Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Met uwe wederhelft moet ge inderdaad blijven overeen komen . Ik heb op dat vlak de chance dat een auto haar totaal niet intresseert laat staan hoe hij er uitziet of welke opties er opzitten, best wel makkelijk eigenlijk... er is altijd maar één waar ik moet mee overeen komen en dat is mijn bankrekening Maar ik had dan wel een maatje of zelfs twee maatjes kleiner gekozen, een A6 met 18" staat ook toch best mooi, grote velgen in combinatie met kleine remschijven en zonder verlaging doet soms veel af van een wagen maar da's mijn persoonlijke mening... Nu je hebt nu alle tijd om je vrouw toch nog te overtuigen
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Eentje met velgen die ik op een A6 wel zou zien zitten ( de ganse wagen eigenlijk wel ) : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=EstateCar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        2 x goede keuze van uiterlijk, 20-ers zijn mij toch echt te groot. Persoonlijk zou ik voor 18" kiezen, max 19".
        Jammer dat je hem niet met de standaard verlaging (20mm) hebt laten verlagen. Je had als compensatie met je vrouw ook voor een Allroad kunnen kiezen...heb je 6 cm grondspeling verschil....
        Allroad hebben we voor gekeken maar de regeling van di Rupo gooiden roet in het eten . VAA veel te hoog . Ik heb nu veel voor een wagen over maar de aankoopprijs van een allroad is toch ook veel hoger dan de gewone avant he .

De verlaging was geen optie voor het vrouwtje . Onze vorige A4 avant was verlaagd en dat wou zij absoluut niet meer .

Comment

Eentje met velgen die ik op een A6 wel zou zien zitten ( de ganse wagen eigenlijk wel ) : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=EstateCar
          Dat is ook 20" he

Comment

Met uwe wederhelft moet ge inderdaad blijven overeen komen . Ik heb op dat vlak de chance dat een auto haar totaal niet intresseert laat staan hoe hij er uitziet of welke opties er opzitten, best wel makkelijk eigenlijk... er is altijd maar één waar ik moet mee overeen komen en dat is mijn bankrekening Maar ik had dan wel een maatje of zelfs twee maatjes kleiner gekozen, een A6 met 18" staat ook toch best mooi, grote velgen in combinatie met kleine remschijven en zonder verlaging doet soms veel af van een wagen maar da's mijn persoonlijke mening... Nu je hebt nu alle tijd om je vrouw toch nog te overtuigen
            Mijn wederhelft interesseert haar ook geen bal wat voor auto we hebben , maar over sommige dingen valt niet te onderhandelen in de aankoopvoorwaarden . Waaronder de hoogte van de wagen bij deze .

Nu inderdaad tijd genoeg om ze voor te bereiden de 20 mm verlaging eronder te laten zetten misschien .

Of misschien stiekem bij het eerste onderhoud . Nee Nee , zo gaan we het niet spelen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
              Allroad hebben we voor gekeken maar de regeling van di Rupo gooiden roet in het eten . VAA veel te hoog . Ik heb nu veel voor een wagen over maar de aankoopprijs van een allroad is toch ook veel hoger dan de gewone avant he .

De verlaging was geen optie voor het vrouwtje . Onze vorige A4 avant was verlaagd en dat wou zij absoluut niet meer .
              Kan ik ten volle begrijpen! Blijft inderdaad toch een mooie keuze die je gemaakt hebt, succes!
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Eentje met velgen die ik op een A6 wel zou zien zitten ( de ganse wagen eigenlijk wel ) : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ries=EstateCar
                Mmmh, het beige ziet er op deze foto's toch niet zo knap uit. Ziet er zo wat geelachtig uit.
                "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                  Dat is ook 20" he
                  Klopt maar door de 3L motor zitten er wel grotere remschijven op waardoor het allemaal wat beter in proportie zit. Ik weet niet of deze velgen eigenlijk ook in 18 of 19 zouden te krijgen zijn ( ev replica ? ) , mijns inziens van de mooiere op een A6 die ik al heb gezien.

Comment

• Klopt, op een niet- S Line de mooiste die er is...

Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Sintruin till I die

Comment

Klopt maar door de 3L motor zitten er wel grotere remschijven op waardoor het allemaal wat beter in proportie zit. Ik weet niet of deze velgen eigenlijk ook in 18 of 19 zouden te krijgen zijn ( ev replica ? ) , mijns inziens van de mooiere op een A6 die ik al heb gezien.
                      Dat wist ik niet dat er op een 3.0 grotere remschijven zitten . Dat klopt wel wat je aangeeft dat de remschijven kleiner zijn in de wielen . Ik stoor me daar persoonlijk niet zo aan , ik vind de velgen zeer mooi .Deze die je in je link zet zijn inderdaad ook in 18" en 19" replica verkrijgbaar . En ook lang zo duur niet . Ik vind ze kleiner dan weer minder mooi .

Comment

• Denk eerlijk gezegd dat de remmen op de A6 2.0 hetzelfde zijn als bij de 3.0. Zien er alleszins krak hetzelfde uit als op m'n A5 quattro.
                        Maar bijvoorbeeld de S6, 3.0 biturbo,... dat zijn al andere monstertjes en krijgen aangepaste remmen mee om al dat extra geweld ook beter gestopt te krijgen.

Happy days Jeroen

Comment

• Ik heb de wagen nu enkele dagen en ben meer dan zeer tevreden over het audi sound system . Dit is in mijn ogen zeer te vergelijken met de Bang en Olufson in mijn A4 vroeger . Tof pluspunt is dat ik de muziek van de I-Phone via Bluetooth kan afspelen . De SD Kaarten werken ook zeer goed . Uitgebreid verslag komt nog ! Die multitronic is echt te zalig voor woorden , dit rijd zo relaxed !! Thanx to logic voor deze demo's !!

Comment

• Zonder woorden:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Jammer van de te hoge prijs van dit Superb derivaat. Voor de rest best een redelijk geslaagd voertuig.

Comment

Zonder woorden:

Zalig! Dat is gewoon een eco bak (als je genoeg discipline aan de dag legt )
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Zalig! Dat is gewoon een eco bak (als je genoeg discipline aan de dag legt )
                                  Zo is dat Jos & Jef, discipline, discipline....
                                  En dit is niet eco gereden hoor, gisteren wel een groot deel in de nacht kunnen rijden in België & Nederland. Alle max. limieten tussen 50 en 130 hebben we gedaan.
                                  Ik sta er soms nog versteld van tot wat deze motor in staat is.

Menig Lexus rijder zou/zal hier jaloers op zijn...

Comment

• Verbazende zuinigheid voor een 6-cilinder.
                                    Ook menig BMW of Mercedes rijder met hun 525d (4-cilinder) & 250 CDI zouden hier jaloers op zijn.
                                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                      Verbazende zuinigheid voor een 6-cilinder.
                                      Ook menig BMW of Mercedes rijder met hun 525d (4-cilinder) & 250 CDI zouden hier jaloers op zijn.
                                      Had de overige "Germans" bewust niet vermeld....

Comment

• Ik kan bevestigen dat een 530d Xdrive minder zuinig is. Het laagste verbruik dat ik gezien heb op mijn boordcomputer is 6,8 liter. Mijn gemiddeld verbruik is 9,2 liter.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Had de overige "Germans" bewust niet vermeld....
                                          Ik doelde vooral op het feit dat de keuze van Mercedes en BMW om hun lichtste 6-cilinder diesel te schrappen voor een 4-cilinder omwille van het betere verbruik in de praktijk weinig steek houdt. Maar alles blijft natuurlijk afhankelijk van de chauffeur en zijn traject.
                                          Last edited by Gordon Gekko; 08/05/2013, 14:05.

Comment

Working...
                                          X