Oorspronkelijk geplaatst door josenjef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZaak is beklonken, nog enkele zaken kunnen regelen ;-)
Testrit met handgeschakelde bak verliep erg vlot en comfortabel dus geen twijfel meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDacht dat het wel eens interessant kon zijn om een paar foto's van de Alcantara sportzetels te nemen, want daar vond ik indertijd geen foto's van.
Uploaded with ImageShack.us
En dan zo goed en zo kwaad mogelijk een foto proberen te nemen van de sfeerverlichting op het alcantara in de deurpanelen.
(zoals je ziet, goeie foto's nemen kan ik niet. lolBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenProficiat, geniet ervan !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtende kans op een 2.0TDI quattro lijkt me nogal klein denkik.
ze hebben bij vorige generaties ook geen 2.0TDI quattro aangeboden ( denkik ).
Hoewel er in de A4 B7 2.0TDI 163 wel een quattro beschikbaar was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenQ5 bestaat ook in 2.0TDI quattro.
Denk ook niet dat die er komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk BerichtenWeet iemand of er een 2.0 TFSI Quattro S-Tronic komt zoals in de A4, en wanneer , of een 2.0 TDI Quattro?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ondertussen voor de eerste maal in onderhoud geweest...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Ondanks de zomerse temperaturen: Mochten er onder de gelukkige (toekomstige) A6 rijders zijn die vooruit willen denken en zich willen voorbereiden op de komende winter.....
Tipje:
2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenEerste spot van El Greco in Willebroek in de GFrstraat.
Zeer mooie wagen!!
Als je daar woont, woon je echt wel vlakbij :-)
Woon je hier achter de hoek? Met wat rij je zelf?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenGoed gespot! En stond hij wat proper?
Woon je hier achter de hoek? Met wat rij je zelf?
Momenteel rij ik rond met een A3 of de oude A4 van mijn vrouw.
Normaal vanaf augustus ook met een A6 avant (gezinsuitbreiding).
Wegens fiscale redenen wel 'maar' een 2.0tdi (jaloers op jouw motor :-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn stond hij wat proper?
alleszins properder dan de mijne.
Vroeger was ik een gedreven poetser, maar door de komst van tweede kindje, is die activiteit even van mijn 'to do'-list verdwenen.
Comment
-
Vandaag is ie net 3 maanden oud, 39000km.... wat gaat ie snel. maar ook een beetjePhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenIk woon idd quasi achter de hoek (meer info via PM).
Momenteel rij ik rond met een A3 of de oude A4 van mijn vrouw.
Normaal vanaf augustus ook met een A6 avant (gezinsuitbreiding).
Wegens fiscale redenen wel 'maar' een 2.0tdi (jaloers op jouw motor :-))Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenIk vond toch van wel,
alleszins properder dan de mijne.
Vroeger was ik een gedreven poetser, maar door de komst van tweede kindje, is die activiteit even van mijn 'to do'-list verdwenen.
Tja, kinderen... eigen keuze hé, is altijd een opoffering voor het één of het ander. Zelf doen we aan de buitenkant geen onderhoud maar gaan 2 keer per week naar de carwash. Binnen wordt ie wel zelf onderhanden genomen uiteraard, hij moet er tenslotte netjes uitzien.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVandaag is ie net 3 maanden oud, 39000km.... wat gaat ie snel. maar ook een beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe A6 blijkt toch populair te zijn/worden. Vandaag nog met één van mijn klanten onderweg geweest en die had sinds vrijdag een nieuwe voor de deur staan. Ook een 2.0l, maar kan dit volkomen begrijpen hoor. Zo vanzelfsprekend is het niet om nu nog met iets "volumineuzer" te rijden, ik besef dit maar al te goed.
Ik heb het knopke kunnen omdraaien en ben zeer tevreden (en trots).
De configuratie die ik een beetje blindelings heb samengesteld bevalt me IRL nog veel meer, echt zelden zo tevreden geweest met een nieuwe auto.
Qua rijden geeft dit me een andere state-of-mind en een meer ontspannen rit, of zoals m'n vrienden terecht opmerken: "misschien word je een dagske ouder?". Misschien is het dat of zit het alsmaar drukker wordende verkeer er voor iets tussen, alleszins voor mijn professionele verplaatsingen is deze fantastisch. Voor alle andere typische A-B verplaatsingen ook. Enkel voor de weekends, de momenten wanneer je nog eens écht kan autorijden, dan niet... maar dat valt met ander speelgoed op te lossen.
Comment
Comment