Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Lang geleden, toch nog eens een update plaatsen, de eerste 100dzd staan erop: [ATTACH=CONFIG]93403[/ATTACH]
    Hoe lang heb jij je auto? Ongeveer een jaartje? 100k / jaar ... jawadde. Respect!

Kan er inkomen dat ge dan optimaal gesteld zijt met een auto als de jouwe: zescilinder met wat minder specifiek vermogen (Laufkultur) maar meer dan voldoende kracht en koppel om overal mee te kunnen, focus op comfort en veiligheid, interieurruimte en -afwerking, enz.

Nice!

Ik kwam overlaatst in m'n zoektocht naar m'n volgende een modelletje tegen van 10/2009 met net geen 350.000 km. Dacht ook eerst dat dat niet kon, maar de foto's van 't OHB met de stempels van de dealer en de kilometers zaten erbij. Zot.
    't Vreemde is dat zo'n auto's eigenlijk veel kans hebben om een betere koop te zijn dan veel (duurdere) gelijkaardige modellen met duidelijk minder kilometers, immers van continue snelheden slijt een auto veel minder: vaak op snelheidsregelaar, altijd warm, bak vaak in hoogste versnelling, relatief weinig in- en uitstappen, enz. Maar toch, ene met 300k km ga 'k ni kopen, zne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
      100 dzd km, proficiat El Greco, ik moet nog 20 dzd aantikken
      Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Hoe lang heb jij je auto? Ongeveer een jaartje? 100k / jaar ... jawadde. Respect!

Kan er inkomen dat ge dan optimaal gesteld zijt met een auto als de jouwe: zescilinder met wat minder specifiek vermogen (Laufkultur) maar meer dan voldoende kracht en koppel om overal mee te kunnen, focus op comfort en veiligheid, interieurruimte en -afwerking, enz.

Nice!

Ik kwam overlaatst in m'n zoektocht naar m'n volgende een modelletje tegen van 10/2009 met net geen 350.000 km. Dacht ook eerst dat dat niet kon, maar de foto's van 't OHB met de stempels van de dealer en de kilometers zaten erbij. Zot.
      't Vreemde is dat zo'n auto's eigenlijk veel kans hebben om een betere koop te zijn dan veel (duurdere) gelijkaardige modellen met duidelijk minder kilometers, immers van continue snelheden slijt een auto veel minder: vaak op snelheidsregelaar, altijd warm, bak vaak in hoogste versnelling, relatief weinig in- en uitstappen, enz. Maar toch, ene met 300k km ga 'k ni kopen, zne.
      Van 7 maart j.l was het zijn eerste dag...

Precies! Vandaar ook mijn keuze. Toen we vorige jaar gingen shoppen had het geen haar gescheeld of het had een F11 geweest hoor. Louter en alleen om eens met iets anders te rijden, maar aangezien we van onze 2 vorige A6-en meer dan tevreden waren hebben we het "speelgoed" toch maar terug aangeschaft.

350dzd? zal niet van mij gekomen zijn, want bij die kilometerstand doen we hem nog niet weg hoor. Toch kunnen zulke wagens veel meer aan, veel meer zelfs. Bij 650 à 750 kan je als eens achter je oren staan krabben. Maar als hij tenminste deftig is onderhouden, de nodige vervangingen gebeurt zijn en er "normaal" met is gereden, waarom niet. Nog goed voor 10j tegen 20dzd/jaar.

Ps: binnen een kleine 42dzd km is het hier een klein feestje, en voor Audi AG/Quattro GmbH ook hoop/denk ik.......
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Van 7 maart j.l was het zijn eerste dag...

Precies! Vandaar ook mijn keuze. Toen we vorige jaar gingen shoppen had het geen haar gescheeld of het had een F11 geweest hoor. Louter en alleen om eens met iets anders te rijden, maar aangezien we van onze 2 vorige A6-en meer dan tevreden waren hebben we het "speelgoed" toch maar terug aangeschaft.

350dzd? zal niet van mij gekomen zijn, want bij die kilometerstand doen we hem nog niet weg hoor. Toch kunnen zulke wagens veel meer aan, veel meer zelfs. Bij 650 à 750 kan je als eens achter je oren staan krabben. Maar als hij tenminste deftig is onderhouden, de nodige vervangingen gebeurt zijn en er "normaal" met is gereden, waarom niet. Nog goed voor 10j tegen 20dzd/jaar.

Ps: binnen een kleine 42dzd km is het hier een klein feestje, en voor Audi AG/Quattro GmbH ook hoop/denk ik.......

Eentje staan met bijna 1 miljoen km misschien??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
          [/COLOR]
          Eentje staan met bijna 1 miljoen km misschien??

Nee nee dat niet , maar je zit wel op het goede spoor...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik weetet!!! :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
              Ik weetet!!! :p

Comment

• Vorig weekend offerte laten maken met saloncondities voor Allroad 204pk.
                3.700 euro salon korting op pack business plus en lounge. Daarop nog eens 10% dealer korting. Iemand die al meer korting heeft gekregen?
                dakota grey
                APS met achteruitrijcamera
                xenon + adaptief
                AMI
                klimaatregeling 4 zones
                bose surround sound
                chroom module
                alu velgen 20"
                inleg alu delta
                zonnescherm manueel
                multifunctiestuur tiptronic
                pano dak
                gps plus
                universele afstandsbediening
                trekhaak
                getinte ruiten

Niemand een foto van allroad in dakota grey?
                De foto's die je kan vinden zijn bijna altijd in witte uitvoering.
                Ik vrees dat dat dagelijkse carwash zal worden

Comment

• Da's een superkorting. 10% op de ganse auto incl. opties ?
                  En nog 3700€ salonkorting op packs? Al wordt op de packs meestal wel één of andere korting gegeven, zij het doorgaans iets minder dan de salonkorting.
                  2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                  2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                  2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Da's inderdaad een heel mooie korting. Ik heb nog wat meer korting kunnen forceren, maar dat komt uiteraard omdat mijn wagen 6 maand in demo komt bij de garage en er op dat moment ook nog eens een promo liep. De promo was het pack business plus aan halve prijs + 4 originele velgen + winterbanden gratis. Mooie config trouwens. Ik heb de 20" velgen niet genomen omdat ik persoonlijk vind dat ik teveel km's rijd per jaar (+/- 55000), de prijs van de banden serieus de hoogte in gaat en ik het comfort op 19" toch nog net iets beter vind. Uiteraard heb je het voordeel van de luchtvering maar ik heb zowel met de 20" velgen als met de 19" velgen gereden en ik vind het verschil duidelijk merkbaar. Bovendien is de bandenbreedte bij zowel 19" als 20" dezelfde dus qua baanvastheid zal dit volgens mij niets schelen. Dakota Grey is een zeer mooie kleur. Een kennis van me heeft een berline in deze kleur. Staat zeer sportief op de A6. Wit vond ik ook nogal flashy en té opvallend maar elk zijn zin natuurlijk.
                    Last edited by mac500; 10/01/2013, 00:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichten
                      Vorig weekend offerte laten maken met saloncondities voor Allroad 204pk.
                      3.700 euro salon korting op pack business plus en lounge. Daarop nog eens 10% dealer korting. Iemand die al meer korting heeft gekregen?
                      dakota grey
                      APS met achteruitrijcamera
                      xenon + adaptief
                      AMI
                      klimaatregeling 4 zones
                      bose surround sound
                      chroom module
                      alu velgen 20"
                      inleg alu delta
                      zonnescherm manueel
                      multifunctiestuur tiptronic
                      pano dak
                      gps plus
                      universele afstandsbediening
                      trekhaak
                      getinte ruiten

Niemand een foto van allroad in dakota grey?
                      De foto's die je kan vinden zijn bijna altijd in witte uitvoering.
                      Ik vrees dat dat dagelijkse carwash zal worden
                      Zal mooie combo worden!

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                      Da's een superkorting. 10% op de ganse auto incl. opties ?
                      En nog 3700€ salonkorting op packs? Al wordt op de packs meestal wel één of andere korting gegeven, zij het doorgaans iets minder dan de salonkorting.
                      Dat zou pas echt straf zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                      Da's inderdaad een heel mooie korting. Ik heb nog wat meer korting kunnen forceren, maar dat komt uiteraard omdat mijn wagen 6 maand in demo komt bij de garage en er op dat moment ook nog eens een promo liep. De promo was het pack business plus aan halve prijs + 4 originele velgen + winterbanden gratis. Mooie config trouwens. Ik heb de 20" velgen niet genomen omdat ik persoonlijk vind dat ik teveel km's rijd per jaar (+/- 55000), de prijs van de banden serieus de hoogte in gaat en ik het comfort op 19" toch nog net iets beter vind. Uiteraard heb je het voordeel van de luchtvering maar ik heb zowel met de 20" velgen als met de 19" velgen gereden en ik vind het verschil duidelijk merkbaar. Bovendien is de bandenbreedte bij zowel 19" als 20" dezelfde dus qua baanvastheid zal dit volgens mij niets schelen. Dakota Grey is een zeer mooie kleur. Een kennis van me heeft een berline in deze kleur. Staat zeer sportief op de A6. Wit vond ik ook nogal flashy en té opvallend maar elk zijn zin natuurlijk.
                      Ga deze berichten toch eens aan mijn dealer moeten laten lezen, voor ik nog eens een bestelling plaats...

Comment

• heb zelf ook het Dakota grijs, mooie kleur.
                        Is het een privé-aankoop of leasing? Ik heb 12% korting gekregen op de mijne, maar is voor een bedrijf categorie B van de leasingmaatschappijen.

Comment

Nee nee dat niet , maar je zit wel op het goede spoor...
                          1,5 miljoen?

Comment

Ga deze berichten toch eens aan mijn dealer moeten laten lezen, voor ik nog eens een bestelling plaats...
                            die A8 die nochtans zeer goedkoop in de showroom staat bij de Yannick. Is toch helemaal iets voor u ?
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                              heb zelf ook het Dakota grijs, mooie kleur.
                              Is het een privé-aankoop of leasing? Ik heb 12% korting gekregen op de mijne, maar is voor een bedrijf categorie B van de leasingmaatschappijen.
                              idd op bedrijf

Comment

• Kwestie van VAA nog een beetje binnen de perken te houden...

welke opties zouden jullie niet meer willen missen op A6 avant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                                  1,5 miljoen?
                                  Nee nee, niet overdrijven hé, Thor zit er feitelijk boenk op, nog 17 te gaan maar wel niet met ééntje hé.
                                  Alhoewel, als ik alles op tel (zie handtekening) komt jou vermoeden ook in het vizier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    die A8 die nochtans zeer goedkoop in de showroom staat bij de Yannick. Is toch helemaal iets voor u ?
                                    Zwijg jij, of ik stuur Willy met de ajuinen op je af...

€10000 is erover, weet je wel wat km's je daar mééééééér voor moet rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joenka Bekijk Berichten
                                      Kwestie van VAA nog een beetje binnen de perken te houden...

welke opties zouden jullie niet meer willen missen op A6 avant?
                                      S-tronic, Quattro, 3.0l, cruise control, prof. GPS, achteruitrijcamera, lederen binnenbekleding, enz...

Comment

Zwijg jij, of ik stuur Willy met de ajuinen op je af...

€10000 is erover, weet je wel wat km's je daar mééééééér voor moet rijden.
                                        oooeeh nu heb ik bang

€ 100.000? die platte zei tegen mij dat die in de showroom staat voor 67k?
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          oooeeh nu heb ik bang

€ 100.000? die platte zei tegen mij dat die in de showroom staat voor 67k?
                                          Je schrijft/leest een 0 te veel.
                                          +€10.000 meer dan mijn huidige vind ik er over. Is ook terug een sedan. Na 3 sedans (MB & Audi) is de Avant voor ons toch praktischer.
                                          De CLS Shooting brake zou ook nog wat zijn, maar die ligt in dezelfde prijsklasse als de A8.
                                          Last edited by Metaxa; 11/01/2013, 00:42.

Comment

Working...
                                          X