Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zucht... lees eens de vorige posts. TipTronic is traag en daarom MultiTronic gekocht
S-Tronic is idd beter!!
Daarom dat de chiptuners de Tiptronic liever wel (mee) chippen en terughoudend zijn (laat ons maar zeggen dat ze het gewoon afraden) om een MultiTronic te chippen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ben eigenlijk ook geen zo'n multitronic fan, hoewel die in combinatie met de 3.0 tdi slecht 139 g co2 uitstoot, moet dus vrij zuinig zijn.
Eigenlijk begrijp ik dit niet want is toch een vorm van continu doorslippende koppeling, of zie ik dat verkeerd?
Ben eigenlijk ook geen zo'n multitronic fan, hoewel die in combinatie met de 3.0 tdi slecht 139 g co2 uitstoot, moet dus vrij zuinig zijn.
Eigenlijk begrijp ik dit niet want is toch een vorm van continu doorslippende koppeling, of zie ik dat verkeerd?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Die 4motion van VW, is dat vergelijkbaar met de S-tronic ?
Op welk model doelt u? Verschilt namelijk per model wat de combinatie is. Bij de Golf-verwanten is er altijd wel een DSG-bakje leverbaar icm 4motion (Haldex-koppeling).
Tiptronic heeft ervoor gezorgd dat ik geen Q7 gekocht heb (samen met zijn stomme rijgedrag en abnormale slijtage)
Multitronic vind ik echt bagger rijden en heeft er bij ICM voor gezorgd geen A5 te kopen toen hij zijn 330d kocht. Het was toen ofwel 3.0tdi manueel ofwel 2.7tdi multitronic.
S-tronic heeft mij overtuigd en heb ik dan ook gekocht
Me too...
Tiptronic kon me niet overtuigen.....
Had echt gehoopt de S tronic wel omwille van de mogelijkheid dat ie met de quattro aandrijving te combineren valt......na een test rit....niet dus....( wel de aandrijving, niet de bak )
En daarom lekker bij de super efficiente multi gebleven....
Maar ik denk dat we hier een beetje off topic aant gaan zijn.......
@ El Greco, wanneer plan jij eigenlijk aan te kopen, heb hier al reacties gekregen van mensen met interesse voor een groepsaankoop?
De huidige A6 wordt vervangen tegen februari volgend jaar, dus bestelling zal tenlaaste ergens in september/oktober moeten gebeuren denk ik.
Ik heb al een mailtje naar de UK gestuurd met de vraag of ze ook de Duits/Belgische versie van 204pk/Quattro/S-tronic konden invoeren en weer uitvoeren natuurlijk maar dat bliljkt niet te gaan. Je kan enkel bestellen wat er op de website van Audi.co.UK staat. Ook de shipdek/beaufort inlegstukken zijn daar (nog) niet te verkrijgen. Wat niet is kan natuurlijk nog altijd wel komen. Beejte jammer maar ik hoef geen 245pk. Met de fleetkorting die we hier krijgen zitten we tamelijk goed maar via Duitsland kan het nog beter. De Uk heeft het voordeel van de Pond, maar die is blijkbaar aan een opmars bezig. Als de 204pk er niet komt tegen september/oktober in de UK vrees ik er een beetje voor en dan ga ik mijn licht opsteken in DE. Weet ook niet of ze nog veel toegevingen gaan doen in de Uk om een gezamelijk order te plaatsen. Maar als je/we het niet proberen weet/win je niets natuurlijk.
De huidige A6 wordt vervangen tegen februari volgend jaar, dus bestelling zal tenlaaste ergens in september/oktober moeten gebeuren denk ik.
Ik heb al een mailtje naar de UK gestuurd met de vraag of ze ook de Duits/Belgische versie van 204pk/Quattro/S-tronic konden invoeren en weer uitvoeren natuurlijk maar dat bliljkt niet te gaan. Je kan enkel bestellen wat er op de website van Audi.co.UK staat. Ook de shipdek/beaufort inlegstukken zijn daar (nog) niet te verkrijgen. Wat niet is kan natuurlijk nog altijd wel komen. Beejte jammer maar ik hoef geen 245pk. Met de fleetkorting die we hier krijgen zitten we tamelijk goed maar via Duitsland kan het nog beter. De Uk heeft het voordeel van de Pond, maar die is blijkbaar aan een opmars bezig. Als de 204pk er niet komt tegen september/oktober in de UK vrees ik er een beetje voor en dan ga ik mijn licht opsteken in DE. Weet ook niet of ze nog veel toegevingen gaan doen in de Uk om een gezamelijk order te plaatsen. Maar als je/we het niet proberen weet/win je niets natuurlijk.
Ok , keep us posted, plan ook te bestellen rond okt, ook meest interesse in de 204 pk versie, maar ja?
Nog eens kijken of BMW met de nieuwe 525d 4 cilinder van rond de 200 pk interssant wordt!.
Ok , keep us posted, plan ook te bestellen rond okt, ook meest interesse in de 204 pk versie, maar ja?
Nog eens kijken of BMW met de nieuwe 525d 4 cilinder van rond de 200 pk interssant wordt!.
Vrees ervoor, ze gaan die toch meer PKs moeten geven want een 520d met 184pk of 525d met 200pk zal niets schelen. Beide 4-cyl hé
Vrees ervoor, ze gaan die toch meer PKs moeten geven want een 520d met 184pk of 525d met 200pk zal niets schelen. Beide 4-cyl hé
Ben toch ook eens benieuwd wat ze daar van die 525d gaan bakken...als ze die nu eens in zijn huidige versie (6-lijn) in x-Drive en 211pk uitbrengen. Ze zouden er veel mensen hier in België plezier met doen...
4Motion de vierwiel aandrijving van VW, vergelijkbaar met quattro bij Audi.
Bij de vorige generatie Passat ging dat idd op,maar quattro en 4 motion zijn wel totaal andere systemen. De A3 en de TT bvb zijn ook geen echte quattro's maar wel 4 motions....
What's in a name....
Comment