Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
    Voorspelbaar maar best mooi. Voorlopig gaat mijn voorkeur in deze klasse wel nog altijd naar de 5 Touring.
    Trouwens, de persdienst van Audi, hoe komen ze erop een witte auto met een beige interieur te nemen?!
    Over smaak valt (blijkbaar) niet te twisten maar verdorie dat is lelijk en vloekt enorm.
    Dat zwarte S line interieur ziet er dan weer erg lekker uit.

Ik heb gisteren nochtans een blauwe gezien op de life voorstelling.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Comment

Comment

Comment

Die multimediaschermen worden alsmaar groter en groter.
            Mercedes zal toch dringend met een nieuwere Comand versie mogen komen me dunkt. In vergelijking met de systemen van Audi en BMW vind ik ze toch een beetje verouderd.

Audi A6

BMW 5

Mercedes E-klasse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Net vergeten dat je in de audi dan nog eens zo'n scherm hebt in je tellerpartij...
              Het centrale display dat in de tellerpartij steekt van de vernieuwde C-klasse (en vanaf volgende maand ook in de E-klasse) is wel heel erg geslaagd vind ik. Beter dan dat van BMW!

Comment

Grote kanshebber om mijn 535d te vervangen ( 2012)

Comment

Shopke gemaakt met de velgen van de A7/A8.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                    Hierin komt voor het eerst de nieuwe 3.0 TDI met dubbele turbo, 313 pk en 5.4s naar de 100.
                    Benieuwd wanneer die motor zijn weg vindt naar de S4/S5 TDI...

Comment

De S mogen ze weglaten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Vind ik leuk

Comment

Dza big A4 is coming out

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Interieur

Exterieur is geen revolutie, maar eerder een evolutie. Nadat de Berline uit was, was het redelijk voorspelbaar. Zelf had ik gehoopt op meer diversiteit ten opzichte van de berline. Da's een punt van teleurstelling, maar qua look verkies ik dit boven de BMW 5 Touring.

Opmerkingen over saaiheid en dergelijke begrijp ik niet. Audi heeft al jaren een bepaalde lijn (raamstructuur) in z'n sedans en avants zitten, net zoals BMW trouwens. Maar voor de rest is het wel een nieuw model met natuurlijk het SFG. 'net een grote A4' vind ik al helemaal uit de lucht gegrepen.
                            Last edited by ; 19/05/2011, 13:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                              Vind ik leuk
                              Ik ook

Wel geen nieuwe : eentje van een jaar oud met de dubbele turbo met 313PK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                oeiiii......tegen die tijd (wel eind '12, begin '13 anders staan mijn koffers voor de deur) eens serieus gaan babbelen....interesse!!!.......

...........te verkopen; 520dA E61 (beschikbaar eind '12, begin '13)

Oeps, sorry off-topic

Prachtige wagen die A6 avant kan niet anders zeggen maar de F11 blijft een streepje voor hebben qua looks.
                                Mijn bescheiden mening.

Edit: Volgens mij weer te snel geweest; dacht dat je een F11 had toere
                                Last edited by Baarsje; 19/05/2011, 14:46.
                                2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                http://www.originelevelgen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                  oeiiii......tegen die tijd (wel eind '12, begin '13 anders staan mijn koffers voor de deur) eens serieus gaan babbelen....interesse!!!.......

...........te verkopen; 520dA E61 (beschikbaar eind '12, begin '13)

Oeps, sorry off-topic

Prachtige wagen die A6 avant kan niet anders zeggen maar de F11 blijft een streepje voor hebben qua looks.
                                  Mijn bescheiden mening.

Edit: Volgens mij weer te snel geweest; dacht dat je een F11 had toere
                                  Wat een vreemde post!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Wat een vreemde post!
                                    no one beats stebenz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Wat een vreemde post!
                                      Vind je??

Ja sorry, dat was mijn eerste gedacht toen ik de post van toere las.
                                      Dacht dat hij 'n F11 had.

Zal in het vervolg eerst denken en dan doen ipv omgekeerd
                                      2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                      2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                      2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                      2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                      http://www.originelevelgen.be

Comment

Heb een offerte liggen, de huidige A6 avant met 16000!!! euro korting 42,000 ipv 58,000..... wat zouden jullie doen? Het betreft een 170 pk de 4 cylinder met navi, leder, xenon, ect...

Comment

BMW 5-serie

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X