Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
    de vorige A6 dus ?
    Jawel, model 2009 (facelift)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Zorgeloos is misschien nogal een gewaagd statement?
      De multitronic heeft nogal een slechte reputatie en in hoeverre de 'nieuwe' ook echt betrouwbaarder is?
      Vast staat dat de mijne niet geheel geruisloos werkt... en ik weet nog niet of dat wel normaal is.
      (De radio mag niet opstaan, om maar te zeggen dat je aandachtig moet luisteren of je hoort het niet)
      Ik hoor om te beginnen een licht resonerend geluid, alsof een remschijf ergens tegenaan slijt.
      De frequentie van dat geluid verhoogt algauw de snelheid toeneemt en vanaf pakweg 60km/u is het niet meer hoorbaar.
      Geef ik echter volgas, hoor ik droog geruis in de aandrijving.
      Moet het eens laten nakijken, maar ik begin al cold feet te krijgen.
      Best inderdaad toch eens laten nakijken want bij mij werkt die echt geruisloos en ik moet zeggen dat ik de mijne niet echt spaar. Ik rijd de wagen wel altijd rustig mooi warm maar eens dat voorbij is ga ik geen spurtje uit de weg en op de autosnelweg rijd ik (als het verkeer het toelaat) meestal 160km/u op cruise control. Het enige wat bij mij fel is toegenomen is het geluid van de benzinepomp vooraan sinds ze die onder garantie hebben moeten vervangen maar daar is blijkbaar geen oplossing voor ...

Comment

• Vandaag vernomen dat mijn auto morgen in productie gaat ... het is dus een woensdagauto alhoewel ik me niet echt kan voorstellen dat ze bij Audi last hebben van maandag- of vrijdagauto's ... ;-)

Comment

• Mac500, hoelang was je wachttijd nu?
          Mijn allroad dit weekend besteld. levering ergens april

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichten
            Mac500, hoelang was je wachttijd nu?
            Hij is officiëel besteld op 16 oktober en zal dus vermoedelijk binnen een 3-tal weken bij de dealer staan dus dat zijn 4 maanden. Gezien het feit dat de garage hem daarna in demo neemt hebben ze hem blijkbaar in low-priority besteld waardoor de leveringstermijn dus automatisch langer wordt. In theorie denk ik dat 3 maand een normale leveringstermijn is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichten
              Mac500, hoelang was je wachttijd nu?
              Trouwens nog proficiat gewenst met de bestelling ;-)

Comment

• je moet deze eens samenstellen op audi uk.. als je een s line neemt is het exterieur pakket daar bij. wagen is vele pakken goedkoper en de invoer houdt niks in! zelfs met de huidige gratis packs en kortingen is het interessanter. de pond euro verhouding staat weer heel gunstig ook. gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                  je moet deze eens samenstellen op audi uk.. als je een s line neemt is het exterieur pakket daar bij. wagen is vele pakken goedkoper en de invoer houdt niks in! zelfs met de huidige gratis packs en kortingen is het interessanter. de pond euro verhouding staat weer heel gunstig ook. gr
                  Da's idd interessant ... maar ik hoop dat je dan wel kan kiezen aan welke kant je het stuur wilt

Comment

• heu? links natuurlijk... nooit gehoord van LHD optie? kost 500 pond maar de wagen is standard beter uitgerust en veel goedkoper aan de basis...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                      heu? links natuurlijk... nooit gehoord van LHD optie? kost 500 pond maar de wagen is standard beter uitgerust en veel goedkoper aan de basis...
                      neen ... wist ik niet, nu dus wel - Heb de berekening even gemaakt en ik kom catalogusprijs +/- 7500€ goedkoper uit op audi UK

Comment

• Morgenvroeg testrit in Kortenberg gaan doen met de 2.0 TDI 177 pk .
                        Wij gaan de A4 avant inruilen tegen de grotere broer A6 avant .

Heeft er iemand hier ervaring met de tuning van Heinz die ze bij de dealer zelf aanbieden . Dat zou een aparte sturing zijn die gemakkelijk te demonteren / monteren is als hij voor onderhoud naar de garage moet .
                        Ze zouden het koppel tot 480 en de pk tot 215 kunnen optrekken . Is dit aan te raden of komen hier problemen van in de motor en dergelijke .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                          Morgenvroeg testrit in Kortenberg gaan doen met de 2.0 TDI 177 pk .

Heeft er iemand hier ervaring met de tuning van Heinz die ze bij de dealer zelf aanbieden . Dat zou een aparte sturing zijn die gemakkelijk te demonteren / monteren is als hij voor onderhoud naar de garage moet .
                          Ze zouden het koppel tot 480 en de pk tot 215 kunnen optrekken . Is dit aan te raden of komen hier problemen van in de motor en dergelijke .
                          waarom demonteren voor onderhoud als het van de dealer zelf komt?

Comment

Morgenvroeg testrit in Kortenberg gaan doen met de 2.0 TDI 177 pk .

Welke dealer doet dit??

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                              Welke dealer doet dit??

Bwa da zal wel zijn zeker, bij bmw bieden ze ook powerboxen aan. Audi zal dat ook wel doen wss..
                              BMW X5 45e

Comment

• Zou mercedes ook powerboxen aanbieden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                                  waarom demonteren voor onderhoud als het van de dealer zelf komt?
                                  Lijkt mij inderdaad een logische vraag van jou. Ook ik zou het antwoord graag willen weten.

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                  Welke dealer doet dit?
                                  waarom ben jij ook zo nieuwsgierig?
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mortana Bekijk Berichten
                                    Zou mercedes ook powerboxen aanbieden?
                                    Indien ja, niet doen. Een powerbox is miserie. Kan je beter een remap doen.
                                    BMW X5 45e

Comment

• Het is maar een gewone vraag

Ben een nieuwsgierige e..

Da wete toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Indien ja, niet doen. Een powerbox is miserie. Kan je beter een remap doen.
                                        Remap heeft ook mijn voorkeur, maar tis de garantie die mij wa parten speelt. Naart schijnt zien ze de dag van vandaag (heb ik mij laten wijsmaken) heel gemakkelijk of de auto geremapped is... Als dat dan bij de dealer is gebeurd dan is (mss onterecht) m'n hartje toch wat geruster :p

Comment

• De dealer kan en mag dit niet meer!! Toch niet meer in België..

Comment

Working...
                                          X