Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Net terug van de Mercedes Paas-opendeurendagen bij Claes & Zonen in Sint-Truiden. Hmm, die nieuwe ML mag er toch ook wel zijn. We hebben een testritje geboekt met de 350 diesel, ben es benieuwd...
De Range (had ie wel nodig) en onze vorige BMW X5 hebben beiden een vitaminekuur gehad, dus eventueel de volgende ook. Alleen indien het een Allroad BT zou worden, zal er geen chilipeperinjectie komen.
Over de meerwaarde van de BT-versie gesproken; de sound zou daar één van zaken zijn die ons over de streep zou trekken. Ik denk dat je daar uiteindelijk na pakweg een jaar of 3 nog steeds van blijft genieten samen met de 650Nm die in je rug voelt (testrit moet dit wel nog bevestigen, maar zal wel geen teleurstelling zijn vermoed ik).
Die Tiptronic is dat een ZF-bak of dezelfde Aisin AW uit de Touareg/Cayenne??
Het panodak tja, eigenlijk liever een gewoon open dak maar op een break is dat bijna niet meer te verkrijgen (enkel de Mercedes E-break denk ik?). De vorige 4 hadden allemaal een open dakje, de Range niet, dat missen we toch.
De LED-lichten & Head-up display is eigenlijk niet nodig en zal je ook niet kunnen doorrekenen bij de verkoop vermoed ik, dus daar toch nog is goed over nadenken.
Achteruitrijcamera daarentegen is er zeker bij, op de A7 die ik reed zat het erop en was zeer handig gezien de grootte van de wagen. In de winter rijdt mijn vader dikwijls offroad en daar zal ie ook van pas komen.
Als er een interessante (lees: goed geprijsd) op mobile/autoscout komt, kan het wel zijn dat we toehappen. "All good things comes to those who wait" ...
Comment