Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de 2.0 tfsi bedoel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Vind dat toch weer redelijk lang voor in (zo gezegde) crisis tijden...
      Vind ik persoonlijk ook, vooral dan door het feit dat hij niets speciaals qua opties heeft genomen. Voor de mijne is het +/- 4 maanden, maar dat is omdat ze blijkbaar op lage prioriteit geplaatst hebben om het te doen uitkomen met de latere leveringsdatum.

Comment

• Vanavond eens rondgelopen op het autosalon ... was een helse drukte op de audi-stand. Wel de SQ5 eens in het echt kunnen bewonderen en kunnen vaststellen dat de 19" velgen van de A6 Allroad in het echt een stuk mooier zijn dan de foto's in de brochure. Een meevaller dus ;-)

Comment

• Waar hebben jullie de verzekering genomen? Mijne laat weten dat het verplicht is een na-diefstalsysteem te plaatsen (gps). Kan dit niet vinden bij de opties? Iemand die dit geplaatst heeft?

Comment

• Gelukkig zijn er meerdere verzekeringsmaatschappijen. Ge gaat ene moeten zoeken die de verzekering van zo'n beauty wel aandurft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
              zijn er hier mensen die de 2.0T rijden met multitronic die hun ervaring willen delen ?
              Ik ga dus niet voor de 2.0TFSI gaan maar voor de 2.0 TDI 177 Pk multitronic, iemand daar reeds mee gereden, ?

Comment

Ik ga dus niet voor de 2.0TFSI gaan maar voor de 2.0 TDI 177 Pk multitronic, iemand daar reeds mee gereden, ?
                Met die motor heb ik enkel nog maar alleen met de handgeschakelde gereden, maar ik vond dat die vlotter reed dan mijn huidige 2.7Tdi. Op mijn huidige heb ik ook een multitronic en ik ben daar supertevreden van. Is een zorgeloze automaat die je eigenlijk niet hoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                  Met die motor heb ik enkel nog maar alleen met de handgeschakelde gereden, maar ik vond dat die vlotter reed dan mijn huidige 2.7Tdi. Op mijn huidige heb ik ook een multitronic en ik ben daar supertevreden van. Is een zorgeloze automaat die je eigenlijk niet hoort.
                  de vorige A6 dus ?

Comment

Ik heb een 2.0 TDI 136 PK 320 Nm(facelift vorige A6), en ben er zeer tevreden over na 80.000 km. Kan goed vergelijken want mijn vrouw heeft een nieuwe Sharan met een DSG-automaat.
                    Het is een automaat die je op koppel moet rijden, meer dan 2500-3000 toeren maken heeft weinig zin.
                    Qua comfort is de multitronic super, sportief is het wel niet.
                    Sowieso zal je toch wat meer PK's en koppel en hebben dan mijn 2.0 TDI.
                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                      Is een zorgeloze automaat die je eigenlijk niet hoort.
                      Zorgeloos is misschien nogal een gewaagd statement?
                      De multitronic heeft nogal een slechte reputatie en in hoeverre de 'nieuwe' ook echt betrouwbaarder is?
                      Vast staat dat de mijne niet geheel geruisloos werkt... en ik weet nog niet of dat wel normaal is.
                      (De radio mag niet opstaan, om maar te zeggen dat je aandachtig moet luisteren of je hoort het niet)
                      Ik hoor om te beginnen een licht resonerend geluid, alsof een remschijf ergens tegenaan slijt.
                      De frequentie van dat geluid verhoogt algauw de snelheid toeneemt en vanaf pakweg 60km/u is het niet meer hoorbaar.
                      Geef ik echter volgas, hoor ik droog geruis in de aandrijving.
                      Moet het eens laten nakijken, maar ik begin al cold feet te krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                      Rijdt wel fijn, heel comfortabel en accelereert effortless (wat ik alleszins niet verwachtte van een 2.0TDI).
                      Hier zie je hoe relax de automaat functioneert:

(met daarna een sprintje in z'n manuele modus, met vaste versnellingen. Dat is minder z'n ding... maar het kan )
                      Last edited by ; 17/01/2013, 00:39.

Comment

• Gegroet allen, ik kom hier ook nog eens binnengevallen.
                        Voor de opvolger van onze S6 Avant (http://www.audisport.be/afbeelding/541/Meeting-02.jpg) zijn we op de nieuwe A6 Avant 3.0TDI biturbo gevallen (dankzij Di Fluppo). De meerprijs per maand zou anders te gortig zijn.
                        TDI is voor 75pct aftrekbaar ivg met de S6 maar 50pct is, de taksen liggen lager, verbruikt ook een pak minder en aankoopprijs ligt ook een dikke 10.000euro lager...

Offerte (en waarschijnlijk ook de bestelbon):

Audi A6 TDI 3.0L 230kW 313pk Biturbo, Tiptronic8 quattro

Buitenkleur Fantoomzwart (pareleffect)
                        Binnenbekleding Milano Leder Zwart SPORT 350,00 423,50
                        SPORT Zetels VR: Zwart
                        -Dashboard: Zwart
                        -Tapijten: Zwart
                        -Dakhemel: Zilver
                        Met :
                        - lengte van zitting (steun van de bovenbenen) manueel uitschuifbaar
                        - lendensteunregeling elektrisch regelbaar

• Uw uitrustingen

Pack "Executive Plus" - Metaalkleur (behalve "à la carte" en "S line" kleuren)
                        - Volumetrisch en perimetrisch alarm
                        - Snelheidsregelaar
                        - APS voor- en achteraan
                        - MMI Radio Plus
                        - GPS met SD-kaart
                        - Boordcomputer monochroom
                        - Audi Soundsysteem
                        - Bluetooth GSM voorbereiding zonder houder

Pack "Lounge" - Zetelbekeding in Milanoleder
                        - Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar
                        - Elektrisch openen en sluiten van de koffer
                        - Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare
                        buitenspiegels
                        - Lendensteunregeling elektrisch regelbaar Vr
                        - Isofix-voorbereiding voor de bevestiging van kinderzitje (Isofix)
                        op de passagierszetel Vr en manuele desactivering van de
                        frontale passagiersairbag"

Adaptieve snelheidsregelaar en Audi Pre Sense Front
                        (anticipatie op aanrijding)
                        De adaptieve snelheidsregelaar houdt automatisch een
                        veiligheidsafstand tov de voorligger (werking tussen 0 en 250
                        km/h) door te remmen (zelfs tot stilstand) en opnieuw te
                        accelereren (stop & go functie).
                        4 afstanden en 3 rijmodi (comfort, dynamic en standard).
                        Braking guard (uitschakelbaar): indien het systeem een
                        dreigende frontale aanrijding registreert, waarschuwt het de
                        bestuurder door een akoestisch en visueel signaal, brengt het
                        remsysteem van de wagen in gereedheid en garandeert een
                        geleidelijke afremming.
                        met APS Advanced : APS vooraan en achteraan en
                        achteruitrijcamera

LED-koplampen
                        - dimlicht
                        - grootlicht
                        - dagrijlicht
                        - richtingaanwijzers
                        - statische bochtenverlichting
                        Met:
                        - headlight assistant: automatische overschakeling tussen dimen
                        grootlicht afhankelijk van de verkeersomstandigheden
                        - 'alle weer'-licht om zelfverblinding bij slecht zicht (mist, regen,
                        sneeuwval) te verminderen
                        - autosnelweglicht met reikwijdtevergroting vanaf 110km/u

Antidiefstalmoeren

Audi Active Lane Assist
                        Audi Active Lane Assist , rijstrookassistent die bestuurder
                        assisteert bij onopzettelijk (indien richtingaanwijzer niet gebruikt
                        wordt) veranderen van rijstrook
                        Gevoeligheid van de interventie instelbaar :
                        - Vroege interventie : permanente bijstand van de bestuurder om
                        in het centrum van de rijstrook te blijven
                        - Late interventie : verwittiging van de bestuurder door een
                        zachte, corrigerende stuurinterventie net voor het overschrijden
                        van de lijn
                        Bijkomende waarschuwing via trillingen in het stuur kan ingesteld
                        worden
                        Baseert zich op doorlopende lijnen op de rijbaan, links en rechts
                        van het voertuig
                        Werkingsbereik 60 - 250 km/u
                        Weergave mogelijk op de voorruit indien Head-up display besteld
                        wordt

Audi Music Interface
                        -iPod voorbereiding in middenconsole (iPod niet meegeleverd!!)
                        -Compatibel met iPod's van de 4e generatie of hoger en iPhone
                        (muziek gedeelte), USB en MP3 lezers. (enkel USB 2.0). De iPod
                        Shuffle sluit zich aan zoals de MP3-lezer.

Kabel Audi Music Interface
                        Audi Music Interface kabel
                        USB + iPhone, iPod (Ref 4F051510S) (niet compatibel met
                        iPhone 5)

Getinte ruiten Getinte zijruiten (vanaf B-stijl) en achterruit

Multifunctie Sportstuur/Tiptronic
                        Multifunctiesportstuur met leder bekleed met tiptronic
                        schakelaars +/-

Reservewiel met beperkte afmetingen
                        Reservewiel met beperkte afmetingen en krik

Shadow look
                        (radiatorroosteromlijsting briljantzwart, ruitomlijstingmat zwart)
                        Zwarte dakrailing (Enkel op Avant)
                        In combinatie met het Pack Sport Design is de omlijsting van de
                        mistkoplampen zwart.

Trekhaak - wegklapbaar
                        Wegklapbare trekhaak,13-polig, zonder varkensstaart
                        Stabilisatie via het ESP.

Zonder kentekens

Audi Drive Select sportdifferentieel
                        quattro Sportdifferentieel:
                        Het elektronische geregelde sportdifferentieel verdeelt de kracht
                        variabel over de achterwielen (zorgt, onder andere voor meer
                        wendbaarheid in de bochten en voor een snellere stabilisering bij
                        lastwissels), rekening houdende met de gekozen modus van de
                        Audi Drive Select (automatisch, comfort, dynamisch,
                        gepersonaliseerd)
                        Enkel beschikbaar op quattro!

Alu velgen "10 Armen" 4 aluvelgen
                        8x17, 10 SPAKEN, 225/55 R17 banden

Dakhemel in zwarte stof

Elektrische zetels VR
                        Zetels VR elektrisch regelbaar :
                        - in de hoogte
                        - in de diepte
                        - helling van de zitting en van de rugleuning
                        Met lendensteunregeling elektrisch regelbaar (standaard op S-line)
                        Bestuurderszetel met geheugen

Buitenspiegels met geheugen
                        inklapbaar
                        Buitenspiegels met geheugen elektrisch verstel-, verwarm- en
                        inklapbaar
                        In achteruit versnelling, kantelbaar naar de boordsteen van het
                        voetpad voor de spiegel aan passagierszijde

GPS Plus GPS Plus met harde schijf
                        - optische (via 8" MMI-scherm (VGA resolutie 800 x 480) en 7"
                        informatiescherm (VGA resolutie 800 x 480)) en akoestische
                        geleiding (o.a. in het Nederlands, Frans, Engels, Duits)
                        - spraakbediening voor de basisfuncties van de radio, de cd-
                        /dvd-speler, de navigatie (o.a. in het Nederlands, Frans, Engels,
                        Duits) en voor de telefoon/telefoonvoorbereiding
                        - boordcomputer met kleurenscherm
                        - 3D-weergave van de voornaamste gebouwen, steden en
                        landschap
                        - keuze tussen 3 alternatieve routes
                        - joystick voor verplaatsing op de kaart
                        - informatieweergave via pop-up (manoeuvres, Points of Interest
                        langs autosnelwegen, TMC)
                        - weergave van kruispunten, uitritten en aanbevolen rijstroken op
                        snelwegen
                        - navigatiegegevens beïnvloeden de afstelling van het voertuig:
                        transmissie (versnellingsbak schakelt niet naar een hogere
                        versnelling bij het naderen van een bocht), adaptieve
                        snelheidsregelaar (indien besteld), adaptive light (indien besteld).
                        Factoren waarmee rekening wordt gehouden: bochten, hellingen,
                        soort weg (stad, snelweg, andere)
                        - jukebox (tot 20 GB) (WMA- en MP3-compatibel)
                        - DVD-lezer MPEG4-compatibel
                        - MMI-touchpad: maakt intuïtieve bediening van de MMI mogelijk:
                        invoer van letters/cijfers zonder de weg uit het oog te verliezen;
                        maakt scrollen door lijsten en het verplaatsen op de
                        navigatiekaart mogelijk. Het touchpad herkent schrift voor de
                        navigatie, het adresboek, telefoonnummers. Maakt eveneens de
                        keuze uit 6 voorgeprogrammeerde radiozenders mogelijk.
                        Akoestische bevestiging van handelingen.
                        - GSM pre-installatie Bluetooth zonder houder
                        - Audi Soundsystem

Licht-module 2
                        Licht-module 2: (ledtechnologie) :
                        Individualiseerbaar via het MMI
                        De inhoud van de licht-module (QQ1) uitgebreid met:
                        - 2 leeslichten voor-en achteraan
                        - verlichte bedieningsknoppen
                        - brillenvak in de dakmodule
                        - verlichte midenconsole met glasvezel technologie
                        - verlichte opbergvakken in de deurpanelen
                        - verlichte deurdrempels met glazvezel technologie
                        - make-upspiegel met LED verlichting

Vering: Adaptatieve luchtvering
                        Adaptatieve pneumatische ophanging : regelt elektronisch en op
                        continue basis de vering op de 4 wielen
                        In automatische, comfort of dynamische modus te zetten via de
                        Audi Drive Select
                        Niveauregelaar
                        Indien besteld met S line, wordt de S line sportophanging
                        vervangen door de adaptatieve pneumatische ophanging!
                        Niet beschikbaar met 16" velgen!

Weergave van snelheidsbeperkingen
                        Herkenning en weergave van snelheidsbeperkingen (zelfs
                        tijdelijke) via een camera.
                        Indien het snelheidsbord niet kan gelezen worden, wordt de
                        informatie van de GPS Plus gebruikt.
                        Bijkomende weergave in de Head-up display (indien besteld)

Comfortsleutel - el open/sluit vd koffer
                        Comfortsleutel met sensorgestuurde kofferregeling en elektrisch
                        sluiten en openen van de kofferklep
                        Vergrendeling/ontgrendeling van de deuren en de kofferklep
                        zonder de sleutel te gebruiken.
                        Deurgrepen (buitenkant) met sensor om de deur te sluiten,
                        sierlijst met aluminiumlook.
                        Wanneer de bewegingssensor onderaan de bumper van de
                        wagen een beweging van het been detecteert opent de koffer
                        automatisch (als de comfortsleutel geregistreerd wordt)
                        De vergrendeling van het voertuig gebeurt via een sensor in de
                        deurgrepen.
                        Openen en sluiten door de knop van de sleutel, de knop in de
                        bestuurdersdeur, of de knop onderaan de kofferklep.
                        Op Avant inclusief met servovergrendeling van de koffer en
                        programeerbare openingshoek van de kofferklep en elektrische
                        kofferafdekking

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Nu heb ik nog enkele vragen daaromtrent;

Ik sta nog twijfelachtig over de kwaliteit van het leer, heb deze op het autosalon gezien en was niet overtuigd, beter dan voor het meer kwaliteitsvollere Valconaleer (het zou nu Milano leer zijn) of is dit zijn meerprijs niet waard?
                          Dingen die er echt nog op moeten zitten of dingen die echt niet nodig zijn, zeg het maar!
                          En als er iemand al foto's heeft gevonden van deze config (velgen zijn niet zo belangrijk), mag je deze foto's dan altijd hier plaatsen!
                          Het is dus wel de bedoeling dat er nog een setje zomervelgen komen (de huidige houden als wintervelgen).
                          Last edited by Spillies; 19/01/2013, 16:02.

Comment

• Hij zou er zo uitzien:

Comment

• Is maar 70% aftrekbaar, 169 g CO2 uitstoot!

Comment

• Eerst en vooral vind ik de samenstelling al heel goed, kleur is zoals het hoort en shadowlook moest erbij. Alleen heb je nog wat meer onbenutte mogelijkheden want de combinatie zwart exterieur en zwart interieur is wel wat saai. Was gisteren dan ook toevallig op het autosalon en heb dus met deze offerte in de hand eens alles goed bekeken, er is dus nog ruimte voor verbetering!

Die velgen zijn eigenlijk maar heel saai (en de auto ook een beetje, zie hiervoor verder). Maar voor de 17inch standaardvelg is het toch kiezen tussen de pest en de cholera, dus valt deze dan nog het beste mee.

Het is dan natuurlijk de bedoeling om voor een ander setje mooie zomervelgen te zien zoals bij de S6 indertijd, liefst 19inch en zo kan je die standaardvelgen houden om winterbanden op te leggen. Dus wie er al een goed idee heeft voor een mooie zomervelg onder een zwarte Audi A6 C7, posten maar!

Over de LED-lampen zal ik heel kort zijn; zalige optie!

Het verbruikt minder energie, het geeft meer licht, het is mooier (in vgl met die xenonlampen rechts onder op de foto) en ge moet met uwen tijd meegaan.
                                Binnen enkele jaren gaan de meeste auto's met zo'n lampen worden uitgerust.

In verband met adapatieve luchtvering maakt dit zo'n auto net dat ietsje meer imho. Je zou het natuurlijk altijd eens kunnen testen wat het verschil is (met of zonder), maar ik vrees dat D'ieteren in hun testcentrum van Kortenberg maar één A6 biturbo TDI heeft staan, dus dan is uw vergelijkingsbasis ook weg. En de schrijvende autopers is er ook lovend over, zeker in zo'n auto. In een sportcar - wat deze dus helemaal niet zal zijn - zijn ze wat meer terughoudend (de RS modellen), maar dat komt aangezien de die hards van oordeel zijn dat je ofwel in een sportcar rijdt (harde vering, scherp stuur ed.) ofwel in een GT (meer comfort maar wel genoeg power) en dat met deze twee eigenschappen te combineren je nooit echt het beste kan krijgen ipv. deze 2 gewoon onafhankelijk te houden. Maar we hebben het hier nu over een diesel, dus met zijn standaard ophanging zal deze al niet high end qua sportiviteit zijn maar meer op het comfort gericht. Als je dan eens een lekker potje wilt gaan sturen kan je via die Audi Drive Select (is niet alleen de luchtvering dat dan ingesteld wordt) dan kiezen voor de stand dynamic en dit veranderd de auto helemaal naar het schijnt. Het is natuurlijk wat duur, maar zo'n optie wordt dan wel het paradepaardje van deze auto, want van een fancy gps kijkt de dag van vandaag niemand meer op.
                                Je hebt bij die Audi Drive Select trouwens vijf standen: efficiency, comfort, dynamic, auto en individual, waarmee je zelf alle afzonderlijke instellingen bepaalt. Comfort is vooral geschikt om lange afstanden ontspannen af te leggen. De stand auto levert een comfortabel en toch sportief rijgevoel op (in deze stand rijdt je dus het meest). Voor extra sportiviteit, bijvoorbeeld op een bochtenrijk traject, is er dynamic. De stand efficiency voor de TFSI- en TDI-motoren draagt bij aan het optimaliseren van het verbruik.
                                & In de Audi A6 en A6 Avant past de optionele adaptive air suspension het onderstel aan de rijomstandigheden en de wegconditie aan. De elektronisch geregelde luchtvering werkt hiervoor samen met de traploos adaptieve demping. Carrosserie- en assensoren geven voortdurend informatie door over de actuele rijsituatie. Bovendien zorgt de luchtvering ervoor dat het gewicht van personen en bagage in de auto amper invloed heeft op de rijeigenschappen
                                Bron: Audi AG

Daarop verder bouwend in verband met het sportdifferentieel is dit de perfect combinatie, dat sportdiffentieel zal zorgen dat je wendbaarder in de bochten bent en bij het hard in de bochten sturen zal je zeker een verschil voeren. Misschien alleen dan een bijkomend punt voor mij, maar als je met een quattro en zo'n sportdiff op dagen als deze eens op een open parking wat gaat gaan glijden (lees: driften) is dat echt de hemel op aarde. Vroeger enkele keren gaan doen met de S6 en dan zag je (die had dat die sportdiff dus niet) na een tijd dat het binnenste wiel het noorden kwijt was. Bij het voorstellen van deze sportdiff (bij de laatste S4) zei iedereen trouwens dat je deze optie het van het was, maakt de auto zoveel leuker in de bochten en icm. de Audi Drive Select (én de luchtvering dus) in stand dynamic zal deze A6 hopelijk ons de S6 wat doen vergeten.

In dat verband ook nog, al kan je het geluid nog zou leuk maken van een diesel als je wilt, benzinegeluid zal het toch nooit worden. Je kan natuurlijk maken dat hij er de mooie kanten van meekrijgt, dus eigenlijk zou ik ook nog voor het S-line exterieur gaan?

Dus niet de gewone S-line/S edition, want dan krijg je overal logootjes die je niet nodig hebt en andere opties die je al hebt maar gewoon de S-line EXTERIEUR.
                                Want standaard is de A6 wel maar wat saai en met een subtiel spoilertje, diffusor en grotere luchtinlaten zal dat al een stuk sportiever en mooier voor de dag komen.
                                Ik zou daar iig. eigenlijk niet over twijfelen, m'n vader wel... Zeker omdat hij ook al ivm. het rijden al wat sportievere opties genomen hebt moet dat er eigenlijk gewoon bij, punt!

Comment

• Over het interieur vind ik die inlegplaatjes lelijk (zie op de vorige foto's). Hier zou ik terug zoals bij de S6 de carbon inlegplaatjes (CARBON ATLAS) nemen!

Multifunctioneel sportstuurwiel is hopelijk het driespaaks en in het leer, zoals hieronder, want vond niets daarvan terug in de offerte.

Weet er iemand dat?

Verder zijn er imho ook twee opties vergeten:

1) Bevestigingsset

Aangezien alles toch altijd ligt schuiven in de S6 is het eindelijk eens tijd om zoiets te kopen.
                                  Met die stang en riem gaat nu alles voor eens en altijd goed vast zitten, want ik irriteer mij daar altijd mateloos aan (leg daarom altijd alles uit de koffer).
                                  Of is dat systeem niet zo handig?

2) Homelink, of is die comptabiliteit met de meeste poortsystemen niet meer dat?

Nu in verband met de stoelen, ik ben toch al blij dat ze mijn raad om sportstoelen te nemen opgevolgd hebben (de S6 heeft geen sportstoelen zitten, iets heel raars in zo'n auto).
                                  Ik sta nog twijfelachtig over de kwaliteit van het leer, heb deze op het autosalon gezien en was niet overtuigd, beter voor het meer kwaliteitsvollere Nappa/Valconaleer (het zou nu Milano leer zijn) gaan?
                                  Heb in het autosalon een foto genomen van de sportstoelen die in tentoongestelde A6 stond op het salon en dat was dus Milano leer;

Geeft dus niet echt een kwaliteitsvolle indruk (voelde wat gelijk het fake leer van in BMW's, sensatec) en zag er ook niet mooi uit + als je ziet hoe het er al uit ziet op het salon, hoe moet dit dan zijn als je veel in en uit uw auto stapt voor jaren lang?

In de S6 hebben we nu Valcona leder zitten en na meer dan 180.000km ziet dat er nog altijd goed uit en blijft heel zacht.

Om af te sluiten ivm. die Audi music interface

Je moet daar toch geen iPod slot speciaal voor kopen want de connector van de iPhone 5 is er al niet.
                                  Ik heb dat een beetje zitten bekijken en zoals je ook op die foto ziet is die iPod aansluiting maar één ding en is er een ander ook nog, al heb ik toen gehoord van die informant op het autosalon dat er ook een USB poort is, maar deze zit met die optie allemaal in het handschoenenkastje =/= deze foto.
                                  Die optie is dus niet alleen voor een iPod want Audi zegt: Om iPods en andere portable mediaspelers aan te sluiten. Bediening via MMI als de mediaspeler dit ondersteunt. Voor de aansluiting van portable mediaspelers zijn extra adaptersnoeren nodig.
                                  Maar het blijft heel onduidelijk wat die optie nu juist inhoudt. Het leuke is wel aan deze optie dat je uw muziek dan kan kiezen op het navischerm via de MMI, kan ik deze bijvoorbeeld ook gebruiken met mijn Samsung Galaxy S3?
                                  Compatibiliteit van de verschillende gsm's is trouwens hier te vinden; http://www.audi.de/de/brand/de/neuwa...container=page
                                  Maar heb nu geen tijd om mij daar eens in te verdiepen.

Oja, de leveringstermijn (staat ook nergens op de offerte) zou normaal maar 3 maanden mogen duren. Die informant zei dat ze speciaal voor het salon extra slots in de fabriek vragen, dus die zou dan sneller dan normaal geleverd moeten worden.

Ik ben es benieuwd!
                                  Last edited by Spillies; 19/01/2013, 19:02.

Comment

• Ho ho ho, met een prachtig moteureke!!!

Het milanoleder is voor mij voldoende. Na nu ongeveer 127dzd km's zijn er uiteraard gebruikssporen op terug te vinden maar geen slijt, enkel het leder is soepelder geworden en heeft een beetje zijn vorm verloren en "slebert" wat op de zitting. Maar zelfs na 400dzd km was dit nog net hetzelfde bij men vorige. Wel geen portefeuille in je achterzak links steken want dan slijt de linkerwang van je rugleuning wel sneller als je veel in & uit moet stappen.

Persoonlijk zou ik nog voor de achteruitrijcamera gaan, is echt een zeer nuttige optie en zou het niet meer willen missen. Ik zou dan de snelheidsindicator weer laten vallen maar begrijp met deze auto dat dit misschien beter een "noodzakelijk" gadget is...

Veel succes & plezier met de wagen!!!
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Persoonlijk zou ik nog voor de achteruitrijcamera gaan, is echt een zeer nuttige optie en zou het niet meer willen missen.
                                      Zit erbij hoor;

De adaptieve snelheidsregelaar houdt automatisch(...)
                                      achteruitrijcamera

En met ivm het milanoleer, ik hou er rekening mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Zit erbij hoor;

De adaptieve snelheidsregelaar houdt automatisch(...)
                                        achteruitrijcamera

En met ivm het milanoleer, ik hou er rekening mee!
                                        Yep, overlezen blijkbaar. (vooraan heb je dus ook een camera, weet niet of je daar van op de hoogte bent).
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ha, ik doe volgend weekend een proefrit met A7 313pk!
                                          Eigenlijk spreekt de avant me meer aan, s-line in en exterieur met rotorvelgen, rest zwart, zwart.

Ook een XF-sportbrake, een CLS 350, en een 5-touring werden overwogen.

Probleem is dat we meer plaats willen , maar dat er geen enkele opkan tegen de dynamiek van de A5 3.0tdi, na 4.5j tovert die nog altijd een :-) na elke duw tegen zijn kont...

Dus ook geiteresseerden in die machine mogen zich melden: wit, full-full option, 73000km, 20" dubbelspakig, carbonlook dak, nieuwe banden, remmen en onderhoud sedert vorige week

Comment

Working...
                                          X