Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee nee, moet nog wachten tot april
wachttijd is 4mnd
Valt nog mee, op mijn eerst Audi A6 Quattro heb ik ooit (op exact één week na) 1 jaar moeten wachten...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
en om even off-topic te gaan ... Straks om 15u hebben we een testrit met de SQ5 bij d'Ieteren. Mijn schoonbroer is deze week opgebeld geweest met de melding dat ze er een hebben binnengekregen als demo dus dat wordt een uurtje fun fun fun ;-)
Hmmm ... niet echt een bestand dat ik direct weet waarvoor het dient en waarmee ik het zou moeten openen ...
Maar zeg het eens, welke goed nieuws :p
Aai, is gemaakt in Keynote, maar zou toch ook kunnen geopend worden met Powerpoint denk ik. (nog niet geprobeerd).
ok, 't is toch gelukt. Geconverteerd naar powerpoint via zamzar online
Leuk gedaan ;-) en mooie km-standen
Ha, mooi dat het gelukt is en bedankt voor het kijken.
Eergisteren was men wagen net een jaar oud, heb er geen foto van getrokken maar de teller stond op net geen 148dzd. Geen slecht jaar dus...
Djeezes, hoeveel uren per dag zit jij in de auto???
Valt zeer goed mee hoor, maar mijn dag duurt wel 24 uur...
Je kan het een beetje zelf uitrekenen, 365 dagen - ongeveer 25 vakantiedagen, alle andere dagen en uren staan we klaar voor onze klanten.
ik ben aan het kijken om de 5 segmentvelgen 19 duim aan te schaffen . Maar dan in kleuruitvoering titanium mat .
Is dit mooi op een kwartsgrijze A6 Avant ? Ik denk van wel maar ik heb het nog nooit in real life gezien ?
heb fotoke dat ik gevonden heb op google bijgevoegd .
Ik heb toch gekozen voor de 20" 5 segment , dan wel in het zilver . Deze waren in replica niet beschikbaar in het titanium mat . Maar ik kan ze eventueel nog laten spuiten .
Dit leek me visueel na lang twijfelen toch het mooiste , hoop ik dan toch . I
k ben hier in de buurt een A7 Tegengekomen met deze velgen erop en kwestie grootte viel dat heel goed mee , heel mooi zelfs .
Deze had wel de s'line 20 mm verlaging en ik niet dus hoop dat de spatie tussen het rubber en de wielkast niet te groot gaat zijn .
Nu ga ik nog even aanzien naar de winter toe of ik mijn originele 16" ga gebruiken voor de winterbandjes of deze met de bandenboer ga inruilen voor een mooi 18" of 19" setje .
De originel banden wou de bandenboer ruilen tegen winterbanden . De velgen wou hij ook inruilen tegen een grotere set .
Mijne A4 is particulier verkocht , dus hoop ik dat ik hem rap mag gaan ophalen !!!
Ik heb toch gekozen voor de 20" 5 segment , dan wel in het zilver . Deze waren in replica niet beschikbaar in het titanium mat . Maar ik kan ze eventueel nog laten spuiten . Dit leek me visueel na lang twijfelen toch het mooiste , hoop ik dan toch . Ik ben hier in de buurt een A7 Tegengekomen met deze velgen erop en kwestie grootte viel dat heel goed mee , heel mooi zelfs .Deze had wel de s'line 20 mm verlaging en ik niet dus hoop dat de spatie tussen het rubber en de wielkast niet te groot gaat zijn .Nu ga ik nog even aanzien naar de winter toe of ik mijn originele 16" ga gebruiken voor de winterbandjes of deze met de bandenboer ga inruilen voor een mooi 18" of 19" setje .De originel banden wou de bandenboer ruilen tegen winterbanden . De velgen wou hij ook inruilen tegen een grotere set . Mijne A4 is particulier verkocht , dus hoop ik dat ik hem rap mag gaan ophalen !!!
Zonder verlaging is het optisch natuurlijk minder mooi met 20" velgen, daar er veel plaats is lijkt het alsof hij "hoog" op zijn poten staat... Ik weet zelfs niet of 20" zonder sportonderstel" kan??? Ik weet dat dit op mijn vorige A5 niet kon...Nu als je 20" in replica neemt, plaats dan zeker een betrouwbaar merk want bij zo'n grote velg is het gevaarlijk dat bij de minste "tik" de velg krom gaat staan...Wat betreft uw 16" velgen raad ik je aan deze te behouden en met garage te onderhandelen om er winterbanden op te leggen... Nu ga je 2 sets replica hebben, normaal dat de bandenboer de originele wilt ruilen.... Ik kan begrijpen dat je 17 of 18 inch wilt daar 16" natuurlijk klein oogt maar in de winter is dit van minder belang...tip: GIVA Wheels ligt in uw buurt en heeft wel betrouwbare velgen (italiaans...)
De garage wilt geen winterbanden leggen . Dan moet ik bij op leggen op de prijs . Dat stelt me wel wat teleur , maarja .
Heb op mijn vorige A4 Velgen van TAM gehad voor 4,5 jaar en 80.000 km en ik ben daar zeer tevreden van . Dus nu heb ik terug voor TAM gekozen .
Nu was het actie bij aankoop van de A6 in de garage dat je de 5 segment velgen aan 50% korting kreeg van D'ieteren uit , 16" moest je dan ook laten vallen . Ge moet niet vragen wat ze er normaal op verdienen !!
Ik kies voor de velgen altijd voor replica .
Als ik nu de set originele koop aan 50% korting en binnen 1 jaar is er 1 kapot , dan kan ik voor de prijs dat die enen te vervangen originele kost ( aan volle pot want dan zullen ze geen korting geven hé ) daar kan ik 4 replica's van kopen .
Bij de garage verkopen ze maar al te graag originele 20" op een A6 zonder sportophanging . Dus ben ik er vrij zeker van dat dit gaat .
Wat zou de reden zijn dat het niet zou passen ??
Kwestie de Giva Wheels , THX voor de tip ! Maar ik ben zeer tevreden van de service die de lokale bandenboer hier mij geeft . Ze zijn trouwens al besteld .
Voor de 16" heb ik nog even tijd om over na te denken . Ik ga even afwachten welk voorstel mijn bandenleverancier voorstelt .
Comment