Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenDe mijne heeft deze update al in oktober gekregen, heb wel niet veel verschil ondervonden.
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenDas niet die update, er is intussen al een nieuwe sinds 1 juli.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenP-J, dat kan niet hoor maar Mr. Polo is me voor geweest.
Als je nog eens vooraan op de Boomsesteenweg op het zijrijvak staat richting Antwerpen mag je altijd eens goede dag zeggen naar de overkant hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pi Bekijk BerichtenAh ok,
Dat wist ik niet.
Op naar de volgende update dan maar :-)
@ El Greco
Als je de GL eens hebt om te testen, mag je altijd eens passeren :-)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenOeii wanneer dan?;-)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn met een CLS Shooting Brake of A6 Allroad niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBinnen een kleine maand staat er een onderhoudsbeurt geprogrammeerd, maar niemand heeft mij iets gezegd over een update (auto is van april 2012).
Momenteel nog heel content van, maar ze gaan zeker van mij horen als het mij niet bevalt.
Kraakje hoor ik wel, niet teneinde de stuurbeweging, maar wanneer ik aan het draaien ben.
Is maar iets banaal eerlijk gezegd, je zou eens moeten horen hoe lawaaierig de hydraulische besturing van m'n A5 is, wanneer je die ten einde draait.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten, ik weet waarvoor ik ga sparen ... Ne mens mag eens dromen hé
Misschien best eerst sparen om een deftige rijcursus te volgen, voor je met zo iets de baan op wil. (niet persoonlijk bedoelt hoor). Denk dat de meesten nogal zouden verschieten van de kracht die ervan uitgaat.
1000m sprintjes vind ik altijd het meest interessante. De 0>100 zijn te veel chauffeurs afhankelijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenCollega heeft deze week zijn biturbo ontvangen. Man, man, het geluid in dynamische mode is de waanzin. Iemand een idee op welke manier je dat ook kan krijgen op de gewone 3.0 TDI 245 PK?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIs nog niet verkrijgbaar voor de A6, enkel op sommige modellen van A4 & A5. Mr. Polo kan je daar exact op antwoorden veronderstel ik.
Een technieker van de garage heeft me namelijk verteld dat het systeem op A4 en A5 permanent actief is en dat vind ik er toch wat over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenBen daar ook wel in geïnteresseerd maar het zal afhangen van de totaalprijs en of je het enkel kan koppelen aan de dynamic mode.
Een technieker van de garage heeft me namelijk verteld dat het systeem op A4 en A5 permanent actief is en dat vind ik er toch wat over."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenZo denk ik er ook over. Zoals het nu op de BT-versie zit, is het ideaal. Als je er geen behoefte aan hebt, zet je het gewoon uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenIk heb nu al, samen met mijn vader, verschillende keren met mijn schoonbroer zijn sq5 meegereden en de klank is super maar na een bepaalde tijd begint het toch ook wel wat te irriteren. Het is zoals jij zegt : als je even fun wilt moet je het kunnen opzetten maar het omgekeerde moet ook kunnen. Ik wil bvb. bij bepaalde klanten nog altijd rustig kunnen toekomen."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenIk herinner me nog dat wij tijdens onze testrit met de BT een winkelstraat inreden en het geluid nog in dynamic hadden laten staan (onbewust). Bekijks gegarandeerd, want zelfs bij slentersnelheden gorgelt ie nog.
Comment
Comment