Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
    Ik heb niet zo lang geleden gekozen tussen een A6, 5 (F11) en de E

De E viel af omdat ik dat interieur vreselijk oubollig vond. En alhoewel het gebrek aan klantvriendelijkheid bij mijn audi-garage zeker meespeelde, en de F11 toch wel mooier vond, kon ik ook niet naast de prijsverschillen kijken.

Basisprijs van A6 en F11 was vergelijkbaar, maar de A6 basisuitrusting was iets minder volledig en zowat elke optie die ik op mijn wagen wou hebben was duurder bij Audi (onder meer lederen interieur, prof Nav).
    Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Da's niet goed. Prijs Audi zou mijns inziens iets onder die van BMW moeten liggen, en de BMW zou een stuk onder Mercedes moeten liggen qua prijs.

Overigens jammer dat ze weer gewone deurgrepen genomen hebben op de A6, ik vind die vlakke klinken wel iets hebben.
    Beetje vreemd want ik kom steeds aan het tegenovergestelde. Moet wel toegeven dat de korting van 4 % wel parten speelt tussen Audi & BMW. De E-estate is voor hier wel de duurste.
    Alles hier al meerder keren op een rijtje gezet en kom steeds tot de vaststelling dat de A6 avant misschien niet de mooiste is maar wel het meeste te bieden heeft (in de Quattro versie) voor het "eerlijkste" geld.

Dat ie toch zo een slordige € 10000 meer kost dan onze berline versie van dik 2.5j oud is natuurlijk ongehoord. Uiteraard kijk je als goede huisvader naar andere alternatieve afzet markten en consument vriendelijkere prijzen....
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Beetje vreemd want ik kom steeds aan het tegenovergestelde. Moet wel toegeven dat de korting van 4 % wel parten speelt tussen Audi & BMW. De E-estate is voor hier wel de duurste.
      Alles hier al meerder keren op een rijtje gezet en kom steeds tot de vaststelling dat de A6 avant misschien niet de mooiste is maar wel het meeste te bieden heeft (in de Quattro versie) voor het "eerlijkste" geld.

Dat ie toch zo een slordige € 10000 meer kost dan onze berline versie van dik 2.5j oud is natuurlijk ongehoord. Uiteraard kijk je als goede huisvader naar andere alternatieve afzet markten en consument vriendelijkere prijzen....
      De berline A6 was even duur als de 5 break, met dezelfde motorisatie en uitrusting (leder, business nav, sfeerverlichting, 4-zone airco, trekhaak, luetooth, DVD speler, motorisatie 2.0 D). Korting was vergelijkbaar, dus dat speelde niet mee.
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
        De berline A6 was even duur als de 5 break, met dezelfde motorisatie en uitrusting (leder, business nav, sfeerverlichting, 4-zone airco, trekhaak, luetooth, DVD speler, motorisatie 2.0 D). Korting was vergelijkbaar, dus dat speelde niet mee.
        Dus relatief gesproken is de Audi wat duurder, want een berline kost minder dan een break
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
          Dus relatief gesproken is de Audi wat duurder, want een berline kost minder dan een break
          Ik vrees dat door de grote vraag in China zowel Audi als BMW momenteel niet wakker liggen van de prijs die ze hier vragen. Zelfs al gaat het momenteel niet geweldig in de eurozone.

Ik heb lang getwijfeld tussen A5 en A6 in de UK. Uiteindelijk voor emotie gekozen en de A5 gekozen. A6 was vergeleken met de a5 nogthans goedkoper om dat er meer opties standaard opzitten, onderandere navigatie.

Maar de kont van de A6 kan ik niet smaken (net als de face van de BMW5).
          De enige manier om een A6 wat emotie te geven is hem full optie aankleden met S line
          ledkoplampen en 20 inch maar dan loopt het prijskaartje hoog op.

Ze gaan terug wakker moeten worden bij audi en bmw, al ik zie wat jaguar en volvo doen , dan zijn ze beter bezig als het gaat om emotie brengen tegen een betaalbare prijs. ik spreek dus niet over een M5 enz

Comment

• Vandaag heeft mij vriendin prijs laten maken voor een A6 Avant. Ze is er vol van maar persoonlijk vind ik de meerprijs tov een Volvo V70 wel vrij groot.
            Haar A5 is ietsje te onpraktisch en mijn ruilvoorstel,zij de Freelander en ik de A5 vind ze niet ok omwille van het imago van een SUV
            Als er een A6 komt moet het wel van mij sowieso een 2.8 manueel zijn. Naar hets schijnt een zeer betrouwbare motor die nog goed rijd ook en voor 10000km/jaar is benzine wel ok
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
              Voilà, maar dat was ten dele het gevolg van de uitrusting die ik koos( onder andere het prof Navi is bij Audi een pak duurder)
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Allemaal leuke technologische snufjes op de A6.
                Toch liever het stuur in eigen handen dan op die dinges te vertrouwen
                Of je moet een kilometermaler zijn

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
                  Allemaal leuke technologische snufjes op de A6.
                  Toch liever het stuur in eigen handen dan op die dinges te vertrouwen
                  Of je moet een kilometermaler zijn

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Zou voor de eerste maal ACC nemen. Sta er wel een beetje huiverachtig tegenover want vrees dat dit mijn gemiddelde km/h naar beneden gaat halen omdat ie waarschijnlijk regelmatig ten ongepaste tijden zijn snelheid zal gaan verminderen daar waar het misschien niet echt nodig is (voertuig dat toch plaats maakt bvb). Gelukkig heb ik begrepen dat men de afstanden kan aanpassen.
                  Lane warning zou ik zeker niet nemen. Als je dat nodig hebt ben je niet instaat te rijden en blijf je beter uit je voertuig... Al de rest is mooi meegenomen maar hoeft niet echt voor hier.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• de pa van m'n vriendin heeft net eentje gekocht: een full opton 3.0TDI Biturbo Quattro.....
                    De verkoper vertelde hem dat hij rekening moet houden met een levertijd van 9 maand.
                    Mocht iemand interesse hebben in zijn vorige:
                    2008 Audi A6 2.7 TDI Manueel FWD Berline 45d km
                    laat maar weten hé
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Doet maar weinig km met zijn diesel zo te zien.

Comment

• Is nog een heel mooie wagen,eigenlijk geen gebruikssporen,altijd binnengestaan en dealer onderhouden. We hadden gedacht 30000eur. De garage wil hem overnemen voor 21500 maar dat is toch te weinig hé

Comment

• a6 avant = saaie bak in standaard trim, leg er 20000 eurokes bij en je hebt een ful option .
                          had een 3.0 tdi 245pk geconfig. in s-line int en ext., 4zone airci, nav, luchtvering, 20" velgen, lounge pack, audi sound syst.,pack busines +,stationaire verwarm-koeling,verduisterde ramen,.... 78000 zure euros
                          hiervoor in D een rs5 van 1j oud voor 68000 eurokes, mmmmm

Comment

• Deze week naar de garage geweest, Audi zijn prijspolitiek is die van BMW overstegen.
                            Geen korting meer op opties, dit was drie jaar geleden nog wel het geval, fleetkorting 2% naar beneden gebracht en opties zoals GPS met HDD uit het pakket gehaald. Dit maakt volgende vergelijking :
                            3 jaar geleden : A6 Avant 2.0 D, Leder, GPS met HDD, 18" velgen, XENON, elektr trekhaak, autom kofferopening, sportstuur, verduisterde achterramen, lichtpakket, kofferpakket, cr control etc 43K€
                            Nu : A6 Avant 2.0 D, Leder, GPS met HDD, 20" velgen, XENON, autom kofferopening, sportstuur, verduisterde achterramen , cr control : 52K€ . prijsverschil in velgen is 1500€
                            Volgende week toch eens auto's uit München gaan bekijken lijkt me.

Comment

• Duur zijn ze idd wel,die van de pa van m'n vriendin bijna 70d euro.....Maar langs de andere kant,de vereiste waren een +300pk sterke break met alles erop en eraan. Bij de meeste concurenten ga je niet goedkoper weg zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                Duur zijn ze idd wel,die van de pa van m'n vriendin bijna 70d euro.....Maar langs de andere kant,de vereiste waren een +300pk sterke break met alles erop en eraan. Bij de meeste concurenten ga je niet goedkoper weg zijn denk ik.
                                Dan voldoet hij toch niet 100% aan de eisen of mis ik iets ik dacht dat de sterkste diesel op dit moment 245 pk levert of zijn er nog andere plannen mee....?
                                2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                  Dan voldoet hij toch niet 100% aan de eisen of mis ik iets ik dacht dat de sterkste diesel op dit moment 245 pk levert of zijn er nog andere plannen mee....?
                                  204pk met Chilli pepper > 300pk
                                  245pk met Chilli pepper > 300pk
                                  Bi-turbo = 313pk met Chilli pepper > ?....360????

Comment

• Het is de nieuwe diesel hé. De biturbo met 313pk. Is per direct te bestellen in de A6 Avant

Comment

Het is de nieuwe diesel hé. De biturbo met 313pk. Is per direct te bestellen in de A6 Avant
                                      Oké, thanks. Zo zie je maar weer, ik loop al weer achter. Ik kom hem nog niet tegen op de configurators (UK en B)

Dat wordt een super kar dus...
                                      Last edited by Baarsje; 17/10/2011, 10:17.
                                      2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                      2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                      2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                      2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                      http://www.originelevelgen.be

Comment

de pa van m'n vriendin heeft net eentje gekocht: een full opton 3.0TDI Biturbo Quattro.....
                                        De verkoper vertelde hem dat hij rekening moet houden met een levertijd van 9 maand.
                                        Mocht iemand interesse hebben in zijn vorige:
                                        2008 Audi A6 2.7 TDI Manueel FWD Berline 45d km
                                        laat maar weten hé
                                        Waar heeft hij deze besteld?
                                        Ik ben vorige week nog bij een Audi dealer geweest die geen idee had wanneer deze bestelbaar is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                                          Waar heeft hij deze besteld?
                                          Ik ben vorige week nog bij een Audi dealer geweest die geen idee had wanneer deze bestelbaar is....
                                          idd die bi turbo van +300pk nog steeds niet off. bestelbaar in BE en D volgens configurator

Comment

Working...
                                          X