Hou er rekening mee dat de meeste van dat type op ebay ET waarde 33 hebben, terwijl dit normaal 45 moet zijn. ET33 zijn specifiek voor winterbanden en daarom ook goedkoper dan de sets met ET45.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Dit wordt de mijne trouwens, levering eind juni.
A6 Avant
- 3.0 TDI 204pk Quattro S-Tronic
- S-line met 19" 5 dubbelspaaks (geen exterieur pakket)
- Maneschijnblauw
- Valconaleder Zwart Sport (electrische sportzetels met S-line logo)
- Pack Executive Plus
- Pack Lounge
- Xenon +
- Sportvering (-20mm) ipv S-line vering
- APS voor-en achteraan met achteruitrijcamera
- Audi music interface
- GPS plus
- Licht-module 1
- Panoramisch dak
- Reservewiel en krik
- Trekhaak - wegklapbaar
- Getinte ruiten
- Buitenspiegels met geheugen inklapbaar
Comment
-
Even aanvullen:
Klopt inderdaad wat schoen02 aangeeft.
Dit type velg wordt in twee verschillende maten aangeboden door Audi.
7,5Jx19 inch t.b.v. de wintersets (235 breed) en
8,5Jx19 inch t.b.v. de zomersets (255 breed).
Het advies wat wrench08 geeft om de winterbanden te vervangen voor zomerbanden zou ik persoonlijk niet doen. Oogt minder fraai (te smal), maar dat is persoonlijk..
Dank overigens wrench08 voor het doorverwijzen naar onze shop... (goed bezig!!)
Ter info; Betreffende aangeboden winterset is overigens nu aan zomerprijs te verkrijgen voor € 1.295,- BTWin
2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Last edited by Metaxa; 30/05/2013, 00:42.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenVoila, vanavond mijn krabbel gezet, ergens rond september zou ik met volgende moeten rijden :
A6 Avant , 3.0tdi 204pk
Havannazwart metaallak
Sportzetels in valconaleder fluweelbeige
Tweekleurig dashbord fluweelbeige – moorbruin
Tapijten moorbruin
Elektr lendensteunregeling
Pack Lounge
Pack Executive +
Klimaatregeling 4 zones
Brandstoftank 75 L
GPS+ met harde schijf
Inlegplaatjes in natuur essenhout
Opberg module
Reservewiel + gereedschap
Sportophanging
Zetelverwarming voor+achteraan
Wegklapbare trekhaak
Parkeersensoren voor+achteraan
Achteruitrijcamera
Comfortsleutel + kofferklep elekt met voetbediening
LED koplampen
Lederpakket armsteunen/handgrepen in leder
Ambiante interieurverlichtingspakket
Getinte ruiten
Anti diefstalmoeren
De 17” velgen zullen onmiddellijk voorzien worden van winterrubber , qua zomerwielen komt er een 19 replica setje , ben er alleen nog niet direct uit welke…
Na lang twijfelen heb ik het S line exterieurpakket laten vallen, de achterbumper staat me in dat grijs plastiek echt niet aan, zeker op een zwarte, ik had m’n twijfels maar toevallig waren ze eentje aan het afleveren vanavond en m’n besluit stond redelijk snel vast, liever zonder (alhoewel ik de zijshorten dan wel weer mooi vond ). Nu samen met de Led koplampen en de dubbele uitlaat achteraan en verlaging gaat ie toch een subtiel sportief tintje hebben, hoeft niet teveel te zijn voor me zeker in combinatie met een klasiek interieur.
Proficiat. Ziet er super uit. Rond die tijd heb ik eindelijk de mijne ook ;-) Success alvast met het aftellen ...
Comment
-
Intressante info allemaal waarvoor dank !
Ik had gisteren al een mailtje gedaan naar fabrieksbanden.nl met de vraag of de winterbanden door zomerbanden vervangen kunnen worden maar dat doen ze niet dus ( snel antwoord gekregen trouwens ) , nu ik zou zoiezo liever de zomerversie hebben met ET45 , de af fabriek 17” set zal geleverd worden met winterbanden dus ik hoef geen 2 sets… Nu ik heb nog wat tijd maar ik vrees dat ik dit type velg niet direct zal vinden in replica. Als ik er geen kan op de kop tikken is de kans groot dat het de A7/8 velgen zullen worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk BerichtenEven aanvullen:
Het advies wat wrench08 geeft om de winterbanden te vervangen voor zomerbanden zou ik persoonlijk niet doen. Oogt minder fraai (te smal), maar dat is persoonlijk..
Ter info; Betreffende aangeboden winterset is overigens nu aan zomerprijs te verkrijgen voor € 1.295,- BTWin
http://www.2dehands.be/auto-onderdel....html?start=35
Comment
-
Eens langs geweest bij de plaatselijke audi verdeler.
Ik zou wel eens kunnen verleid worden door de biturbo die nu met de audi-days zeer
Aantrekkelijk geprijst staat.
Of deze wagen goed genoeg is voor mijn huidige f10 te vervangen valt nog te bezien...
Testrit wordt vastgelegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenEens langs geweest bij de plaatselijke audi verdeler.
Ik zou wel eens kunnen verleid worden door de biturbo die nu met de audi-days zeer
Of deze wagen goed genoeg is voor mijn huidige f10 te vervangen valt nog te bezien...
Testrit wordt vastgelegdPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenMochten jullie een set maar dan in ET45 binnenkrijgen met zomerrubber daar mag je me steeds een seintje voor geven, tegen september zou ik een set nodig hebben.
gr. Ron2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk BerichtenEven aanvullen:
http://www.2dehands.be/auto-onderdel....html?start=35
Via google kwam ik op dat zoekertje van 2 de hands en dan heb ik eens effe doorgeklikt naar de website die me er redelijk betrouwbaar uitzag. Handig om te weten dat een forumlid daar achter zit .
Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk BerichtenEens langs geweest bij de plaatselijke audi verdeler.
Testrit wordt vastgelegd"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoen02 Bekijk BerichtenDit wordt de mijne trouwens, levering eind juni.
A6 Avant
- 3.0 TDI 204pk Quattro S-Tronic
- S-line met 19" 5 dubbelspaaks (geen exterieur pakket)
- Maneschijnblauw
- Valconaleder Zwart Sport (electrische sportzetels met S-line logo)
- Pack Executive Plus
- Pack Lounge
- Xenon +
- Sportvering (-20mm) ipv S-line vering
- APS voor-en achteraan met achteruitrijcamera
- Audi music interface
- GPS plus
- Licht-module 1
- Panoramisch dak
- Reservewiel en krik
- Trekhaak - wegklapbaar
- Getinte ruiten
- Buitenspiegels met geheugen inklapbaar
Comment
-
Gisteren volgende offerte gekregen van Audi, ze doen echt wel moeite met de vele packs aan sterk gereduceerde prijs:
Versie A6 AVANT S line
TDI 2.0L 120KW 163PK DPF, Multitronic
Valconaleder Zwart Sport
Pack "Executive Plus"
Pack "Lounge"
Xenon +
GPS Plus
Acoustic Parking System VR/AR+
Zonnescherm AR & deuren AR manueel
Licht-module 1
Getinte ruiten
Panoramisch dak uit glas
Audi Music Interface
Mss ga ik nog wel het pack sport design toevoegen. Heb nog een offerte hangende voor een BMW 520d LCI... ik twijfel nog een beetje tussen beide wagens.
Er is niet echt een verkeerde keuze tussen de twee De testrit met beide wagens heeft niet echt uitsluitsel gegeven, alhoewel de audi wel geen s-line was... heeft dit een positief effect op de rijbeleving?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MERC Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met de S-line vering (-30mm) is die ok of beter gaan voor de sportvering (-20mm)?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAls ik je een goede raad mag geven, doe de S-line verlaging maar niet. De -20mm is toch al vrij laag voor deze wagen. Je moet regelmatig al echt goed oppassen met de sportvering als je over sommige "heirbanen" moet rijden. Begin er meer & meer aan te denken om volgende keer toch maar voor de Allroad te gaan, gezien de plaatsen waar wij regelmatig moeten komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MERC Bekijk BerichtenBedankt voor de reactie, wat bedoel je met "oppassen"?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAls ik je een goede raad mag geven, doe de S-line verlaging maar niet. De -20mm is toch al vrij laag voor deze wagen. Je moet regelmatig al echt goed oppassen met de sportvering als je over sommige "heirbanen" moet rijden. Begin er meer & meer aan te denken om volgende keer toch maar voor de Allroad te gaan, gezien de plaatsen waar wij regelmatig moeten komen.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe sportvering is dan wel verlaagd maar ze is alles behalve hard/stroef. M.a.w. ze biedt ook nog het nodige comfort in combinatie met 17"-225/55, 18"-245/45, 19"-255/40 of 20"-255/35 velgen/banden.Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNiet eens mee : ik heb de S-Line sportvering icm 20" velgen en dit vind ik allesbehalve beenhard... Trouwens de afstelling van de S-Line vering hangt blijkbaar ook af van model want bij de Audi A3 was die wel enorm stug en bij de A5 weer minder...Voor iemand die de wereld rondreist is een hydraulische vering natuurlijk aan te raden en géén S-Line vering...Bij twijfel moet je altijd "testen"...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment