Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
    A6 Avant S line (kon geen grotere pics vinden )

Die gunmetal rotorvelgen zie je vaak op de A6 trouwens.

Bron
    Dat zijn mooie velgen, maar don't get me wrong, ze komen veel te veel voor op alle S-Line modellen. Ik ben (en ik denk veel mensen) ze al beu gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Is normaal hé Avant wordt nu in Frankfurt voorgesteld en vanaf November hier in de showroom. Bestellen kan al wel.

Als je iets exclusiever wil dan de consumptie wagens F11 en/of E-estate zal je iets langer moeten wachten.....

Nee, nee, niet enkel voor de avant, alle 2.0 tdi motoren, zowel in avant als saloon ten vroegste te verkrijgen in juni 2012.
      Ben mij nu wel aan het verlekkeren op die offerte die ik kreeg voor een 3.0 tdi saloon sline, maar 800 pond duurder dan een E250 cdi estate, doch slechts 70 % aftrekbaar, en dan is er nog BMW!
      Een auto kiezen is toch zo moeilijk, straks moet ik nog een poll openen!

El Greco, heb jij al beslist?

Comment

• Nee, audi uk heeft de A6 204 pk stronic 4 wielaandrijving niet, enkel voorwielaandrijving multitronic, maar daar ben ik niet echt fan van, geen sportief rijgevoel.

De S tronic 245 pk val in hoogste BIV klasse

Ook Mercedes 75% aftrekbaar, lager BIV met zijn 204 pk
        Audi 70% aftrekbaar + hoogste BIV.

Moeilijk, moeilijk!!
        Last edited by thor; 24/08/2011, 10:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish
          Ik volg je van die mulitronic hoor en ook van de quattro, maar bij audi (en in be zeker) kan je tenminste nog 6-cilinder rijden met 2500 BIV...

Maar je vergeet belangrijkste nadeel van de mercedes: 4-cilinder...

True, de 4 cylinder heeft wel een rauwe klank, doch met 204 pk zeker geen straf om meet te rijden.

Ik zal nog wat verder testrijden en dan wel beslissen. (wel mooie korting van 8% bij audi uk)

Comment

wel verkrijgbaar Daytona-grijs is perleffect en kost in DE € 2660 kan je volgens mij evengoed Ipanema-bruin nemen.
            Nog niet gevonden bij de a6 bij pearleffect alleen een rood & zwart, wel bij de Q5 (+/- 700 uro) is wel op audi UK
            Last edited by ; 24/08/2011, 14:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
              Nee, nee, niet enkel voor de avant, alle 2.0 tdi motoren, zowel in avant als saloon ten vroegste te verkrijgen in juni 2012.
              Ben mij nu wel aan het verlekkeren op die offerte die ik kreeg voor een 3.0 tdi saloon sline, maar 800 pond duurder dan een E250 cdi estate, doch slechts 70 % aftrekbaar, en dan is er nog BMW!
              Een auto kiezen is toch zo moeilijk, straks moet ik nog een poll openen!

El Greco, heb jij al beslist?
              NEEN!!! nog niets beslist.

Oorspronkelijk geplaatst door Naish
              Voor die 800 pond ga je wel van een 4 naar een 6-cilinder en dat is het wel waard denk ik...

Als ik me niet vergis is audi ook nog de enige waarbij het mogelijk is om nog 6-cilinder diesel te rijden in de lagere BIV klasse en niet meteen in de hoogste.
              Dat klopt!

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
              Nee, audi uk heeft de A6 204 pk stronic 4 wielaandrijving niet, enkel voorwielaandrijving multitronic, maar daar ben ik niet echt fan van, geen sportief rijgevoel.

De S tronic 245 pk val in hoogste BIV klasse

Ook Mercedes 75% aftrekbaar, lager BIV met zijn 204 pk
              Audi 70% aftrekbaar + hoogste BIV.

Moeilijk, moeilijk!!
              Inderdaad klopt ook.

Ik volg je van die mulitronic hoor en ook van de quattro, maar bij audi (en in be zeker) kan je tenminste nog 6-cilinder rijden met 2500 BIV...

Maar je vergeet belangrijkste nadeel van de mercedes: 4-cilinder...
              Allemaal waar....

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
              True, de 4 cylinder heeft wel een rauwe klank, doch met 204 pk zeker geen straf om meet te rijden.

Ik zal nog wat verder testrijden en dan wel beslissen. (wel mooie korting van 8% bij audi uk)
              Jij bent net El Greco...

Zit ook nog te wachten op 2 test auto's. De verkoper bij BMW is/gaat met verlof. Als hij terug is en een 525Tdi xDrive terbeschikking heeft ging hij iets laten weten. Bij Mercedes bijna hetzelfde senario, verkoper ging me verwittigen als hij een nieuwe E 250 met 7-traps terbeschikking heeft. Zou er wel eentje zonder 4-matic worden zei ie want daar is haast geen vraag naar en als demo/test wagen komen die niet zo gemakkelijk tot bij de invoerder.

Dus concreet, (maar alles zal afhangen van het financieel totaal plaatje:

-BMW 525 Tdi 4-cylinder xDrive 211pk (zal ook geen straf zijn)zal voornamelijk afhangen van de korting, maar die ligt het laagst van de drie merken en is ruimtelijk de minste.

-MB 250 4-cylinder 4-matic met 204pk? (kan ik met leven) Zit wat korting betreft tussen de twee in maar heeft wel de grootste koffer inhoud.

-en dan natuurlijk de A6 3.0l Quattro 6-cylinder met 245pk heb hier de meeste korting en heeft in de berline-versie de meeste beenruimte. Is uiteraard de enige kandidaat die uit de UK kan komen.

Dus als het verschil van de eerste twee hier in Belgium bijna hetzelfde is of (hoogst)waarschijnlijk nog duurder dan de A6 uit de UK is de keuze niet zo moeilijk meer.

Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
              Nog niet gevonden bij de a6 bij pearleffect alleen een rood & zwart, wel bij de Q5 (+/- 700 uro) is wel op audi UK
              Neen, in de UK niet standard, maar daar bestel je toch gewoon a la carte...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

NEEN!!! nog niets beslist.

Dus concreet, (maar alles zal afhangen van het financieel totaal plaatje:

-BMW 525 Tdi 4-cylinder xDrive 211pk (zal ook geen straf zijn)zal voornamelijk afhangen van de korting, maar die ligt het laagst van de drie merken en is ruimtelijk de minste.

-MB 250 4-cylinder 4-matic met 204pk? (kan ik met leven) Zit wat korting betreft tussen de twee in maar heeft wel de grootste koffer inhoud.

-en dan natuurlijk de A6 3.0l Quattro 6-cylinder met 245pk heb hier de meeste korting en heeft in de berline-versie de meeste beenruimte. Is uiteraard de enige kandidaat die uit de UK kan komen.

Dus als het verschil van de eerste twee hier in Belgium bijna hetzelfde is of (hoogst)waarschijnlijk nog duurder dan de A6 uit de UK is de keuze niet zo moeilijk meer.

Neen, in de UK niet standard, maar daar bestel je toch gewoon a la carte...
                Als het afhangt van het financieel plaatje zal het rap beslist zijn, de A6 avant uit de UK, daar zullen de belgische prijzen niet aankunnen .Laat eens iets weten hé (desnoods via pm)

Wel Jammer dat je bij de s line (en ik wil sportzetels en sportstuur en 18"velgen) geen bruin lederen interieur kan krijgen, enkel zwart.

En ik hou van een cosy interieur (english country style)

Comment

Geven ze nog korting als je daar bestelt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    Geven ze nog korting als je daar bestelt?
                    8% is de korting, geen andere kortingen meer

Anders member Naish contacteren, heeft besteld en ik weet niet of er nog meer uit de bus gekomen is.

Comment

• Ik dacht dat ze geen korting bovenop hun prijs gaven daarmee.

Comment

Wel Jammer dat je bij de s line (en ik wil sportzetels en sportstuur en 18"velgen) geen bruin lederen interieur kan krijgen, enkel zwart.
                        Ik had gehoopt dat S-line dit keer combineerbaar zou zijn met andere interieur kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Ik had gehoopt dat S-line dit keer combineerbaar zou zijn met andere interieur kleuren
                          ²²²

Dat donkerbruin is zo mooi . 't Zal weer kiezen of delen worden voor de kopers.

Comment

Als het afhangt van het financieel plaatje zal het rap beslist zijn, de A6 avant uit de UK, daar zullen de belgische prijzen niet aankunnen .Laat eens iets weten hé (desnoods via pm)

En ik hou van een cosy interieur (english country style)
                            Zoals ik het hier bereken zal je met de UK-versie voor nog minder dan de prijs (BIV meegerekend) rijden dan met een 4-cylinder BMW 525 xDrive of een E 250 4-motion Belgium-style met +/- dezelfde optielijst.

Inderdaad zééér jammer. 18" velgen is prima in combinatie met de 2cm sportverlaging. Heb je volgens mij nog altijd een goede comfort < > sportieve verhouding.

Volgens mij kan je dit wel bestellen op de S-line maar kost je wel £ 5000
                            Last edited by Metaxa; 25/08/2011, 14:42.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Hier of in de UK niet mogelijk neen;

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                              ²²²

Zalig mooi kleurtje dat Nougat. Als je dat vergelijkt met dat van BMW Bij onze BMW vrienden zou je dan al naar Cohiba moeten gaan om iets gelijksaardig moois te hebben.

In be kan je toch zonder probleem een gewonen pakken, s-line exterieur pakket erop en dan comfortzetels erin in de kleur die je wil...

Je mist gewoon s-line sportstuur en s-line logo op de zetels... De rest kan je identiek maken dan...

Ik ging dat zo doen op de A7, maar in UK kan die combinatie niet maken: ofwel standaard int en ext ofwel s-line ext en int...
                              Dat schrijven we toch... geen ext uitbreiding mogelijk in de UK op de SE-versie of interieur wijziging op de S-line. Wil je dit persé toch moet je maar hier in BE kopen tegen € 9 à 11-duizend + Je kan niet alles willen in het leven hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                ²²²

Ook zwaar fan van.

Comment

• Net een testritje van een 50 km gedaan met een Al sedan 2.0TDI met 6 bak (handgeschakeld)

Mooi interieur, goede sportzetels, perfecte afwerking en navigatie, maar absoluut geen woow gevoel van motor- versnellingsbakcombinatie.

2.0 diesel is dus no go voor mij.

Comment

Net een testritje van een 50 km gedaan met een Al sedan 2.0TDI met 6 bak (handgeschakeld)

Mooi interieur, goede sportzetels, perfecte afwerking en navigatie, maar absoluut geen woow gevoel van motor- versnellingsbakcombinatie.

2.0 diesel is dus no go voor mij.
                                    Hoeveel HP heeft die 2.0 diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ranger Joe Bekijk Berichten
                                      Hoeveel HP heeft die 2.0 diesel?

163 pk

Comment

• Zijn hier audi adepten / freaks die weten wanneer de TDII versie (euh die dus met dubbele turbo en 313pk) beschikbaar is? Reeds enige tijd aangekondigd maar nog niet terug te vinden in de configurator

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                          Zijn hier audi adepten / freaks die weten wanneer de TDII versie (euh die dus met dubbele turbo en 313pk) beschikbaar is? Reeds enige tijd aangekondigd maar nog niet terug te vinden in de configurator
                                          Audi wacht tot BMW z'n tri-turbo op de markt brengt, wat een sisser.

Comment

Working...
                                          X