Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 Avant 3.0 TDI Biturbo S-Line
    Price: £46,000; Top speed: 155mph (limited); 0-62mph: 5.3sec; Economy: 44mpg; Co2: 169g/km; Kerb weight: n/a; Engine type, cc: 2967cc V6 twin-turbo diesel; Power: 309bhp at 3900-4500rpm; Torque: 479lb ft at 1450-2800rpm; Gearbox: 8-spd Tiptronic (bron:http://www.autocar.co.uk)

Wordt dus ook eentje die in de nieuwe regeling BIV 2012 naar een kleine € 700,- gaat i.p.v. ca. € 5.000,- ?? ...
    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
    http://www.originelevelgen.be

Comment

• nu zaterdag

maar zal er zoals gezegd niet direct zijn.....9 maand wachten
      Last edited by MRJ; 17/10/2011, 20:15.
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
        nu zaterdag

hopelijk is die wat beter uitgerust dan de 245 pk maar ik denk van niet
        en ik heb nog even om mijn a4 avant te verkopen, is van sept 2008

Comment

nu zaterdag

Mijn Audi dealer weet nog van niks, bizar systeem bij Audi
          Weet jij waar hij hem heeft besteld en wat de meerprijs is tov de 245pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
            Audi A6 Avant 3.0 TDI Biturbo S-Line
            Price: £46,000; Top speed: 155mph (limited); 0-62mph: 5.3sec; Economy: 44mpg; Co2: 169g/km; Kerb weight: n/a; Engine type, cc: 2967cc V6 twin-turbo diesel; Power: 309bhp at 3900-4500rpm; Torque: 479lb ft at 1450-2800rpm; Gearbox: 8-spd Tiptronic (bron:http://www.autocar.co.uk)
            Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
            Mijn Audi dealer weet nog van niks, bizar systeem bij Audi
            Weet jij waar hij hem heeft besteld en wat de meerprijs is tov de 245pk
            Er van uitgaande dat bovenstaande UK-prijs klopt en het feit dat een 245 pk S-Line uitvoering 42.500 pond kost een meerprijs van 3.500 pond in de UK.
            Ik ben benieuwd wat hier de meerprijs is.
            Zal wel minimaal € 6.000,- zijn schat ik.
            2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
            2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
            2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
            2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
            http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
              Er van uitgaande dat bovenstaande UK-prijs klopt en het feit dat een 245 pk S-Line uitvoering 42.500 pond kost een meerprijs van 3.500 pond in de UK.
              Ik ben benieuwd wat hier de meerprijs is.
              Zal wel minimaal € 6.000,- zijn schat ik.
              Uk prijs is een inschatting van Autocar magazine

Comment

nu zaterdag

nope beste vriend
                prijzen pas bekend in januari en dan bestelbaar die bi turbo van 300pk

Comment

• Heb ook gemerkt dat de (fleet)korting niet toegepast wordt op de opties.... en laat ik nou ongeveer evenveel opties verlangen als basismodel......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door petersamyn Bekijk Berichten
                    Heb ook gemerkt dat de (fleet)korting niet toegepast wordt op de opties.... en laat ik nou ongeveer evenveel opties verlangen als basismodel......
                    Hier wel. Heb een Belgische offerte liggen van vorige met een pack "fleet" korting (conventie D) van € 4770 > € 2450+btw + dealer-korting van 12%+
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• En vandaag de UK offerte binnengekregen. Rekening houdend met het verschil van de BIV (€ 2500 < > € 5000) de extra fleetkorting en de dealerskorting zit er nog meer dan € 11000 op.
                      Kan je nagaan als je hier maar 8% korting hebt wat het verschil dan is...
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        En vandaag de UK offerte binnengekregen. Rekening houdend met het verschil van de BIV (€ 2500 < > € 5000) de extra fleetkorting en de dealerskorting zit er nog meer dan € 11000 op.

Amaai..bijna niet te geloven

Comment

En vandaag de UK offerte binnengekregen. Rekening houdend met het verschil van de BIV (€ 2500 < > € 5000) de extra fleetkorting en de dealerskorting zit er nog meer dan € 11000 op.

Inderdaad als particulier is het helemaal feestje in de UK
                          je mag al blij zijn dat je in belgie 5% korting krijgt op een nieuwe facelift bij de dealer

bij mij was het het max 6% op een Audi van mee dan 50000 euro katalogusprijs hier in belgie.

In UK was het onmidelijk 8% zonder onderhandelen. en dan heb je een pak meer gratis opties die al in de basisprijs zitten !
                          Dus netjes in de uk gekocht
                          tegenover de netto aankoopprijs in belgie had ik 28% korting in UK !!

allen naar de uk

Last edited by carman; 25/10/2011, 09:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                            Inderdaad als particulier is het helemaal feestje in de UK
                            je mag al blij zijn dat je in belgie 5% korting krijgt op een nieuwe facelift bij de dealer

bij mij was het het max 6% op een Audi van mee dan 50000 euro katalogusprijs hier in belgie.

In UK was het onmidelijk 8% zonder onderhandelen. en dan heb je een pak meer gratis opties die al in de basisprijs zitten !
                            Dus netjes in de uk gekocht
                            tegenover de netto aankoopprijs in belgie had ik 28% korting in UK !!

allen naar de uk

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54994
                            Pak meer gratis opties is niet altijd zo hoor. Ik heb er eentje kunnen samenstellen met enkel het BT phone online service meer dan hier omdat dit in het technology pack zat. Uiteraard gaan nu wel het Adv. techn. pack nemen.
                            Neem je en het Adv. Technology pack en het comfortpack zit je wel ruim met meerdere opties.

Wat ook niet mogelijk is bij Audi UK is het exterior sport pack nemen. (€1650 excl.). Je moet dan een S-line nemen maar dan heb je geen comfortzetels en kan je niet combineren met sommige houtinleg( bvb beaufort), zelfs niet als je excl. zou gaan.

Comment

Pak meer gratis opties is niet altijd zo hoor. Ik heb er eentje kunnen samenstellen met enkel het BT phone online service meer dan hier omdat dit in het technology pack zat. Uiteraard gaan nu wel het Adv. techn. pack nemen.
                              Neem je en het Adv. Technology pack en het comfortpack zit je wel ruim met meerdere opties.

Wat ook niet mogelijk is bij Audi UK is het exterior sport pack nemen. (€1650 excl.). Je moet dan een S-line nemen maar dan heb je geen comfortzetels en kan je niet combineren met sommige houtinleg( bvb beaufort), zelfs niet als je excl. zou gaan.
                              yep ; maar je kan niet alles hebben he , en 30% korting en alle keuze mogelijkheden.
                              daarom is het waarschijnlijk ook zoveel goedkoper in Uk omdat ze wat beperkter zijn in hun keuzecombinaties. (is minder administratie) Maar als je een blote Audi in belgie bekijkt met een blote audi in uk dan heb je standaard zowiezo een pak meer in de uk.
                              Bvb op een A6 sline heb je in UK standaard reeds de navigatie en leder erbij.
                              Last edited by carman; 25/10/2011, 11:11.

Comment

yep ; maar je kan niet alles hebben he , en 30% korting en alle keuze mogelijkheden.
                                daarom is het waarschijnlijk ook zoveel goedkoper in Uk omdat ze wat beperkter zijn in hun keuzecombinaties. (is minder administratie) Maar als je een blote Audi in belgie bekijkt met een blote audi in uk dan heb je standaard zowiezo een pak meer in de uk.
                                Bvb op een A6 sline heb je in UK standaard reeds de navigatie en leder erbij.
                                Net nieuwe AUDI A6 uit UK, ik was wel geen voorstander van de nadelen om dit zelf te doen: voorschot, koersschommelingen, douane, betalen 1 maand vooraf (en daar dan toekomen en van niets weten), ....... Ik heb het gedaan via www carconnect be, zij werken zowel met belgische dealers (hebben grotere kortingen) of buitenland (Duitsland, UK, Nederland). gewoon uw config sturen naar info at carconnect be en ze maken u een prijs...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiCar Bekijk Berichten
                                  Net nieuwe AUDI A6 uit UK, ik was wel geen voorstander van de nadelen om dit zelf te doen: voorschot, koersschommelingen, douane, betalen 1 maand vooraf (en daar dan toekomen en van niets weten), ....... Ik heb het gedaan via www carconnect be, zij werken zowel met belgische dealers (hebben grotere kortingen) of buitenland (Duitsland, UK, Nederland). gewoon uw config sturen naar info at carconnect be en ze maken u een prijs...
                                  Ik vroeg mij al af of er geen bedrijven zouden bestaan die deze rompslomp uit handen nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Ik vroeg mij al af of er geen bedrijven zouden bestaan die deze rompslomp uit handen nemen.
                                    vraag is hoeveel winst je dan nog maakt ? die bedrijven doen dit ook niet gratis

Ik betaal liever mijn voorschot aan een audidealer in de UK dan aan een internetbedrijfje dat morgen verdwenen kan zijn met je voorschot
                                    zelf (2dehands)verkopers verwijnen dikwijs binnen het jaar terug van de aardbol
                                    Last edited by carman; 25/10/2011, 16:03.

Comment

vraag is hoeveel winst je dan nog maakt ? die bedrijven doen dit ook niet gratis

Ik betaal liever mijn voorschot aan een audidealer in de UK dan aan een internetbedrijfje dat morgen verdwenen kan zijn met je voorschot
                                      Je zult dan iets minder winst maken, dat die bedrijven dat niet gratis willen doen lijkt me nogal wiedes.

Het hoeven toch ook geen schemerige internetbedrijfjes te zijn waarmee je in zee gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                        Je zult dan iets minder winst maken, dat die bedrijven dat niet gratis willen doen lijkt me nogal wiedes.

Het hoeven toch ook geen schemerige internetbedrijfjes te zijn waarmee je in zee gaat.
                                        Inderdaad, is me zeker geen schemerig internetbedrijf, ik ben er langs geweest om alles te bespreken...

Comment

• Ai ai, RECTIFICATIE!!!
                                          Had de e-mail en het bijbehorend bestand via de BB gelezen. Nu de volledig offerte op A4 formaat kunnen bekijken en.... niet goed gelezen hier. £42046.12 = € 48323 + € 5000 biv tegen dealersprice, € 52541.49 + € 2500 biv.
                                          Het voordeel is nog slechts € 1718.49 + het niet voorschieten van de BTW.
                                          Dus toch een zeer goede prijs gekregen hier.

Comment

Working...
                                          X