi : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eviousOwners=1
Nu mocht ie er komen gaan het toch replica's worden, en groter dan 19 ga ik zeker niet gaan , breedte wil ik ook niet meer dan 245 gaan.
Javabruin is perfect te krijgen volgens mij, staat toch bij de keuzes in de cataloog die ik hier heb liggen bij me.
Waarom zou je geen Sport exterieur pakket nemen ? Dit zou nu m'n 4e Audi zijn en al iedere keer heb ik getwijfeld maar ik denk dat ik het nu eens ga doen, volledig S-line wil ik niet aangezien ik helemaal niet van een zwart interieur hou...
Die zwarte dakhemel is idd bij Goabeige standaard, echter er stond een A7 met dit interieur klaar voor levering aan een klant en dit was echt niet mooi ( ik vroeg dit maar de verkoper wees me er op of ik wel zeker was en stelde me voor om dit even in het echt te gaan bekijken... dit zal het dus niet worden...)
Weet er trouwens iemand als je de optie "zonder kentekens" kiest of er dan de S-line embleempjes op de zijkanten ook verdwijnen ? De dealer kon me daar niet direct op antwoorden.... voor alle duidleijkheid ik zou dus liever deze emblemen er niet op zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenNa bij mijn vaste dealer ( alé vast, mijn laatste 4 wagens komen van bij hen ) al eens een 3liter 204pk Quattro S-tronic en een 2 liter Multitronic te hebben gereden heb ik dit weekend ( weliswaar bij een andere dealer ) eens een 3l 204pk Multitronic gereden. Als er eentje komt dan zal het die laatste zijn, ik hou enorm van die versnellingsbak + hij is fiscaal gezien een pak intressanter er nog bij. Akkoord , die quattro is zeer leuk maar rekening houdende met de meerprijs en de extra VVA die er aan vast zou hangen de komende jaren dan koop ik liever iets meer opties... Ik doe heel veel snelweg en aan die quattro heb je dan mijns inziens zoiezo minder... Nu geen slecht woord over die quattro, mocht strikske er niet geweest zijn dan zou de keuze al gemaakt zijn...
Waarom dan geen 2 liter ? mijns inziens is die gewoon niet te vergelijken met de 6 cilinder , de koppelcurve liegt er niet om , 400Nm beschikbaar ts 1250 en 3500 tr/min en dan weet je onmiddellijk het verschil...
Nu ik heb bij de beide dealers ineens ook een offerte laten maken en eigenlijk heb ik bij beiden een offerte gekregen met een korting die ik nog nooit heb gekregen bij Audi tot hiertoe... ( nauwelijks 300 euro verschil tussen beide ) en ik heb niet eens een seconde gediscussieerd ivm prijs...
Havanazwart
Pack Lounge ( elekt verwarmde zetels, leder , elektr kofferopenen , elektr spiegels/verwarmde , isofix )
Pack executive plus + 17" velgen ( Metaallak, Alarm , Cruise contr , parkeersens V+A , MMI+ , GPS, Audi sound , Bluetooth )
Klimaatregeling 4 zones
Brandstoftank 75 liter
Lichtmodule
Zonder kentekens
Opbergmodule
Reservewiel+krik
Koplampen Xenon +
Pack Sport Design
Wegklapbare trekhaak
Mijns inziens een vrij komplete wagen, over enkele zaken heb ik nog twijfels zoals getinte ruiten, langs de ene kant lijkt me dit wel mooi maar langs de andere kant heb ik ook zo'n foorbakgevoel... ik weet het niet.
Havanazwart heb ik vlug aangeklikt, moet ik eerst wel nog eens real life zien. Op papier leek Javabruin me wel wat maar in de zon had ik het toch liever iets donkerder gezien, ik hou van beige interieurs en dan moet de buitenkleur toch naar het donker neigen voor me.
17" velgen zullen tot wintervelgen gedegradeerd worden, ik zal dan zelf wel kijken voor een betaalbaar 18 of 19 ( denk eerder 18 ) zomersetje ( El Greco, ik had gelezen dat jij 18" had liggen, heb je soms een foto , zou dit graag eens zien met net zoals jij 20mm lager+ S line ext )
Tips voor goede replica velgen ( geen chinese rommel ) , 18-19" ( max 245 breedte ) ( 15 spaken ster of 10 spaken V uitvoering lijken mij zeer mooi te staan , ik hou niet echt van "open" velgen )freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenMijns inziens ook een heel knappe velg idd , deze lijkt me ook heel mooi : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eviousOwners=1
Nu mocht ie er komen gaan het toch replica's worden, en groter dan 19 ga ik zeker niet gaan , breedte wil ik ook niet meer dan 245 gaan.
Javabruin is perfect te krijgen volgens mij, staat toch bij de keuzes in de cataloog die ik hier heb liggen bij me.
Waarom zou je geen Sport exterieur pakket nemen ? Dit zou nu m'n 4e Audi zijn en al iedere keer heb ik getwijfeld maar ik denk dat ik het nu eens ga doen, volledig S-line wil ik niet aangezien ik helemaal niet van een zwart interieur hou...
Die zwarte dakhemel is idd bij Goabeige standaard, echter er stond een A7 met dit interieur klaar voor levering aan een klant en dit was echt niet mooi ( ik vroeg dit maar de verkoper wees me er op of ik wel zeker was en stelde me voor om dit even in het echt te gaan bekijken... dit zal het dus niet worden...)
Weet er trouwens iemand als je de optie "zonder kentekens" kiest of er dan de S-line embleempjes op de zijkanten ook verdwijnen ? De dealer kon me daar niet direct op antwoorden.... voor alle duidleijkheid ik zou dus liever deze emblemen er niet op zien.
Mijn originele velgen zijn maar 17". Oorspronkelijk gingen we die gebruiken als wintervelg en zou er gezocht worden naar een mooi setje zomervelgen. Aangezien ons voertuig letterlijk een gebruiksvoorwerp is , hebben we het maar zo gelaten. Hij is inderdaad standaard wel 20mm verlaagd. Te bewonderen op pagina 21 in dit topic.
Indien je voor een S-line exterieur gaat en "zonder kentekens" aanvinkt zal het S-line embleempje slechts aan één kant zichtbaar zijn (chauffeurskant).
Succes met je keuze!!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenWij hebben thuis ook een 3.0 Tdi Multitronic met 204 pk in onze A5 Sportback. Nu we er een half jaartje mee rijden, is toch wel duidelijk dat die Quattro toch een mooie aanvulling zou geweest zijn. 204 pk op de voorwielen is toch wel wat teveel van het goede. Bij sportief rijden valt het meermaals voor dat de voorwielen zich verslikken in de power.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenCorrecte vaststelling, zeker als je het een beetje sportief wil houden. Quattro, voor de volgende dan maar?
ivm dat Javabruin, het zou me zeer verwonderen mocht dit niet te krijgen zijn voor de "gewone" A6 aangezien de verkoper het nog zelf voorstelde dat het mooi zou zijn ism fluweelbeige/moorbruin interieur... ik denk zelfs dat ik al eentje op de baan ben tegengekomen (ik heb er een tijdje achter gereden ). In de laatste versie van de cataloog staat het bij alle andere kleuren en er is niks te vinden ivm het alleen verkrijgbaar zijnde op een Allroad ? Op de online configurator kun je het momenteel nog niet selecteren maar er zijn wel nog zaken die niet kloppen ( packs-combinaties en prijzen bvb , ik had zelf al een config gemaakt en aan de dealer gegeven maar toen hij alles in zijn systeem ingaf kwam de prijs gunstiger).Last edited by Audidriver; 20/05/2013, 22:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIndien je voor een S-line exterieur gaat en "zonder kentekens" aanvinkt zal het S-line embleempje slechts aan één kant zichtbaar zijn (chauffeurskant)Last edited by E90N; 21/05/2013, 00:49.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKlopt NIET hoor, zonder kentekens heeft alleen te maken met het model en type- aanduiding...Op vraag van klant moet het kunnen ze specifiek NIET erop te plakken...btw: Ook de eerste die zijn S-Line tekens weg wilt, meestal plakt de rest ze erop zonder een S-Line te hebben :-)mijn tekst loopt in elkaar zie ik, hoe kan ik die weer netjes op orde krijgen??
Zonder kentekens aangevinkt, exterior S-line erop en toch maar één enkel embleem aan chauffeurskant. Goed kijken op pagina 21.
M.a.w. als je zonder kentekens aanvinkt staat er vanachter niets op (model of type) maar wel met een kleine verwijzing naar het S-line exterieur op de flank. (ook niet langs voor).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenMijns inziens ook een heel knappe velg idd , deze lijkt me ook heel mooi : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eviousOwners=1
Wat dat sport exterieur pakket betreft, dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik zelf zou in combinatie met dat pakket een sportievere S-line velg nemen, want zo'n 'sportievere' uitstraling met klassieke & elegante velgen (zoals bvb de 19-duimsvelgen in mijn vorige afbeelding) past niet echt, vind ik."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenNa bij mijn vaste dealer ( alé vast, mijn laatste 4 wagens komen van bij hen ) al eens een 3liter 204pk Quattro S-tronic en een 2 liter Multitronic te hebben gereden heb ik dit weekend ( weliswaar bij een andere dealer ) eens een 3l 204pk Multitronic gereden. Als er eentje komt dan zal het die laatste zijn, ik hou enorm van die versnellingsbak + hij is fiscaal gezien een pak intressanter er nog bij. Akkoord , die quattro is zeer leuk maar rekening houdende met de meerprijs en de extra VVA die er aan vast zou hangen de komende jaren dan koop ik liever iets meer opties... Ik doe heel veel snelweg en aan die quattro heb je dan mijns inziens zoiezo minder... Nu geen slecht woord over die quattro, mocht strikske er niet geweest zijn dan zou de keuze al gemaakt zijn...
Havanazwart
Klimaatregeling 4 zones
Brandstoftank 75 liter
Lichtmodule
Zonder kentekens
Opbergmodule
Reservewiel+krik
Koplampen Xenon +
Pack Sport Design
Wegklapbare trekhaak
Tips voor goede replica velgen ( geen chinese rommel ) , 18-19" ( max 245 breedte ) ( 15 spaken ster of 10 spaken V uitvoering lijken mij zeer mooi te staan , ik hou niet echt van "open" velgen )
Comment
Comment