Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar het moet ook economisch & praktisch haalbaar zijn. Hadden ze in de F1 bijvoorbeeld een CVT, ging die misschien maar één wedstrijdje mee.

Hoe dan ook, vermits Audi 4 verschillende opties aanbiedt (handgeschakeld, multitronic, s-tronic, tiptronic), moge het duidelijk zijn dat elke automaat wel zo z'n voordelen heeft, anders zouden ze dat niet doen.

Comment

• Bedankt voor de reacties maar ben er nog helemaal niet uit wat ik zal aanschaffen (A6 Avant 3.0 Multitronic, 520d Touring, DS5 Hybride, Peugeot 508RXH ... ?). Inderdaad allemaal verschillende types van wagens maar voor eerste keer in mijn leven geraak ik er echt niet aan uit wat ik wil. Di Rupo maakt het mij niet makkelijk. Wat vroeger eerder een emotionele beslissing was is nu meer een rationele. Eerst wel nog mijn melkkoe kwijt geraken maar geen kat die er in geïnteresseerd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
        Bedankt voor de reacties maar ben er nog helemaal niet uit wat ik zal aanschaffen (A6 Avant 3.0 Multitronic, 520d Touring, DS5 Hybride, Peugeot 508RXH ... ?). Inderdaad allemaal verschillende types van wagens maar voor eerste keer in mijn leven geraak ik er echt niet aan uit wat ik wil. Di Rupo maakt het mij niet makkelijk. Wat vroeger eerder een emotionele beslissing was is nu meer een rationele. Eerst wel nog mijn melkkoe kwijt geraken maar geen kat die er in geïnteresseerd is.
        Ik ben ook blijven hangen bij het rationele en heb m'n keuze afgezwakt naar een 2.0 multitronic. De 2.0 zal 90% van m'n tijd voldoen aan mijn verwachtingen en kan zeer vlot mee met het verkeer. De overige 10% ga ik uiteraard wel missen, maar om dat gat op te vullen had ik minstens de 245pk nodig denk ik.

Comment

Op zoek naar vlotte ruime break met lage CO2 waarde. A6 3.0 tdi multitronic scoort goed maar hoor veel slechte commentaren op deze automaat, terecht ? Mocht het voor strikske zijn dan ging ik zeker voor de s tronic maar dan heb ik weer veel hogere CO2 en bijgevolg hoge VAA. Net de reden waarom ik mijn huidige wagen verkoop. Denk wel dat de motor mij nog voldoende rijplezier kan bieden en kofferruimte is meer dan ok. Zijn er forumleden die met deze motor / automaat rijden of hem uitvoerig getest hebben ?
          Is ideaal om te cruisen en af en toe eens sportief te rijden.
          Als je elke dag wil planken moet je de s-tronic nemen maar die multitronic in combinatie met een V6 rijdt heel goed!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Is ideaal om te cruisen en af en toe eens sportief te rijden.
            Als je elke dag wil planken moet je de s-tronic nemen maar die multitronic in combinatie met een V6 rijdt heel goed!
            Vraag is of meerprijs tov 2.0 tdi multi verantwoord is ?
            Langs de andere kant rekening houdende met VAA wel beste keuze van 6 cyl op de markt denk ik.

Comment

Vraag is of meerprijs tov 2.0 tdi multi verantwoord is ?
              Langs de andere kant rekening houdende met VAA wel beste keuze van 6 cyl op de markt denk ik.
              Ik ga niet meer terug naar een 4-cyl maar iedereen moet zijn eigen rekening maken hé!

Comment

• Daarstraks de "nieuwe" gaan afhalen...
                Morgen nog eerst even wat "opblink" werk bij de mensen van het cleaning & detailing topic.
                Vanaf overmorgen kan hij officieel ingereden worden, komt dik voor mekaar want er zit een dagje Luxemburg aan te komen...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Daarstraks de "nieuwe" gaan afhalen...
                  Morgen nog eerst even wat "opblink" werk bij de mensen van het cleaning & detailing topic.
                  Vanaf overmorgen kan hij officieel ingereden worden, komt dik voor mekaar want er zit een dagje Luxemburg aan te komen...
                  Proficiat... start een nieuwe pg. !
                  We want FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk Berichten
                    Idem, en zeer dringend aub

Comment

Daarstraks de "nieuwe" gaan afhalen...
                      En al verhuisd naar Willebroek?
                      Dat verhoogt de kans dat ik hem spot :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS_6 Bekijk Berichten
                        Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                        Idem, en zeer dringend aub
                        Ga mijn best doen om morgenavond hier enkele te posten.

Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk Berichten
                        En al verhuisd naar Willebroek?
                        Dat verhoogt de kans dat ik hem spot :-)
                        Nee neen, eind Mei zitten we daar!
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Even voorstellen: Mijn Chokotoff op wintervelgen, (en nu opzoek naar een prachtig 18" zomersetje)

Comment

• vervolg:

Comment

• Zooow die is mooi
                              Ga je deze ook beroepshalve gebruiken? Dan is een break nog altijd een beetje onconventioneel hé, hoewel het wel een pak gemakkelijker is met bagage. Met hoeveel kilometer is de vorige weggegaan? Veel plezier ermee hé!

Comment

• Knappe wagen, mooie kleur ook, ziet er zo beter uit dan in de donkere kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Zooow die is mooi
                                  Ga je deze ook beroepshalve gebruiken? Dan is een break nog altijd een beetje onconventioneel hé, hoewel het wel een pak gemakkelijker is met bagage. Met hoeveel kilometer is de vorige weggegaan? Veel plezier ermee hé!
                                  Wordt uitsluitend beroepsmatig gebruikt. Vorige is afgetikt op 408dznd.

Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie Bekijk Berichten
                                  Knappe wagen, mooie kleur ook, ziet er zo beter uit dan in de donkere kleuren.
                                  Hartelijk dank jongens!

Comment

Wordt uitsluitend beroepsmatig gebruikt. Vorige is afgetikt op 408dznd.

Hartelijk dank jongens!
                                    chick...zoals een Audi moet zijn, dikke motor en overladen met optie's !

Comment

• Knappe bak! Staat helemaal niet slecht op z'n wintervelgen. Lichtere kleur doet 'm goed.

Comment

• congrats, veel veilige km's

Comment

• Fantastisch, droomwagen.

Heel mooi samengesteld, proficiat.

Comment

Working...
                                          X