Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• velg.jpg

Gisteren naar de dealer gegaan voor Q5, testrit mee gedaan etc...
    Probleem is dat als je besteld je niet weet of je nog oude model hebt of facelift. Er zijn zelfs geen kortingen op...
    Testrit viel mee op zich, aangezien we kindje eind deze maand verwachten alles thuis netjes uitgeprobeerd...
    We kwamen terug en lieten de auto uittellen, met de korting af zat die boven ons budget. ok dan... niet erg veel maar toch over na te denken
    In de showroom stond er een Audi A6 Avant Full S-Line in Daytonagrijs, bijna full option, alleen een trekhaak niet (maar is na te plaatsen)
    Ik zei nog voor de grap, deze hier is toch een ferme bak waarop de verkoper zei: hier geef ik nu es een fikse korting op !
    Dacht da hij dit voor de grap zei maar neen..
    Eindprijs gehoord en patat: optie genomen tot en met maandag, ff nadenken over nadelen van handgeschakeld tov Multitronic !
    Gaat dus over A6 Avant 2.0 TDi 177pk
    6 bak (zelf rij ik al jaren met automaat)
    Daytonagrijs
    S-Line interieur (30mm verlaagd sportchassis)
    S-Line exterieurpakket
    Gekende 2 pakketten
    DVD PLUS met harde schijf
    Xenon PLUS koplampen
    Audi Soundsysteem
    ISofix
    Verdonkerde zijruiten achteraan
    Panoramisch dak
    start-stop Advanced Key
    Bleutooth telefoon
    lichtpakket
    Parkeersensoren PLUS (voor en achteraan)
    en nog wa klatsen die ik vergeet....
    originele 18" velgen (met winterbanden)

Zelf te doen: afneembare trekhaak en 20 ers.....

Iemand voorstellen voor welke ik zou gaan, de rotor velgen gaan te zeer een hype zijn....
    Hou vinden jullie de velgen in bijlage of eventueel de Segment velgen in titanium afwerking ???

Hier gaan knopen moeten doorgehakt worden.....
    Last edited by E90N; 10/05/2012, 13:27. Reden: aanvulling
    Sintruin till I die

Comment

• Als je die A6 kan nemen zou ik dat zeker doen, rijdt zoveeeeeeeel beter dan een Q5 zelfs als hij handgeschakeld is.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Als je die A6 kan nemen zou ik dat zeker doen, rijdt zoveeeeeeeel beter dan een Q5 zelfs als hij handgeschakeld is.
        inderdaad niet twijfelen, Q5 is voor vrouwen and lame als je van een A5 komt

Comment

• Denk toch maar eens na voordat ge weer in zo'n bak moet gaan roeren.

Comment

• Moest het een bmw of merc zijn zou ik nog zeggen ja, maar die handbakken van audi liggen goed in de hand imo. Natuurlijk is een automaat leuker en relaxter.
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Moest het een bmw of merc zijn zou ik nog zeggen ja, maar die handbakken van audi liggen goed in de hand imo. Natuurlijk is een automaat leuker en relaxter.
              Huh? Rijd zelf met handbak Audi, maar vind de handbakken van BMW toch een heel stuk beter hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                Huh? Rijd zelf met handbak Audi, maar vind de handbakken van BMW toch een heel stuk beter hoor.
                Die van de F10 vond ik ook goed maar ik heb een paar rondjes met de nieuwe 1 gereden en die koppeling voelde raar, ik was precies terug aan het leren autorijden, a zo schokken dat ik er mee dee. vooral van 1 naar 2 en 2 naar 3
                BMW X5 45e

Comment

• Eigenaardig dat een S-line A6 goedkoper uitkomt dan een Q5.
                  Showroommodelkorting ?
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                    [ATTACH=CONFIG]89494[/ATTACH]

Gisteren naar de dealer gegaan voor Q5, testrit mee gedaan etc...
                    Probleem is dat als je besteld je niet weet of je nog oude model hebt of facelift. Er zijn zelfs geen kortingen op...
                    Testrit viel mee op zich, aangezien we kindje eind deze maand verwachten alles thuis netjes uitgeprobeerd...
                    We kwamen terug en lieten de auto uittellen, met de korting af zat die boven ons budget. ok dan... niet erg veel maar toch over na te denken
                    In de showroom stond er een Audi A6 Avant Full S-Line in Daytonagrijs, bijna full option, alleen een trekhaak niet (maar is na te plaatsen)
                    Ik zei nog voor de grap, deze hier is toch een ferme bak waarop de verkoper zei: hier geef ik nu es een fikse korting op !
                    Dacht da hij dit voor de grap zei maar neen..
                    Eindprijs gehoord en patat: optie genomen tot en met maandag, ff nadenken over nadelen van handgeschakeld tov Multitronic !
                    Gaat dus over A6 Avant 2.0 TDi 177pk
                    6 bak (zelf rij ik al jaren met automaat)
                    Daytonagrijs
                    S-Line interieur (30mm verlaagd sportchassis)
                    S-Line exterieurpakket
                    Gekende 2 pakketten
                    DVD PLUS met harde schijf
                    Xenon PLUS koplampen
                    Audi Soundsysteem
                    ISofix
                    Verdonkerde zijruiten achteraan
                    Panoramisch dak
                    start-stop Advanced Key
                    Bleutooth telefoon
                    lichtpakket
                    Parkeersensoren PLUS (voor en achteraan)
                    en nog wa klatsen die ik vergeet....
                    originele 18" velgen (met winterbanden)

Zelf te doen: afneembare trekhaak en 20 ers.....

Iemand voorstellen voor welke ik zou gaan, de rotor velgen gaan te zeer een hype zijn....
                    Hou vinden jullie de velgen in bijlage of eventueel de Segment velgen in titanium afwerking ???

Hier gaan knopen moeten doorgehakt worden.....

Deze velgen vind ik er wel bij passen! http://www.autoscout24.de/Details.as...292979&asrc=fa

Grtz Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      Eigenaardig dat een S-line A6 goedkoper uitkomt dan een Q5.
                      Showroommodelkorting ?
                      Yep, een buitenkans dus...
                      Sintruin till I die

Comment

• wel heel goed nadenken over de transmissie : wie vertrouwd is met een automaat zal later onvermijdelijk een manuele bak in het dagdagelijks gebruik vervloeken. Dit is mijn vader voorgevallen, ook met een bevlieging op een showroom-model met onweerstaanbare korting. Hij was pas terug happy toen mijn zus hem een paar jaren nadien haar Honda Legend afstond...
                        ook ik was van plan een S-Tronic Q5 te kiezen, maar ik ben op een onmiddellijk beschikbare doch manuele Q5 verliefd geraakt : dat is wanneer wij ons niet kunnen bedwingen ;-) . Volgende keer dus wel een automaat ? Tenzij...
                        Last edited by guyugy; 11/05/2012, 19:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          wel heel goed nadenken over de transmissie : wie vertrouwd is met een automaat zal later onvermijdelijk een manuele bak in het dagdagelijks gebruik vervloeken. Dit is mijn vader voorgevallen, ook met een bevlieging op een showroom-model met onweerstaanbaare korting. Hij was pas terug happy toen mijn zus hem een paar jaren nadien haar Honda Legend afstond...
                          ook ik was van plan een S-Tronic Q5 te kiezen, maar ik ben op een onmiddellijk beschikbare doch manuele Q5 verliefd geraakt : dat is wanneer wij ons niet kunnen bedwingen ;-) . Volgende keer dus wel een automaat ? Tenzij...
                          Het hangt ervan af hoeveel kilometers je doet en wanneer je die doet.
                          Als E90N elke dag in de file moet gaan staan zou ik ook geen manuele nemen maar als het voor vlot verkeer is stoort dat niet

Comment

• echt storen doet het inderdaad niet, maar jarenlang rijden met het gevoel dat men toch liever anders had gedaan zou wel spijtig zijn
                            vandaar mijn comment...

Comment

• Het is ver gekomen dat mensen hun auto kiezen op basis van hoe aangenaam de wagen is om ermee in de file te staan.

Comment

Het is ver gekomen dat mensen hun auto kiezen op basis van hoe aangenaam de wagen is om ermee in de file te staan.
                                haha
                                BMW X5 45e

Comment

Het is ver gekomen dat mensen hun auto kiezen op basis van hoe aangenaam de wagen is om ermee in de file te staan.
                                  Als je 2 tot 3 uur per dag in de file staat is dat zo dom nog niet lijkt mij Bovendien is dat de moment in de auto dat je het meeste stress krijgt, dus die tijd zo aangenaam mogelijk door krijgen is niet onbelangrijk denk ik.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Wij moeten wel bekennen dat, bestond de automaat van in het begin, de manuele bak nooit uitgevonden geweest was...

Comment

Als je 2 tot 3 uur per dag in de file staat is dat zo dom nog niet lijkt mij Bovendien is dat de moment in de auto dat je het meeste stress krijgt, dus die tijd zo aangenaam mogelijk door krijgen is niet onbelangrijk denk ik.
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Bestond de automaat van in het begin, dan was toch de manuele bak niet uitgevonden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                          wel heel goed nadenken over de transmissie : wie vertrouwd is met een automaat zal later onvermijdelijk een manuele bak in het dagdagelijks gebruik vervloeken. Dit is mijn vader voorgevallen, ook met een bevlieging op een showroom-model met onweerstaanbaare korting.
                                          Als je in de A6 gaat zitten, het design, de sfeer en technologie opsnuift, je bent rap verkocht & daar moet je inderdaad mee opletten.
                                          Dit is en blijft een viercilinder diesel, voor mij was het toch belangrijk dat die aan de multitronic hing, want anders zou het z'n doel voor een stuk missen.
                                          Door de automaat heb je nog het gevoel dat alles (tot 100km/u) moeiteloos vooruitgaat (zonder te veel kabaal ook).

Anderzijds, op een S-line met de verlaagde ophanging en 20" velgen...
                                          daar past een handbak bij vind ik (al zou ik dan eerder issues hebben bij de motor).

Comment

Working...
                                          X