Oorspronkelijk geplaatst door tradie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Last edited by Metaxa; 09/06/2012, 01:48.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenJe hebt dat 'volumineuze' ook meer nodig, met al die gereden kilometers bedoel ik, don't take it personally.
Ik heb het knopke kunnen omdraaien en ben zeer tevreden (en trots).
De configuratie die ik een beetje blindelings heb samengesteld bevalt me IRL nog veel meer, echt zelden zo tevreden geweest met een nieuwe auto.
Qua rijden geeft dit me een andere state-of-mind en een meer ontspannen rit, of zoals m'n vrienden terecht opmerken: "misschien word je een dagske ouder?". Misschien is het dat of zit het alsmaar drukker wordende verkeer er voor iets tussen, alleszins voor mijn professionele verplaatsingen is deze fantastisch. Voor alle andere typische A-B verplaatsingen ook. Enkel voor de weekends, de momenten wanneer je nog eens écht kan autorijden, dan niet... maar dat valt met ander speelgoed op te lossen.
Staat de jou hier al ergens op het forum?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Deze week 2 dagen een nieuwe A6 2.0TDI 177pk als vervangenwagen gehad in de plaats van mijn huidige 2.7TDI en ik ben echt geschrokken van de vinnigheid van deze wagen. Moet echt niet onderdoen qua prestaties voor mijn huidige A6. Ok mijn V6 draait inderdaad rustiger qua karakter maar gezien de huidge VAA regeling kan ik daar wel mee leven ;-)
Heb binnenkort een testrit met de multitronic want de vervangwagen die ik had was handgeschakeld.
Comment
-
Bijna zover: midden augustus afhalen
rotor velgen zijn gisteren geleverd, info mbt trekhaak gedaan, VAG com wijzigingen ook geregeld
Ik zit echter nog met een onwetendheid: ik zag dat er bij het S-Line exterieurpakket vooraan géén mistlampen zitten onderaan?
--> hebben die geen of in de koplamp verwerkt ?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBijna zover: midden augustus afhalen
rotor velgen zijn gisteren geleverd, info mbt trekhaak gedaan, VAG com wijzigingen ook geregeld
Ik zit echter nog met een onwetendheid: ik zag dat er bij het S-Line exterieurpakket vooraan géén mistlampen zitten onderaan?
--> hebben die geen of in de koplamp verwerkt ?
als je halogeen koplampen hebt dan heb je wel mistlichten onderraan
als je adaptief cruise control besteld heb je 2 ogen zitten 1 links en 1 rezchts op de plaats van de mistlampen ,maar die dienen enkel voor cruise control en niet als mistlamp
ik denk dat de mistlampen weinig te maken hebben met s-line pakket
proficiat met je nieuwe auto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenBijna zover: midden augustus afhalen
--> hebben die geen of in de koplamp verwerkt ?Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk BerichtenAls je xenon neemt op de audi a6 heb je geen mistlampen onderraan
als je halogeen koplampen hebt dan heb je wel mistlichten onderraan
als je adaptief cruise control besteld heb je 2 ogen zitten 1 links en 1 rezchts op de plaats van de mistlampen ,maar die dienen enkel voor cruise control en niet als mistlamp
ik denk dat de mistlampen weinig te maken hebben met s-line pakket
proficiat met je nieuwe auto!
btw, succes en veel plezier met Uw machien!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenDe mijne zou normaal ook in de eerste helft van augustus hier moeten arriveren.
Ben benieuwd.
En El Greco,
stond gisteren bij de bakker ergens achter jou, nu weet ik wie je bent, je auto stond duidelijk vlak voor de bakker geparkeerd :-)
@el Greco, heb je als camerabeeld ook links op je scherm dat je de bovenkant van de wagen ziet? Camera's in de spiegel bedoel ik..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenDe mijne zou normaal ook in de eerste helft van augustus hier moeten arriveren.
Ben benieuwd.
En El Greco,
stond gisteren bij de bakker ergens achter jou, nu weet ik wie je bent, je auto stond duidelijk vlak voor de bakker geparkeerd :-)
Denk dat de wagen er gisteren niet proper bijstond. Zijn een gevel ergens aan het reinigen bij ons in de straat. Voor ik er erg in had was het kwaad al geschied.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenHeb je die in dezelfde garage besteld als el Greco?
@el Greco, heb je als camerabeeld ook links op je scherm dat je de bovenkant van de wagen ziet? Camera's in de spiegel bedoel ik..Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenJouw auto valt nu eenmaal op in ons straatbeeld. :-) zeker als je zelf hetzelfde model besteld hebt.
En het zal idd mijn vrouw geweest zijn, eindelijkterug aan het werk na haar bevallingsverlof.
Volgende keer zal ik me officieel voorstellen :-)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHa, proficiat met de bevalling en ook met die nog gaat komen...binnen 2 weken. Amc of Dielis?
Ik heb bij Dielis mijn andere Audi gekocht, dus dat blijft mijn garage. Maar de A6 komt uit de UK (via Carconnect).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenBedankt!
Ik heb bij Dielis mijn andere Audi gekocht, dus dat blijft mijn garage. Maar de A6 komt uit de UK (via Carconnect).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenBedankt!
Ik heb bij Dielis mijn andere Audi gekocht, dus dat blijft mijn garage. Maar de A6 komt uit de UK (via Carconnect).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEven voorstellen: Mijn Chokotoff op wintervelgen, (en nu opzoek naar een prachtig 18" zomersetje)
Vette bak, foto's nabij de Grund in Luxemburg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eskimo1973 Bekijk BerichtenVette bak, foto's nabij de Grund in Luxemburg ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Nog eens even een update, ondertussen is hij voor de tweede maal in onderhoud geweest. Hier wat pics.
9qb7k0.jpg
2mfds9s.jpg
De eerste geeft de gemiddelde aan in het lang geheugen.
De tweede is van afgelopen namiddag.Last edited by Metaxa; 08/08/2012, 23:57.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment