Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maneschijnblauw is mooi en past zeker bij een sportieve auto. Mijn schoonbroer heeft dit gekozen. Is in het echt (zoals de meeste kleuren) veel mooier dan in gelijk welke folder of foto.

Wat javabruin betreft ben ik ook zo goed als zeker dat deze enkel voor de allroad bestemd is. Is trouwens ook de reden dat ik zelf deze kleur heb gekozen aangezien deze normaalgesproken minder te zien zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
      Qua velgen op een A6 Avant, vind ik onderstaande het knapst:

Uw configuratie is mooi, maar Pack Sport Design zou ik niet nemen tenzij je voor een S-line en/of 20-duimsvelg gaat.
      Wel zou ik je de met leder beklede armleuningen of het Lederpakket aanraden. Wij hebben op 2 Allroads het verschil kunnen zien en het maakt het interieur af, zeker in combinatie met Valcona. Sportstuurtje mss ook overwegen?
      Als je het Goa-beige neemt, kan je wel zwarte hemelbekleding nemen. Wel wat geler van kleur dan...
      En ik dacht dat Java-bruin exclusief voor de Allroad was?
      Iemand een idee waar je deze velgen in een kwalitatieve replica kan vinden ? ( 18 eventueel 19" ) Heel mooie velg idd !

Hoe meer ik deze bovenstaande zie des te meer stel ik me de vraag of ik wel een S line ext zou nemen ? In plaats daarvan zouden Led koplampen een mooi uiterlijk alternatief kunnen zijn, als ik door de cataloog blader kan ik er niet naast kijken, de neus is om één of andere reden toch totaal iets anders en ik denk dat je dit veel minder zal gaan zien dan die s-lines
      Last edited by Audidriver; 21/05/2013, 21:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
        Iemand een idee waar je deze velgen in een kwalitatieve replica kan vinden ? ( 18 eventueel 19" ) Heel mooie velg idd !

Hoe meer ik deze bovenstaande zie des te meer stel ik me de vraag of ik wel een S line ext zou nemen ? In plaats daarvan zouden Led koplampen een mooi uiterlijk alternatief kunnen zijn, als ik door de cataloog blader kan ik er niet naast kijken, de neus is om één of andere reden toch totaal iets anders en ik denk dat je dit veel minder zal gaan zien dan die s-lines
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die had ik volgens een ouder linkje van je ook al gevonden , dit zouden echter OEM velgen zijn en geen replica's ( ik zie het ook niet direct zitten om 4 velgen in de usa te gaan bestellen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten

Wat javabruin betreft ben ik ook zo goed als zeker dat deze enkel voor de allroad bestemd is. Is trouwens ook de reden dat ik zelf deze kleur heb gekozen aangezien deze normaalgesproken minder te zien zal zijn.
            Klopt idd, gisteren zat ik nog wat te lezen in de cataloog en op de 2 dubbele paginas die over de alroad gaan staat expliciet dat Javabruin enkel op deze te verkrijgen is , nogal verwarrend eigenlijk want 20 pagina's verder staan al de kleuren dan bij elkaar en is er niks te bespeuren qua melding dat dit kleur niet zou kunnen gekozen worden op de gewone A6

Comment

• Inderdaad, bij de lancering van de nieuwe A6 was er enkel een brochure voor de berline en de avant maar met de komst van de overige modellen hebben ze blijkbaar alles in 1 brochure gestopt waardoor het minder overzichtelijk wordt.

Comment

• Ik heb onderstaande wagen met getinte ruiten, mijn inziens moet je op een Avant steeds getinte ruiten nemen. Niet alleen voor het optische maar ook voor de warmte.

Als je klein mannen hebt die vanachter zitten, is het toch wel een significant verschil met of zonder getinte ruiten.
                Havanazwart is mooi, maar zwart is zwart e. Moest ik kiezen zou ik gaan voor daytonagrijs of dakotagrijs. Best even in showrooms gaan zien.

19" is mijn inziens wel een must, heb zelf 18" liggen en heb al spijt dat ik niet 1 maatje groter ben gegaan.

Comment

Die had ik volgens een ouder linkje van je ook al gevonden , dit zouden echter OEM velgen zijn en geen replica's ( ik zie het ook niet direct zitten om 4 velgen in de usa te gaan bestellen )
                  Die velg is inderdaad niet of moeilijk te verkrijgen. Vrees dan ook dat je enkele uren mag spenderen om dit op het www-net uit te zoeken.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                    Ik heb onderstaande wagen met getinte ruiten, mijn inziens moet je op een Avant steeds getinte ruiten nemen. Niet alleen voor het optische maar ook voor de warmte.

Als je klein mannen hebt die vanachter zitten, is het toch wel een significant verschil met of zonder getinte ruiten.
                    Havanazwart is mooi, maar zwart is zwart e. Moest ik kiezen zou ik gaan voor daytonagrijs of dakotagrijs. Best even in showrooms gaan zien.

19" is mijn inziens wel een must, heb zelf 18" liggen en heb al spijt dat ik niet 1 maatje groter ben gegaan.
                    Havannazwart is prachtig, vooral dan in de zon, komt de (bruine)kleur heel duidelijk naar voor. Getinte ruiten zijn dan haast een "verplichte optie" bij die kleur.

Comment

• Over blauwtinten gesproken, onderstaande vind ik zeer knap. Chique & sportief tegelijk.

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Mijn Audi S-model zou ik ook in donkerblauw kiezen, maar de velgen van deze hierboven (en mss ook de getinte ruiten) doen imo vreselijk afbreuk aan de klasse. Een veelspakige sportvelg in het zilver is het enige wat ontbreekt.

Comment

• Mmmm, kleur zit goed maar het geheel trekt op niet veel. (Speciaal)? blauw + zilver + zwart + rood. Vrees dat het interieur ook nog beige zal zijn en dan heb je echt een kakofonie aan kleurtjes.

Comment

• De velgen helpen inderdaad het geheel om zeep. Hieronder staat ie er een pak beter bij, al weet ik niet of dat hetzelfde blauw is.

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Idd, knap!

Comment

Kiezen voor de LED-lampen zou ik zeker doen. Het maakt de neus helemaal af, vind ik. In het topic van de Allroad heeft Mac500 een korte ervaring met de koplampen neergepend.

Comment

De velgen helpen inderdaad het geheel om zeep. Hieronder staat ie er een pak beter bij, al weet ik niet of dat hetzelfde blauw is.

Al veel beter zo!

Comment

• Iemand een idee waar je deze velgen in een kwalitatieve replica kan vinden ? ( 18 eventueel 19" ) Heel mooie velg idd !
                                    Al eens gekeken op www.autoexclusive.com ? Die hebben een arsenaal aan replica's.

Heb dat adres ooit bij Heinz tuning gekregen. Zitten in Charleroi.

Comment

• Fo van wrench, inderdaad knap, rest door johny bak

Comment

Kiezen voor de LED-lampen zou ik zeker doen. Het maakt de neus helemaal af, vind ik. In het topic van de Allroad heeft Mac500 een korte ervaring met de koplampen neergepend.
                                        Met die Led koplampen heeft de wagen idd een
                                        heel andere neus dan zijn collega’s met Xenon… Alleen is het wel een
                                        verschrikkelijk dure optie in mijn ogen…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                                          Al eens gekeken op www.autoexclusive.com ? Die hebben een arsenaal aan replica's.

Heb dat adres ooit bij Heinz tuning gekregen. Zitten in Charleroi.
                                          Zie ze ook niet direct staan... Zijn er soms mensen die ervaring hebben met deze mannen : www.wielkracht.nl ?

Dit zou eventueel ook niet misstaan op een Havanazwarte denk ik : http://www.wielkracht.nl/19-inch-wkr...-2012-vid4820/

Deze zijn ook niet mis maar indien ik S exterieur ( voor Led koplampen ) laat vallen misschien iets te sportief dan : http://www.wielkracht.nl/19-inch-wkr...-2012-vid7070/

Of deze ( misschien wel de grootste kanshebbers maar eigenlijk een A7 velg dacht ik ? ) http://www.wielkracht.nl/19-inch-wkr...-2012-vid7100/

Comment

Working...
                                          X