Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichten
    @mac500, waar heb je jouw verzekering genomen voor de allroad? (met of zonder na-diefstal beveiliging?)
    ben zeer benieuwd naar jouw foto's
    De wagen wordt pas in september op onze firma ingeschreven dus momenteel zou ik het niet weten maar ik zit momenteel bij Axa maar ik weet nog niet of dit eventueel zal veranderen. Qua alarm had ik even nagevraagd en zou de VV2 die er al in zit voldoende zijn.

Maandagavond ga ik hem terug ophalen en ga ik wat fotos nemen aangezien hij daar in een garage staat. Ze gingen ook nog een conditioner voor het leder aanbrengen en een waterafstotende coating aanbrengen op de ruiten. Ben benieuwd naar het resultaat.

Comment

• Is er trouwens iemand die een samsung smartphone heeft ? Ik heb momenteel een Note 2 en heb gisteren gemerkt dat ik enkel carkit fuctionaliteit had bij het pairen via bluetooth. Toen ik mijn testrit in oktober heb gedaan had ik een iphone en kon ik ook audi streaming doen. Denk dat het dus aan mijn telefoon ligt maar ben het niet zeker ...

Comment

• weet iemand of dit met een lagere ophanging is , ik denk van niet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
          http://img.pistonheads.com.s3-eu-wes...10346298-3.jpg

weet iemand of dit met een lagere ophanging is , ik denk van niet ...
          Twijfelgeval , ik denk inderdaad ook van niet .

Is voor mij wel de bevestiging om de 18" 5 spaken te annuleren . Naar mijn smaak zijn deze te klein op de wagen .
          Toch zeker dit model van velg . Er zijn wel 18" die mooi zijn , maar die zijn dan weer te duur vind ik af fabriek .

Comment

• Ik zit binnen 2 weken zonder wagen tot de A6 word geleverd . Donderdag huidige de A4 verkocht .
            nNu sta ik te popelen dat hij geleverd word .

Dat word 2 a 3 maanden met de camionette rijden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
              Ik zit binnen 2 weken zonder wagen tot de A6 word geleverd . Donderdag huidige de A4 verkocht .
              nNu sta ik te popelen dat hij geleverd word .

Dat word 2 a 3 maanden met de camionette rijden .
              Tja, ik leef met je mee. Bij mij is het 204 dagen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                Tja, ik leef met je mee. Bij mij is het 204 dagen ;-)
                My Respect to you ! Zolang geduld hebben wetende dat je wagen al bij de garage is in u geval . Da zou niets voor mij zijn hoor !

Dat maakt van mijn geval een eitje .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                  My Respect to you ! Zolang geduld hebben wetende dat je wagen al bij de garage is in u geval . Da zou niets voor mij zijn hoor !

Dat maakt van mijn geval een eitje .
                  Tja, eerlijk gezegd was het donderdagavond wel even een kleine teleurstelling om terug in mijn huidige wagen te stappen. Ook al is die nog technisch perfect in orde, dan pas stel je vast hoe gedateerd hij is.

Ik hou eerlijk gezegd ook niet van wachten maar de korting was te mooi om te laten liggen maar nu ik er mee gereden heb tel ik de dagen af natuurlijk ...

Comment

• Goed nieuws, de lakverzegeling is klaar en het ziet er super uit. Foto's zijn te bewonderen op de facebook pagina van superior car clean (www.superiorcarproducts.be) onder het album lakverzegeling Audi A6 Allroad.

Comment

• en voor zij die facebook-pagina niet vinden heb ik hierbij enkele foto's :

67932_413926748692559_1189421146_n.jpg222768_413495505402350_1437360699_n.jpg539732_413926658692568_2088657309_n.jpg560128_413926652025902_327562061_n.jpg

Comment

• Iemand geinteresseerd in deze nagelnieuwe velgen en banden?
                        Komen van A6 C7 S-line, banden 255/40/19
                        pm voor meer info

Last edited by beltar; 10/02/2013, 23:35.

Comment

en voor zij die facebook-pagina niet vinden heb ik hierbij enkele foto's :

[ATTACH=CONFIG]95052[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95053[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95054[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95055[/ATTACH]
                          prachtige wagen!
                          IRIDIUM
                          Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                          Helderzienden

Comment

• Idd een prachtige wagen. Ik heb die Allroads altijd wel 'dik' en 'ruig' gevonden. Ook de A4 Allroad kan mij bekoren.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

en voor zij die facebook-pagina niet vinden heb ik hierbij enkele foto's :

[ATTACH=CONFIG]95052[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95053[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95054[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95055[/ATTACH]
                              Inderdaad prachtig! Goed dat je dit hebt laten doen, zo ga je er toch langer plezier aan hebben.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Bedankt voor de leuke reacties. Vanavond ga ik hem ophalen dus we gaan nog eens een ritje doen en eens lekker genieten want morgenvroeg gaat hij terug naar de garage en dan is het aftellen tot september ;-)

Comment

• heb een S3 en daar lukt het mee bij mijn A6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichten
                                    heb een S3 en daar lukt het mee bij mijn A6
                                    Alhoewel ik weet wat je bedoelt, lijkt het alsof je iets met een Audi S3 tracht te forceren.

Comment

• lol, er is iets misgegaan met het antwoorden op citaat

Comment

• Is er vandaag iemand van het forum soms met de All Road gaan testrijden?
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Is er vandaag iemand van het forum soms met de All Road gaan testrijden?
                                          Jammergenoeg niet nee

Comment

Working...
                                          X