velg.jpg
Gisteren naar de dealer gegaan voor Q5, testrit mee gedaan etc...
Probleem is dat als je besteld je niet weet of je nog oude model hebt of facelift. Er zijn zelfs geen kortingen op...
Testrit viel mee op zich, aangezien we kindje eind deze maand verwachten alles thuis netjes uitgeprobeerd...
We kwamen terug en lieten de auto uittellen, met de korting af zat die boven ons budget. ok dan... niet erg veel maar toch over na te denken
In de showroom stond er een Audi A6 Avant Full S-Line in Daytonagrijs, bijna full option, alleen een trekhaak niet (maar is na te plaatsen)
Ik zei nog voor de grap, deze hier is toch een ferme bak waarop de verkoper zei: hier geef ik nu es een fikse korting op !
Dacht da hij dit voor de grap zei maar neen..
Eindprijs gehoord en patat: optie genomen tot en met maandag, ff nadenken over nadelen van handgeschakeld tov Multitronic !
Gaat dus over A6 Avant 2.0 TDi 177pk
6 bak (zelf rij ik al jaren met automaat)
Daytonagrijs
S-Line interieur (30mm verlaagd sportchassis)
S-Line exterieurpakket
Gekende 2 pakketten
DVD PLUS met harde schijf
Xenon PLUS koplampen
Audi Soundsysteem
ISofix
Verdonkerde zijruiten achteraan
Panoramisch dak
start-stop Advanced Key
Bleutooth telefoon
lichtpakket
Parkeersensoren PLUS (voor en achteraan)
en nog wa klatsen die ik vergeet....
originele 18" velgen (met winterbanden)
Zelf te doen: afneembare trekhaak en 20 ers.....
Iemand voorstellen voor welke ik zou gaan, de rotor velgen gaan te zeer een hype zijn....
Hou vinden jullie de velgen in bijlage of eventueel de Segment velgen in titanium afwerking ???
Hier gaan knopen moeten doorgehakt worden.....
Gisteren naar de dealer gegaan voor Q5, testrit mee gedaan etc...
Probleem is dat als je besteld je niet weet of je nog oude model hebt of facelift. Er zijn zelfs geen kortingen op...
Testrit viel mee op zich, aangezien we kindje eind deze maand verwachten alles thuis netjes uitgeprobeerd...
We kwamen terug en lieten de auto uittellen, met de korting af zat die boven ons budget. ok dan... niet erg veel maar toch over na te denken
In de showroom stond er een Audi A6 Avant Full S-Line in Daytonagrijs, bijna full option, alleen een trekhaak niet (maar is na te plaatsen)
Ik zei nog voor de grap, deze hier is toch een ferme bak waarop de verkoper zei: hier geef ik nu es een fikse korting op !
Dacht da hij dit voor de grap zei maar neen..
Eindprijs gehoord en patat: optie genomen tot en met maandag, ff nadenken over nadelen van handgeschakeld tov Multitronic !
Gaat dus over A6 Avant 2.0 TDi 177pk
6 bak (zelf rij ik al jaren met automaat)
Daytonagrijs
S-Line interieur (30mm verlaagd sportchassis)
S-Line exterieurpakket
Gekende 2 pakketten
DVD PLUS met harde schijf
Xenon PLUS koplampen
Audi Soundsysteem
ISofix
Verdonkerde zijruiten achteraan
Panoramisch dak
start-stop Advanced Key
Bleutooth telefoon
lichtpakket
Parkeersensoren PLUS (voor en achteraan)
en nog wa klatsen die ik vergeet....
originele 18" velgen (met winterbanden)
Zelf te doen: afneembare trekhaak en 20 ers.....
Iemand voorstellen voor welke ik zou gaan, de rotor velgen gaan te zeer een hype zijn....
Hou vinden jullie de velgen in bijlage of eventueel de Segment velgen in titanium afwerking ???
Hier gaan knopen moeten doorgehakt worden.....
Comment