Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Check anders ook even deze threads op audiforum.nl
Na 3 jaar gereden te hebben in mijn huidige A6 (van de 300k ong. 150k mee gereden ) vond ik het tijd worden om een ander aan te schaffen. Mede ook aangezien deze richting de 300k gaat. Tweedehands kon
Is een A6 Avant in Fantoomzwart met de 20" gesmeede velgen. Is ook een S-Line.
Of deze :
Autovrienden! Het is zo ver: een heel nieuw topic voor mijn volgende auto Auto afgeleverd op 1 februari 2013. Na in (bijna) drie jaar zon 200.000km hele fijne kilometers te hebben gereden in mijn derd
Vind ik ook wel een mooie velg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMmmm, kleur zit goed maar het geheel trekt op niet veel. (Speciaal)? blauw + zilver + zwart + rood. Vrees dat het interieur ook nog beige zal zijn en dan heb je echt een kakofonie aan kleurtjes.
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenMet die Led koplampen heeft de wagen idd een
heel andere neus dan zijn collega’s met Xenon… Alleen is het wel een
verschrikkelijk dure optie in mijn ogen…
Als je dan in jouw geval dat sportpakket laat vallen voor dit, zou ik dat persoonlijk wel overwegen. Dat maakt 'm een stukje exclusiever ook, want ik zie er weinig met deze optie."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
Bijna € 3.300 voor deze optie is idd niet mals. Maar naast de LED-lichten voor-en achteraan krijg je ook nog een grootlichtassistent, binnenspiegel automatisch verduisterend en andere prullerij... Maar dat wist je zelf wss al.
Als je dan in jouw geval dat sportpakket laat vallen voor dit, zou ik dat persoonlijk wel overwegen. Dat maakt 'm een stukje exclusiever ook, want ik zie er weinig met deze optie.
Nu ga ik eerst nog eens goed kijken waar ik kom qua totaalbedrag want er zijn nog wat andere opties die me ook heel erg intresseren zoals de lederen handgrepen, sfeerlichtpakket, elektr koffer met comfortsleutel enz… Alles zal ook een beetje afhangen wat er voor mijn A4 avant nog te krijgen valt…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenZie ze ook niet direct staan... Zijn er soms mensen die ervaring hebben met deze mannen : www.wielkracht.nl ?
Dit zou eventueel ook niet misstaan op een Havanazwarte denk ik : http://www.wielkracht.nl/19-inch-wkr...-2012-vid4820/
Deze zijn ook niet mis maar indien ik S exterieur ( voor Led koplampen ) laat vallen misschien iets te sportief dan : http://www.wielkracht.nl/19-inch-wkr...-2012-vid7070/
Of deze ( misschien wel de grootste kanshebbers maar eigenlijk een A7 velg dacht ik ? ) http://www.wielkracht.nl/19-inch-wkr...-2012-vid7100/Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk gok op "Estorilblauw kristaleffect", helaas niet op de gewone versies te krijgen. Maneschijnblauw komt in de buurt, maar is wat donkerder. Niettemin is dat helemaal niet mis.
(donker)Blauw is alvast bijna altijd mooi op zulke wagens.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe eerste op eentje zonder S-line exteriorpakket, de tweede velg met S-line.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZou het ook niet weten.
(donker)Blauw is alvast bijna altijd mooi op zulke wagens.
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenWij hebben dezelfde smaak, , ik zou zelfs jou kleurtje overwegen, maar dat havana is ook zo mooi, maar dan is ie weer 80% van de tijd vuil , en dan moet ik weer kuisen en dan...pfff , keuzes..."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenWij hebben dezelfde smaak, , ik zou zelfs jou kleurtje overwegen, maar dat havana is ook zo mooi, maar dan is ie weer 80% van de tijd vuil , en dan moet ik weer kuisen en dan...pfff , keuzes...
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenInderdaad, ik denk zelfs dat we een donkerblauwe Allroad zouden nemen in plaats van het Javabruin. Ik vermoed dat de combinatie met het bruine interieur knap gaat staan.
Aviatorblauw of Maneschijnblauw eens overwegen? Meer een klassieke kleur, maar gaat volgens mij perfect samen met die 19-duimsvelgen uit mijn post en uw beige interieur.
Doordat de meeste het exclusieve Javabruin zullen nemen of wit zal het exclusieve er rap af zijn vrees ik. Dan ga je inderdaad met donkerblauw een unieker exemplaar hebben in combi met het donkerbruin interieur. Doe dan nog wel even het Beaufort erbij aub.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Net even volgende configuratie naar de dealer doorgestuurd, hij heeft beloofd nog een extraatje te doen ( het zal nodig zijn ! ) :
A6 Avant 3.0tdi 204pk Multitronic
Havannazwart ( nog eens goed over nadenken )
Leder sportzetels Valcona Fluweelbeige
Dashbord moorbruin-fluweelbeige
Tapijten : moorbruin
Hemel : zijdebeige
Achteruitrijcamera
Audi sound system
Automatische airco 4 zones
Bluetooth
Brandstoftank 75 liter
Buitenspiegels inklapbaar
17inch 10 spaaks alu velgen met winterbanden ( dan een replica 19” zomersetje erbij nemen)
GPS Plus met HD
Inlegwerk gevlamde es bruin naturel
Comfortsleutel / elektr openen kofferdeksel
Led koplampen
Manuele zonneschermen achterste portieren
Lederpakket – armleuningen+portierbekleding in leder
Zonder emblemen
Pack Executive plus
Pack Lounge
Pack sport design
Parkeerhulp plus
Reservewiel/krik
Ambiante sfeerverlichtingspakket
Cruise control
Sportophanging 20mm
Trekhaak
Diefstalontmoedigende wielschroeven
Zetelverwarming voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenCorrecte vaststelling, zeker als je het een beetje sportief wil houden. Quattro, voor de volgende dan maar?freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenNet even volgende configuratie naar de dealer doorgestuurd, hij heeft beloofd nog een extraatje te doen ( het zal nodig zijn ! ) :
A6 Avant 3.0tdi 204pk Multitronic
Havannazwart ( nog eens goed over nadenken )
Leder sportzetels Valcona Fluweelbeige
Dashbord moorbruin-fluweelbeige
Tapijten : moorbruin
Hemel : zijdebeige
Achteruitrijcamera
Audi sound system
Automatische airco 4 zones
Bluetooth
Brandstoftank 75 liter
Buitenspiegels inklapbaar
17inch 10 spaaks alu velgen met winterbanden ( dan een replica 19” zomersetje erbij nemen)
GPS Plus met HD
Inlegwerk gevlamde es bruin naturel
Comfortsleutel / elektr openen kofferdeksel
Led koplampen
Manuele zonneschermen achterste portieren
Lederpakket – armleuningen+portierbekleding in leder
Zonder emblemen
Pack Executive plus
Pack Lounge
Pack sport design
Parkeerhulp plus
Reservewiel/krik
Ambiante sfeerverlichtingspakket
Cruise control
Sportophanging 20mm
Trekhaak
Diefstalontmoedigende wielschroeven
Zetelverwarming voor"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDonkerblauw, altijd standingvol, maar o zo delicaat om te onderhouden, nog moeilijker dan zwart...
Doordat de meeste het exclusieve Javabruin zullen nemen of wit zal het exclusieve er rap af zijn vrees ik. Dan ga je inderdaad met donkerblauw een unieker exemplaar hebben in combi met het donkerbruin interieur. Doe dan nog wel even het Beaufort erbij aub."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Voila, vanavond mijn krabbel gezet, ergens rond september zou ik met volgende moeten rijden :
A6 Avant , 3.0tdi 204pk
Havannazwart metaallak
Sportzetels in valconaleder fluweelbeige
Tweekleurig dashbord fluweelbeige – moorbruin
Tapijten moorbruin
Elektr lendensteunregeling
Pack Lounge
Pack Executive +
Klimaatregeling 4 zones
Brandstoftank 75 L
GPS+ met harde schijf
Inlegplaatjes in natuur essenhout
Opberg module
Reservewiel + gereedschap
Sportophanging
Zetelverwarming voor+achteraan
Wegklapbare trekhaak
Parkeersensoren voor+achteraan
Achteruitrijcamera
Comfortsleutel + kofferklep elekt met voetbediening
LED koplampen
Lederpakket armsteunen/handgrepen in leder
Ambiante interieurverlichtingspakket
Getinte ruiten
Anti diefstalmoeren
De 17” velgen zullen onmiddellijk voorzien worden van winterrubber , qua zomerwielen komt er een 19 replica setje , ben er alleen nog niet direct uit welke…
Na lang twijfelen heb ik het S line exterieurpakket laten vallen, de achterbumper staat me in dat grijs plastiek echt niet aan, zeker op een zwarte, ik had m’n twijfels maar toevallig waren ze eentje aan het afleveren vanavond en m’n besluit stond redelijk snel vast, liever zonder (alhoewel ik de zijshorten dan wel weer mooi vond ). Nu samen met de Led koplampen en de dubbele uitlaat achteraan en verlaging gaat ie toch een subtiel sportief tintje hebben, hoeft niet teveel te zijn voor me zeker in combinatie met een klasiek interieur.
Comment
-
Ook van hieruit: proficiat! Veel plezier met je wagen. (dat van het tweekleurig dashbord wist ik niet dat het kon, ha misschien omdat het met Valconaleder is).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Thx mannen!
Qua zomervelglijkt deze me nog niet mis te zijn , niet al te sportief en vrij dicht vanstructuur ( die echt heel open 5 spaaks achtige toestanden hou ik niet echt van) : http://www.wielkracht.nl/19-inch-wkr-wr0102-velgen-in-de-kleur-zilver-gepolijst-voor-een-audi-a6-vanaf-2012-vid7100/
In reactie 50van dit topic was er iemand die daar al eens een fotoshop van gemaakt had en ikvond die echt wel proper staan : http://www.autoforum.be/showthread.php?52323-Audi-A6-C7-Avant&p=4584335&viewfull=1#post4584335
De allermooistezijn deze die Wrench hier ook al eens voorstelde : http://www.autoforum.be/showthread.php?52323-Audi-A6-C7-Avant&p=5109090&viewfull=1#post5109090maar spijtig genoeg nog niet gevonden in replica 19”
Comment
-
Ik zou ook ebay.de en dergelijke in het oog houden.
Bijvoorbeeld op ebay is dit het aanbod: http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...+025P&_sacat=0
of dit http://www.fabrieksbanden.be/originele-velgen-met-band/audi/4g0-601-025p-set-van-4-audi-a6-velgen-19-inch-met-winterbanden
Wel met winterbanden, maar je kan ze wel altijd eens contacteren voor een zomerbandensetje."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
Comment