Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Zelfde dan die van jou, wel 90% auto-snel-weg... Fantastisch machien.
    Inderdaad, zalig om mee te rijden. (heb enkele dagen geleden met een 2.0 handgeschakeld gereden... Dat is een totaal andere wagen.)
    Heb je al overwogen om te chippen ? ATM zou tot 290 pk gaan ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Zelfde dan die van jou, wel 90% auto-snel-weg... Fantastisch machien.
      Aangezien ge in stabroek woont zal ik deze hopelijk eens zien rond rijden want mijn vriendin woont in berendrecht, ziet er een knap machien uit!
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
        Behalve als het geregend heeft of gevroren, bedoel je.
        right

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk Berichten
          Inderdaad, zalig om mee te rijden. (heb enkele dagen geleden met een 2.0 handgeschakeld gereden... Dat is een totaal andere wagen.)
          Heb je al overwogen om te chippen ? ATM zou tot 290 pk gaan ...
          Klopt, 2.0l met fwd is geen partij voor de 3.0l awd.
          Toevallig staat de afspraak voor dinsdag...maar niet bij ATM.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Aangezien ge in stabroek woont zal ik deze hopelijk eens zien rond rijden want mijn vriendin woont in berendrecht, ziet er een knap machien uit!
            Hartelijk dank, nog even, want we gaan binnenkort verhuizen.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
              ja, die kennen we al...

Comment

• Ik heb gisteren mee mogen rijden met de 320pk sterke Allroad 3.0 Quattro met 8-traps automaat, welke blijkbaar nog niet te koop is(?)
                Prachtige wagen en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de prestaties. Het geluid is trouwens ook fantastisch. Snelheden van 200+ zit je zo op en voelt hetzelfde aan als 100 in een andere wagen. Met deze wagen kun je behoorlijk wat sportwagens het leven zuur maken denk ik zo.
                Wel spijtig dat het te donker was om nog goeie foto's te kunnen maken.
                Last edited by SToRM81; 11/04/2012, 08:20.
                '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                  Ik heb gisteren mee mogen rijden met de 320pk sterke Allroad 3.0 Quattro met 8-traps automaat, welke blijkbaar nog niet te koop is(?)

Prachtige wagen en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van de prestaties. Het geluid is trouwens ook fantastisch. Snelheden van 200+ zit je zo op en voelt hetzelfde aan als 100 in een andere wagen. Met deze wagen kun je behoorlijk wat sportwagens het leven zuur maken denk ik zo.
                  Wel spijtig dat het te donker was om nog goeie foto's te kunnen maken.
                  Mooie berichtgeving, en jij nodigt me dan niet uit?

Enig idee welk koppel die dan heeft met zijn 320pk?

Comment

• Was dit dan de biturbo tdi 3.0? Of een updated TFSI?
                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volgens mij de biturbo tdi 3.0
                      '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                        Volgens mij de biturbo tdi 3.0
                        650Nm dan.

Comment

• Klopt ja, dan was het zeker die

Comment

• Hallo

Ook onlangs mijn S5 ingeleverd ( ) voor een A6 avant ( gezien gezinsuitbreiding). Maar niet getreurd, de nieuwe A6 Avant rijdt ook super ( ) en vind ik zelf nog mooier.....zeker in mijn uitrusting

Specificaties
                            Audi A6 avant 2012 Quartz grijs, donkere ruiten achteraan
                            S-line uitvoering
                            3l TFSI Supercharged 300PK... ja dat gaat goed vooruit, quasi evensnel als de S5 maar dan beetje beschaafder... in dynamic modus hoor je toch ook een mooi geluid, akkoord geen V8 diep gebrul, maar toch een heel mooi sportief geluid....
                            Quattro Sportdifferentieel
                            Bruin lederen interieur
                            S-tronic, air suspension, audi drive select, open dak.....
                            20 duims rotor blade velgen ( zoals van de RS5)
                            LED koplampen..... B&O sound system.....enkele assists opties geschrapt en gekozen voor dit super geluidsysteem....rijden doe je toch liever zelf en niet via allerlei assists.....

Eerste ervaringen ( slechts sinds vorige week in bezit) :
                            Rijdt enorm zacht en comfortabel.
                            In " efficiency" modus ( soort eco) heel zuinig, altijd heel laag in de toeren opschakelen..soms te traag, maar ja zo kan ik toch beetje een etiket van " eco " erop kleven
                            In comfort modus rijdt hij heel comfortabel maar toch alert en sportief, de S tronic is toch een ander kaliber dan de tiptronic van de S5 hoor
                            Dan heb je nog de auto modus ( gebruik ik nooit)
                            In dynamic modus voel je echt zoals in de S5 de auto veranderen. Mede door de air suspension ligt hij nog wat lager dan, stuurgevoel nog strakker en directer, veel vinniger en hoger in de toeren....sportdifferentieel maximaal ingeschakeld...super gewoon. Ik heb nog geen dag mijn S5 gemist.
                            En dan nog niet spreken over het comfort, ruimte en koffer.

Ik zal binnenkort eens wat fotokes nemen en hier plaatsen...

Comment

• Ha, nog eens iemand met een benzine versie, en wat voor één! Ie gaat ECHT lekker rijden! Veel succes en plezier ermee.

Comment

• Is dat niet dezelfde motor als in S4 en S5, maar dan 300 PK ipv 330 of daaromtrent ?
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• foto.jpgfoto1.jpgfoto2.jpgfoto4.jpgfoto5.jpg

V6 supercharger, weet niet of het dezelfde is als in de S5 en S4, 30 PK minder wel....
                                  hier staat hij nog in comfort stand, in dynamic zakt hij nog beetje en zijn wielkassen nog mooier gevuld
                                  Last edited by ; 24/04/2012, 21:03.

Comment

• foto8.jpgfoto5.jpgfoto6.jpgfoto7.jpg

nog enkele foto's
                                    Last edited by ; 24/04/2012, 21:00.

Comment

• Knap!

Ben alleen niet zon fan van de velgen, veel plezier ermee!
                                      BMW X5 45e

Comment

• Nice config, vind die velgen echt ongelooflijk knap
                                        @ motorisatie.

Comment

• Fantastische wagen ! De benzinerijders zijn tegenwoordig een bedreigde minderheid, maar àls ze eens aan bod komen: Vlam !!

Comment

Working...
                                          X