Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Mannen, mijn excuses, de vraag moest zijn:

De DSG van VW, is dat vergelijkbaar met de S-tronic van Audi?

Het is maar net welk automodel je voor ogen hebt.

Comment

• Lekker veel beeldmateriaal.
      Like it!

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• de laatste 2 A6 avant's zijn er echt knal op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
          Lekker veel beeldmateriaal.
          Like it!

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Ha, de 3.0l Tdi met het "beaufort/shipdeck-inleg". Van mij mag ie zo komen.
          Last edited by Metaxa; 23/07/2011, 10:55.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Qua uiterlijk veegt deze volgens mij echt de vloer met de BMW 5 Touring hoewel ze in sedan gelijk zijn op dat gebied
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Qua uiterlijk veegt deze volgens mij echt de vloer met de BMW 5 Touring hoewel ze in sedan gelijk zijn op dat gebied
              Ik krijg meer & meer zin om voor de avant te gaan...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ongelooflijk knap, maar wel spijtig dat de deurgrepen niet zijn geïntegreerd in het koetswerk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Ongelooflijk knap, maar wel spijtig dat de deurgrepen niet zijn geïntegreerd in het koetswerk.
                  je bedoelt met van die "Japonese kleppekes" zoals op het vorige model? Nee nee geef mij maar "volwaardige" deurgrepen. Vond dit zelfs één van de mindere zaken op mijn huidige, ziet er goedkoop uit. Dit model "vraagt" gewoon naar gewone "handvaten"

Comment

• Ik heb het niet voor dergelijke oversized handgrepen die de de flank verstoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                      De BMW is duizendmaal mooier.
                      Deze Audi is weeral maar weer van hetzelfde, zoooo voorspelbaar.

So true...
                      1976 Porsche 924 (verkocht)
                      2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
                      2011 Volvo V60 T6 AWD
                      2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Eindelijk de Belgische prijzen online op de configurator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
                              Eindelijk de Belgische prijzen online op de configurator.
                              Yep, en gisteren ook al eentje geconfigureerd via de UK-side.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Ha, de 3.0l Tdi met het "beaufort/shipdeck-inleg". Van mij mag ie zo komen.
                                Bizarre happering van de pinker op 2:31 ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercur Bekijk Berichten
                                  Bizarre happering van de pinker op 2:31 ?!
                                  uhm, waarom denk je dat die pinker hapert?

Comment

• camera die de LED aan/uit snelheid ni kan volgen?
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Yep, en gisteren ook al eentje geconfigureerd via de UK-side.
                                      Wat was het juiste verschil? Want ben uitermate geïnteresseerd in een A6 avant en een lagere prijs is altijd meegenomen ! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
                                        Wat was het juiste verschil? Want ben uitermate geïnteresseerd in een A6 avant en een lagere prijs is altijd meegenomen ! :-)
                                        € 11324.42 voor haast indentiek dezelfde optielijst (ligt in de UK iets anders) zonder rekening te houden met kortingen en excl. btw voor de 245pk-versie
                                        Je zou nog wel € 3016.53 excl. btw + +/- € 2500 BIV kunnen uitsparen door hier in België de 204 pk-versie te nemen.
                                        Last edited by Metaxa; 29/07/2011, 18:15.

Comment

• Debuteerd de nieuwe biturbodiesel in dit model?
                                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Working...
                                          X