Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door filipperke Bekijk Berichten
    Heb een offerte liggen, de huidige A6 avant met 16000!!! euro korting 42,000 ipv 58,000..... wat zouden jullie doen? Het betreft een 170 pk de 4 cylinder met navi, leder, xenon, ect...
    De zescilinder bestellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      De zescilinder bestellen.
      Toch voor het huidige model nog gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        De S mogen ze weglaten...

'Nuff said.

Comment

Heb een offerte liggen, de huidige A6 avant met 16000!!! euro korting 42,000 ipv 58,000..... wat zouden jullie doen? Het betreft een 170 pk de 4 cylinder met navi, leder, xenon, ect...
          Wachten en voor het nieuw model gaan....

Comment

Toch voor het huidige model nog gaan?
            Sorry, had niet door dat het om de eindereeks ging.
            (Er zijn hier namelijk al gelijkaardige kortingen de revue gepasseerd dankzij nevenimport)

Het is een stevige korting, geen twijfelen aan!

Maar... alles voor de maar is niet waar. Je vraagt mijn mening, ik zou niet te overhalen zijn omdat de oude A6 me minder goed ligt. Ik vind 'em te sportief om echt comfortabel te zijn en te afstandelijk om sportief te zijn, heeft ook veel te maken met de besturing van de auto. Ik vermoed dat de nieuwe op dat vlak veel beter is, dus het testrijden waard me dunkt. Als die verschillen het prijsverschil niet rechtvaardigen, heb je meteen een antwoord op je vraag.

Comment

Laat het lot beslissen; zeg dat je hem neemt voor 40.000€.

Comment

Nieuw model je gaat spijt hebben als je de nieuwe meer en meer gaat zien rijden....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chemistry 83 Bekijk Berichten
                  Nieuw model je gaat spijt hebben als je de nieuwe meer en meer gaat zien rijden....
                  ²²²²

Naar meerwaarde bij verkoop zou ik ook eerder wat opleggen naar een nieuw model. Ik ben er van overtuigd dat bij verkoop je dit terug verdient.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                    ²²²²

Naar meerwaarde bij verkoop zou ik ook eerder wat opleggen naar een nieuw model. Ik ben er van overtuigd dat bij verkoop je dit terug verdient.

Is normaal dat ze zo'n korting geven... ze willen van hun stock af !!

Comment

Dat klopt allemaal wel wat jullie schrijven. Natuurlijk zou ie denk ik liever het nieuwe model hebben!!...
                      Maar wat als je nu niet meer kunt/wilt uitgeven aan een wagen? Lijkt mij dit een heel goede deal, toch?...
                      Je krijgt naar mijn idee toch een wagen waar alle kinderziektes uit zijn, mag ik hopen!

Zelf heb ik enkele maanden geleden voor een soortgelijke keus gestaan.
                      De keuze tussen een F10 520dA M-pack met leder, navpro, xenon importeren uit de UK. Voor de deur voor € 41.500,- of, de uiteindelijke keuze, een 10 maanden oude E61 520dA touring edition sport met alle toeters en bellen en een afschrijving van 25,5k voor hetzelfde geld. Ik heb er nog steeds geen minuut spijt van gehad.
                      Natuurlijk kriebelt het als je nu steeds meer prachtige F10's of F11's in het straatbeeld ziet verschijnen. Ik denk dan maar, de eerste afschrijving komt niet uit mijn beurs. Bovendien, eerlijk is eerlijk, ergens moet een grens zijn en voor mij lag die daar.

Ik kan me dus heel goed de gedachtengang van filipperke voorstellen.

Wil je je er de tijd voor nemen, het (langere) wachten voor lief nemen, een avontuurtje niet uit de weg willen gaan en genoegen nemen met een iets minder uitgeruste wagen zou je de UK zeker kunnen overwegen.
                      Toch Naish??
                      2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                      2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                      2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                      2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                      http://www.originelevelgen.be

Comment

Zijn de belgische prijzen al bekend

Comment

De lichtblokken achteraan van de A6 Avant had ik toch meer verschillend verwacht tov de berline. Ik vind de vorige generatie achteraan precies mooier...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            Baarsje, met die kar uit de UK ging je eerste afschrijving ook betaald zijn door je voordeel met bestellen in UK en je meerwaarde bij verkoop omdat het een nieuw model is...

Klopt als een bus, 1° afschrijving reeds gedaan door lage aanschafprijs, hogere restwaarde bij verkoop door nieuw model!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              Baarsje, met die kar uit de UK ging je eerste afschrijving ook betaald zijn door je voordeel met bestellen in UK en je meerwaarde bij verkoop omdat het een nieuw model is...
                              Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                              Klopt als een bus, 1° afschrijving reeds gedaan door lage aanschafprijs, hogere restwaarde bij verkoop door nieuw model!
                              Deze twee punten alleen in ogenschouw nemend, 100% gelijk.
                              Voor mij was er daarnaast nog het punt van beschikbaarheid; direct leverbaar of periode moeten overbruggen van febr tot aug. en het gegeven dat je met beide wagens E61 t.o.v F10 eigenlijk appels met peren aan het vergelijken bent. De meeruitrusting van de E61 waar ik nu van kan profiteren had ik bij de F10 niet gehad.
                              Dat heeft mede ook mijn keuze bepaald.

Een volgende keer zal ik wel zeker weer deze optie van UK import bekijken. Misschien heeft me ook wel een beetje "het niet durven" en/of de onbekendheid tegen gehouden om dit te doen. Ondanks dat ze mij bij BMW UK perfect te woord hebben gestaan.
                              2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                              2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                              2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                              2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                              http://www.originelevelgen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Heintje Bekijk Berichten
                                Zijn de belgische prijzen al bekend
                                Berline + € 2750 ?

In DE € 50450 voor de 3.0l / Quattro / 204 pk / S-Tronic = € 2350 meer dan de berline in DE
                                Last edited by Metaxa; 20/05/2011, 20:59.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Audi onthulde woensdag de belangrijke A6 Avant. De auto...
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                    ²²²²

Wat een onzin. Alsof je die 10000 EUR die je nu extra betaalt er over 5 jaar gaat uithalen...
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                      Wat een onzin. Alsof je die 10000 EUR die je nu extra betaalt er over 5 jaar gaat uithalen...
                                      Daar ben ik nu wel eens 100 % zeker van dat dat wel het minimum zal zijn dat je er meer gaat uithalen ! (geacht de kilometerstand natuurlijk !)

Comment

Morgen ga ik de A6 (vorig model dus) gaan testrijden in Kortenberg, het zou maar de 136 pk versie zijn met multitronic... heb nooit niet echt Audi gevolgd al heeft mijn pa een audi 100 gehad in de tijd dat de vogeltjes nog konden praten en we waren content van die wagen.

Ik zou sowieso voor de 170 pk versie gaan 4 of 6 cylinder? Merk je het verschil goed tussen die 2? Koppel? Slippen de wielen niet teveel door met zoveel vermogen enkel op de vooras? Quatro dan maar? Hoe zijn jullie bevindingen met die multitronic? Verkoper zei je kan eigenaardigheden opmerken bij versnellen... auto versnelt en toerental neemt af...

Comment

Audi onthulde woensdag de belangrijke A6 Avant. De auto...

Moet de sportieve chauffeurs aanspreken denk ik...
                                          Ik vond de kont van het vorig model A6 mooier!
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X