Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk BerichtenNee helaas, pas binnen een kleine 2 mnd. Schoon machine zien rijden misschien?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDat zal dan waarschijnlijk een auto van de persdienst van de invoerder geweest zijn.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenDat zal dan waarschijnlijk een auto van de persdienst van de invoerder geweest zijn.
Iets van Audi VIP, waarbij ze wagen bij u thuis brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk BerichtenJa, demo wagen die ze bij mij thuis brachten had ook een nummerplaat AUD bij mij. Die mannen kwamen speciaal van Kortenberg.
Iets van Audi VIP, waarbij ze wagen bij u thuis brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk BerichtenJa, demo wagen die ze bij mij thuis brachten had ook een nummerplaat AUD bij mij. Die mannen kwamen speciaal van Kortenberg.
Iets van Audi VIP, waarbij ze wagen bij u thuis brengen.Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenAh, ik wist niet dat ze bij de VIP-dienst ook al nummerplaten met AUD hadden.
4l56ko.jpgPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
ik ben aan het kijken om de 5 segmentvelgen 19 duim aan te schaffen . Maar dan in kleuruitvoering titanium mat .
Is dit mooi op een kwartsgrijze A6 Avant ? Ik denk van wel maar ik heb het nog nooit in real life gezien ?
heb fotoke dat ik gevonden heb op google bijgevoegd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichtenserieus aan het twijfelen om aanpassing te laten doen van dakota grey naar java brown ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichtenserieus aan het twijfelen om aanpassing te laten doen van dakota grey naar java brown ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenik ben aan het kijken om de 5 segmentvelgen 19 duim aan te schaffen . Maar dan in kleuruitvoering titanium mat .
Is dit mooi op een kwartsgrijze A6 Avant ? Ik denk van wel maar ik heb het nog nooit in real life gezien ?
heb fotoke dat ik gevonden heb op google bijgevoegd .
Sent from my iPhone using TapatalkSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk Berichtenserieus aan het twijfelen om aanpassing te laten doen van dakota grey naar java brown ...Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenIk ben blij dat ik java bruin heb genomen. 't Is eens iets anders dan al de grijze of zwarte tinten en je kan het enkel krijgen op de Allroad, dus het zal een kleur zijn dat je niet zoveel zal zienPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDie velg en kleur passen wel samen, maar denk eraan dat de titanium velg IRL kleiner uitvalt... Optisch gezien lijkt het zeker een maat kleiner...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bij 19 duim zal het comfort ook beter zijn vermoed ik ( ook na advies van mede forummers hier ) .
Ik vind de wand van de banden die op de 20 duim liggen nogal weinig wandhoogte hebben . Bij zilvergrijze valt dit veel meer op dan bij de titaniumgrijze vind ik . Op een S-line verlaging staan de 20 Duim super mooi , eender welke kleur velg . Maar wij hebben geen S-Line verlaging en dan heb ik bang als ik de zilvergrijze 20 duim velgen neem het precies karwielen gaan lijken .
Heeft er toevallig iemand toegang tot een foto van een A6 zonder S-Line verlaging met de 5 Segment velgen 20 duim ? Heb mij al suf gfezocht op het net .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenHeb je wel sportonderstel of standaard?
Probeer auditalk.de eens daar staan veel voorbeelden, zeker met deze velg..
Ik vind persoonlijk het comfort meevallen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wij hebben het standaard . Staat nogal hoog op zijn poten zoals wij hier zeggen .
Ik zal auditalk eens checken se , THX voor de info !
Comment
-
Heb het ff aangepast: motortalk.de (forum van Audi kiezen)
Daar haal ik ook veel info, had ooit ook eens een Oostenrijks forum gepost, kan me niet meer herinneren welke...
Daar konden de forummers hun Audi in de showroom zetten.., zo kon je per type Audi vele foto's zien...
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by E90N; 23/02/2013, 00:41.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe Allroad 9-AUD-011 was ook in het Java bruin. Persoonlijk is bruin altijd één van mijn twee favorieten kleuren, samen met blauw.
Ik moet dringend stoppen met hier te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk BerichtenVoila, kon kleur nog aanpassen en extra optie.
Ik moet dringend stoppen met hier te lezen.
Op je avatar zie ik dat je hem precies al hebt.
Hoelang moest je wachten?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment