Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIn deze klasse vind ik de 5 Touring de meest geslaagde.
In berlinevorm vind ik de A6 dan weer mooier.
Deze Audi is weeral maar weer van hetzelfde, zoooo voorspelbaar.
Comment
-
Ik had meer verwacht van de achterkant. Al moet je in deze tijden natuurlijk opletten met opinies vormen op basis van foto's. Doordat dit anders ontworpen is dan vroeger, 'pakken' sommige designs veel minder goed op foto.
Momenteel vind ik de vorige nog mooier. Maar afwachten dus tot ik deze eens irl zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
Nee in profiel is hij achteraan niet geslaagd.
voor de rest wel ok. Maar ben toch content dat ik volgende maand mijn 5 touring mag afhalenHorsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Knapper dan de Berline toch net zoals bij de huidige Avant. Zelfde lijnen ook in grote mate eigenlijk bijna enkel het design van de lampen zijn de grootste verandering buiten het interieur. Toch een verbetering het is natuurlijk nieuwer maar de 'oude' zal er zeker niet erg gedateerd uitzien tov deze vind ik persoonlijk.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Knappe Audi break! Voorspelbaar, maar knap1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIn deze klasse vind ik de 5 Touring de meest geslaagde.
5 berline>>>A6 sedan
A6 avant >>>5 touring
Comment
-
euh schaaat, de 'motorkap'....Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHierin komt voor het eerst de nieuwe 3.0 TDI met dubbele turbo, 313 pk en 5.4s naar de 100.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenHierin komt voor het eerst de nieuwe 3.0 TDI met dubbele turbo, 313 pk en 5.4s naar de 100.Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Voorspelbaar maar best mooi. Voorlopig gaat mijn voorkeur in deze klasse wel nog altijd naar de 5 Touring.
Trouwens, de persdienst van Audi, hoe komen ze erop een witte auto met een beige interieur te nemen?!
Over smaak valt (blijkbaar) niet te twisten maar verdorie dat is lelijk en vloekt enorm.
Dat zwarte S line interieur ziet er dan weer erg lekker uit.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk BerichtenPrachtig, iemand een idee wanneer je kan bestellen. Of configureren?
Comment
Comment