Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Audi wacht tot BMW z'n tri-turbo op de markt brengt, wat een sisser.

Euh? Why??? Die zal toch veel meer pk hebben;

de 313 pk moet toch met de 535d touring competen?
    Dat ze dan ne S6tdi uitbrengen hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
      Euh? Why??? Die zal toch veel meer pk hebben;

de 313 pk moet toch met de 535d touring competen?
      Je gaat die M5 toch niet annuleren hé ?

Comment

• Wou maar zeggen... Audi krijgt (of grijpt) niet de kans om BMW's TOP diesel te toppen.

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
        LEMANS6 TTTDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          Je gaat die M5 toch niet annuleren hé ?
          Nononononononoooooooo heel zot zekers

Ma als er een opvolger moet komen voor onze familie auto .. (=Volvo weg ..) ik vind qua lijn deze A6 avant zeer zeer mooi ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Wou maar zeggen... Audi krijgt (of grijpt) niet de kans om BMW's TOP diesel te toppen.

LEMANS6 TTTDI

Da zou het zijn, en even vederlicht als het reclame spotje ..
            zo kunnen ze antwoord geven aan de F11 M550xd

Comment

• volgende week eens een kijkje gaan nemen bij dielis op de A6 avant night, ben benieuwd maar de achterkant vind ik echt niet zo mooi.
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                volgende week eens een kijkje gaan nemen bij dielis op de A6 avant night, ben benieuwd maar de achterkant vind ik echt niet zo mooi.
                Ben donderdag ook van de partij, maar niet bij Dielis.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik ook bij Dielis, ben benieuwd!

Comment

• Iemand klant bij ACM in Mechelen of Dielis in Bornem? Ervaringen pro/min? Zal volgend jaar hoogstwaarschijnlijk inwoner van Willebroek gaan worden, vandaar...
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Iemand klant bij ACM in Mechelen of Dielis in Bornem? Ervaringen pro/min? Zal volgend jaar hoogstwaarschijnlijk inwoner van Willebroek gaan worden, vandaar...
                      Wij waren niet tevreden bij ACM en zijn dan naar Dielis gegaan, die garage beviel ons beter. De aanpak was daar persoonlijker, dit was wel enkele jaren geleden, ik weet niet of dit intussen verandert is.
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Iemand klant bij ACM in Mechelen of Dielis in Bornem? Ervaringen pro/min? Zal volgend jaar hoogstwaarschijnlijk inwoner van Willebroek gaan worden, vandaar...
                        Ik ben tevreden van Dielis, maar heb dan ook geen problemen gehad met mijn A3. Dus gewoon het reguliere onderhoud,
                        En het is daar nog vrij gemoedelijk qua sfeer.

En waar gaat ge juist wonen? nieuwsgierig :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Wij waren niet tevreden bij ACM en zijn dan naar Dielis gegaan, die garage beviel ons beter. De aanpak was daar persoonlijker, dit was wel enkele jaren geleden, ik weet niet of dit intussen verandert is.
                          Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
                          Ik ben tevreden van Dielis, maar heb dan ook geen problemen gehad met mijn A3. Dus gewoon het reguliere onderhoud,
                          En het is daar nog vrij gemoedelijk qua sfeer.

En waar gaat ge juist wonen? nieuwsgierig :-)
                          Oh thx, dat is al "iets".

Ergens tussen de (oude)? brandweerkazerne en het atheneum...

Comment

Oh thx, dat is al "iets".

Ergens tussen de (oude)? brandweerkazerne en het atheneum...
                            Das dan vlak bij mij :-) woon naast het atheneum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
                              Das dan vlak bij mij :-) woon naast het atheneum.
                              Zal eens gaan rondneuzen bij Dielis en ACM. Denk dat ACM iets dichterbij ligt. Ze mogen mij tenslotte toch een 4-tal keren per jaar verwachten voor onderhoud.

Comment

• Donderdagavond is het voorstelling van de A6 avant bij Dielis,
                                maar dat is op uitnodiging.

Comment

• ik ben uitgenodigd en heb al bevestigd
                                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vantham Bekijk Berichten
                                    ik ben uitgenodigd en heb al bevestigd
                                    Nieuws?

Ik heb gisteren door beroepswerkzaamheden jammer genoeg niet kunnen gaan.

Comment

• Twas gistere goe bij Dielis..
                                      veel volk en lekker eten en drinken..
                                      Als ge vragen hebt over Dielis zelf stuurde maar pm ;-)

Comment

• Hoorde bij Joly te Kontich dat wachttermijn voor Avant van 5 maanden moet worden inachtgenomen. Ligt het aan mij of is mijn A6 Avant die ik 2,5 jaar geleden kocht in dezelfde config een 10 à 12K € duurder geworden? Ze zijn BMW voorbijgestoken qua optie-prijzen.

Binnen dit en maandje moet ik bestellen, echter wordt zwaar om een mooie A6 Avant in budget te krijgen. Persoonlijke voorkeur gaat momenteel uit naar Oolonggrijs met Rotor-velgen. Binnen de 18 en 19" velgen vind ik niet mijn zin, de velgen van BMW 5 zijn daarentegen zeer knap. Wordt nog zwaar maandje...

Comment

• Het lijkt mij ook dat modellen zoals de A5 en de A6 een pak duurder geworden zijn. Toen ik 4 jaar geleden mijn A3 samengesteld heb, heb ik ook gekeken om een A5 binnen budget. Uiteindelijk toch voor een goedkopere A3 gegaan. Als ik nu opnieuw een A5 samenstel die uitgerust is als de A5 van 4 jaar geleden, dan kom ik een pak duurder uit. De A3 daarentegen is wat goedkoper geworden, of toch de config hoe ik hem heb.

Comment

Working...
                                          X