Oorspronkelijk geplaatst door peerken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dalh Bekijk BerichtenDan zijn we al met 2 javabruin's in ZW-Vlaanderen ! Zal ns zwaaien.
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEn hem te komen showen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenTja, het budget was op
Afgelopen weekend heb ik een klein stukje kunnen rijden met de BT-versie. Ik heb maar één woord voor de motor: briljant.
Het wordt zeker een BT-versie als we een Allroad aanschaffen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenJammer.
Afgelopen weekend heb ik een klein stukje kunnen rijden met de BT-versie. Ik heb maar één woord voor de motor: briljant.
Het wordt zeker een BT-versie als we een Allroad aanschaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenJa, ik weet het. Mijn schoonbroer heeft net zijn SQ5 ... sublieme motor en sound.
Sound, kracht, wat bruutheid & aggresiviteit, samenspel tussen motor & automaat, alertheid,... heeft ie allemaal in huis. Hoed af voor de Audi-ingenieurs.
Uiteindelijk ook de verschillen tussen het Milano & Valcona-leder kunnen ervaren. Milano is toch een pak grover van structuur, Valcona is gladder & soepeler en vonden we mooier & luxueuzer."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk BerichtenVandaag melding gekregen dat de auto in de garage op ons staat te wachten . Morgen de papieren bij de verzekering binnendoen en dan eind van de week ophalen vermoed ik .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenLeuke manier om de nieuwe maand in te zetten ;-)))
Comment
-
Voor de Allroad bezitters onder ons (ook in spe), weet niet of jullie dit weten maar er is ook een apart topic voor aangemaakt: http://www.autoforum.be/showthread.p...t=Audi+Allroad
Laat jullie foto's en berichten/bevindingen maar komen hé.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVoor de Allroad bezitters onder ons (ook in spe), weet niet of jullie dit weten maar er is ook een apart topic voor aangemaakt: http://www.autoforum.be/showthread.p...t=Audi+Allroad
Laat jullie foto's en berichten/bevindingen maar komen hé."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk zal alvast een kleine aanzet geven .Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenKlopt!
Het is sowieso niet simpel om een alles-in-één auto te vinden, ik had dat met de A5 wel +/- gevonden, maar sindsdien nog geen alternatief gevonden.
Ik vind het ook een beetje zonde om dan die auto te gebruiken onder alle omstandigheden (winter, file verkeer, ...), hé, sta daar maar in een file met al je turbo's en differentiëlen. Dus ben ik van dat idee afgestapt en overgeschakeld naar 2 auto's (zakelijk/privé).
En dan kan ik kort antwoorden, als je komt van een A4 2.7v6 (190pk) multitronic, zie ik niet in waarom je die zou missen?
- de geluidsisolatie van de A6 is sowieso beter
- multitronic houdt het toerental -net zoals bij de v6- erg laag & vlakt sowieso het motorkarakter weg met z'n continue variabele transmissie
- een 2.0 weegt minder zwaar op je portefeuille, maar ook minder zwaar op de neus
- ondanks dat je minder vermogen hebt, reageert en hangt de 2.0 feller aan het gaspedaal (compenseert een beetje)
Ik zou liegen als ik zeg dat ik de V6 niet mis, maar dan mis ik voornamelijk het vermogen/koppel (240pk/500nm, en niet zozeer de V6).
In de dagdagelijkse praktijk gebruik ik dat vermogen niet vaak (kan het eigenlijk ook niet vaak gebruiken, door de verkeersdrukte).
Wat ik vaker mis is het quattro... 't is een beetje een forum cliché om over dat quattro te zeuren, maar bij Audi zorgt dat voor een meer uitgebalanceerde auto. Dat is sowieso fijner onder alle omstandigheden, maar in het bijzonder bij het vertrekken vanuit stilstand. Het overkomt me nog steeds dat ik snel in een gaatje wil duiken, maar dan een pak langzamer met een bescheiden burnout de baan kom opgereden. Maar ook dat is zeker geen must, het is nog iets wat ik moet afleren.Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDas een moeilijke kweet-et, kweet-et. Iemand heeft mij hier die vraag ook al eens gesteld, zou je kiezen voor meer vermogen of voor Quattro? Ik heb toen geantwoord dat ik voor AWD zou gaan, maar eerlijk gezegd ik lig sinds mijn antwoord een beetje met mezelf in de knoop. Voor het ogenblik hebben we vermogen en AWD en vrees dat het ontbreken van één van de twee, je dat maar moeilijk kan aanvaarden. Voor de gewone man in het dagelijks verkeer heb je feitelijk geen van beiden nodig, maar het rijdt toch zo lekker mijnheer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenMooi Jeroen, alleen nog lager want staat echt te hoog nu...
Heb je nog foto's ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenIk zou hem ook liever wat lager zien, de standaard sportophanging zou al veel gedaan hebben, zoals ie nu staat met die grote velgen is dit echt m'n ding niet, verder knappe auto in een onderhoudsvriendelijk kleurtje.
De foto's volgen nog hoor !
De hoogte dat hij staat ligt aan de onderhandelingen met mijn wederhelft . Het was een A6 zonder verlaging of een volvo XC 60 . De keuze was dan rap gemaakt .
Ik vind hem persoonlijk ook te hoog staan maar dat vond ik bij alle maten van velgen het geval . Nu toch de 20" eronder gestoken omdat ik deze toch wel veruit de mooiste vind op deze wagen . De rotor zijn ook zeer mooi maar ge moet voor 1 type kiezen he .
Ik moet nu wel zeggen . In real life vind ik de hoogte minder storen dan op foto . Maar Da kan natuurlijk zijn dat ik dat nog door een roze bril bekijk nu he ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]96784[/ATTACH]
Hij is er eindelijk . Toch voor de 20 duim Tam velgen gegaan .
Multitronic is echt zalig .Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk BerichtenDeze zijn de kanshebbers voor de winterschoenen . 18" rotor of een 10 spaken 18 " .
Wat lijkt jullie ? [ATTACH=CONFIG]96791[/ATTACH]
De banenmarkt van op de foto op de rotor klopt wel niet hoor . Is de velg van een A3 .
Jammer dat je hem niet met de standaard verlaging (20mm) hebt laten verlagen. Je had als compensatie met je vrouw ook voor een Allroad kunnen kiezen...heb je 6 cm grondspeling verschil....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenbedankt voor de meningen . Eerlijkheid houd ik wel van .
De foto's volgen nog hoor !
De hoogte dat hij staat ligt aan de onderhandelingen met mijn wederhelft . Het was een A6 zonder verlaging of een volvo XC 60 . De keuze was dan rap gemaakt .
Ik vind hem persoonlijk ook te hoog staan maar dat vond ik bij alle maten van velgen het geval . Nu toch de 20" eronder gestoken omdat ik deze toch wel veruit de mooiste vind op deze wagen . De rotor zijn ook zeer mooi maar ge moet voor 1 type kiezen he .
Ik moet nu wel zeggen . In real life vind ik de hoogte minder storen dan op foto . Maar Da kan natuurlijk zijn dat ik dat nog door een roze bril bekijk nu he ...Last edited by Audidriver; 04/05/2013, 15:07.
Comment
Comment