Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onbegrijpelijk dat je geen anti diefstal moeren hebt...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      Onbegrijpelijk dat je geen anti diefstal moeren hebt...

En anders slagen ze de ruit uit e!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Onbegrijpelijk dat je geen anti diefstal moeren hebt...

Die bedenking maakte ik me ook al, da's iets wat ik steeds aanvink, alleen stel ik me de vraag of het bij echte pro criminelen eigenlijk wel effect zou hebben al dan niet... Ik kan me niet inbeelden dat Audi duizenden verschillende types van deze bouten kan maken... ( bij iedere Audi die ik al heb gehad lijkt het "systeem" nog steeds hetzelfde te zijn dan 10 jaar geleden... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
          Die bedenking maakte ik me ook al, da's iets wat ik steeds aanvink, alleen stel ik me de vraag of het bij echte pro criminelen eigenlijk wel effect zou hebben al dan niet... Ik kan me niet inbeelden dat Audi duizenden verschillende types van deze bouten kan maken... ( bij iedere Audi die ik al heb gehad lijkt het "systeem" nog steeds hetzelfde te zijn dan 10 jaar geleden... )
          Het is natuurlijk diefstal - ontradend, een huis dat SUPER beveiligd is kan uiteraard ook kans hebben op inbraak maar
          dan sluit je de gelegenheids-dieven e.d. wel al uit..
          Trouwens ik betwijfel of prof criminelen zich bezig houden met stelen van velgen ???
          Sintruin till I die

Comment

• Ik heb eens met dynolicious/iphone de A6 getest op acceleratie en kwam uit op 8.4s van 0-100. Niks spectaculair, maar wat wel geestig is dat je vooral op koppel accelereert vanuit stilstand. De ironie wil dus dat de auto sneller is in z'n CVT stand (drive), dan in de sportstand (met gesimuleerde versnellingen), 9.3s naar de 100. Ik had al wel dat idee, maar had er geen idee van dat het verschil zo groot ging zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              geeft gij eigenlijk wel gas met dat ding?
              Laatste 2 weken niet meer, want auto & chauffeur zijn net terug van een welverdiende vakantie.
              En om toch min of meer op je vraag te antwoorden, in het betere bochtenwerk, soms aan het roodlicht en heel af en toe eens op een urbexlocatie voor een 1000m sprintje.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• in sportstand lijkt toch sneller . De hersenen en gevoel bedriegen ons meer dan we lief zijn denk ik ...

Comment

• Mijn 7 weken oude A6 avant heeft intussen net de 4000km bereikt, vrij weinig gereden naar mijn normen maar daar zullen de 12 daagjes verlof ( stilgestaan ) ook wel voor wat tussen zitten.
                  Het lang geheugen is nog nooit gereset en geeft een verbruik van 6,6 liter aan, als ik mijn spritmonitor bekijk kom ik aan 7.8 liter , ik moet nog altijd met mijn eerste Audi krijgen waar de boordcomputer enigszins correct werkt ( ik heb er ook nog nooit eentje gehad waar het verbruik hoger dan de realiteit werd weergegeven… Nu met die 7.8 liter ben ik best tevreden, van die 4000km zitten er misschien amper 800km autosnelweg in momenteel en dat scheelt echt heel erg veel merk ik. Ik ben ook niet direct iemand die continu op zijn verbruiksmetertje zit te kijken om ook maar zo zuinig mogelijk te rijden.
                  Persoonlijk hou ik enorm van deze wagen, de ideale cruisewagen waar je na een dagje rijden toch nog steeds met de glimlach uitstapt.
                  Pluspunten :
                  • Stilte, de geluidsisolatie is er een pak op vooruit gegaan
                  • Ophanging en wegligging is zalig ondanks de verlaagde sportophanging en 19 duimers
                  • Comfort algemeen, alles zit op de juiste plaats voor mij ( of toch bijna )
                  • Interieurafwerking is fenomenaal , toch weer een pak beter dan de vorige A6 en m’n vorige A4B8
                  • Fantastisch aangename motor die als het moet ruim voldoende power heeft voor ons Belgische verkeer.
                  • Terug kofferruimte !
                  • Privacy beglazing is zalig voor de kinderen ondanks ik het qua uitzicht iets te donker is, toch zou ik het opnieuw kiezen.
                  Minpunten :
                  • opstarttijd MMI is een stuk langer dan de vorige… Er zijn heel wat mogelijkheden bijgekomen maar ze hebben volgens mij exact dezelfde hardware gebruikt… best jammer en soms irritant
                  • vreemd genoeg heb ik al meerdere malen bij het in/uitstappen de verlichtingsschakelaar geraakt, kan ook aan mij liggen maar bij m’n vorige had ik dat probleem niet.
                  • Start stop systeem… ik ga nogmaals aandringen in de garage of ze dit echt niet kunnen wegprogrammeren…
                  • Optionele 75 liter tank is relatief, bij m’n vorige A6 kon ik makkelijk 75 a 78 liter tanken, nu ben ik al blij dat er 67 a 68 liter ingaat… ik weet niet hoever ik onder de 0km autonomie moet gaan om er daadwerkelijk een goede 70 liter in te krijgen.
                  Drive select is mooi, in de praktijk echter boeit het me niet zo, de eerste 500km een beetje mee gespeeld en sindsdien staat dat simpelweg op Auto…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                    Mijn 7 weken oude A6 avant heeft intussen net de 4000km bereikt, vrij weinig gereden naar mijn normen maar daar zullen de 12 daagjes verlof ( stilgestaan ) ook wel voor wat tussen zitten.
                    Het lang geheugen is nog nooit gereset en geeft een verbruik van 6,6 liter aan, als ik mijn spritmonitor bekijk kom ik aan 7.8 liter , ik moet nog altijd met mijn eerste Audi krijgen waar de boordcomputer enigszins correct werkt ( ik heb er ook nog nooit eentje gehad waar het verbruik hoger dan de realiteit werd weergegeven… Nu met die 7.8 liter ben ik best tevreden, van die 4000km zitten er misschien amper 800km autosnelweg in momenteel en dat scheelt echt heel erg veel merk ik. Ik ben ook niet direct iemand die continu op zijn verbruiksmetertje zit te kijken om ook maar zo zuinig mogelijk te rijden.
                    Persoonlijk hou ik enorm van deze wagen, de ideale cruisewagen waar je na een dagje rijden toch nog steeds met de glimlach uitstapt.
                    Pluspunten :
                    • Stilte, de geluidsisolatie is er een pak op vooruit gegaan
                    • Ophanging en wegligging is zalig ondanks de verlaagde sportophanging en 19 duimers
                    • Comfort algemeen, alles zit op de juiste plaats voor mij ( of toch bijna )
                    • Interieurafwerking is fenomenaal , toch weer een pak beter dan de vorige A6 en m’n vorige A4B8
                    • Fantastisch aangename motor die als het moet ruim voldoende power heeft voor ons Belgische verkeer.
                    • Terug kofferruimte !
                    • Privacy beglazing is zalig voor de kinderen ondanks ik het qua uitzicht iets te donker is, toch zou ik het opnieuw kiezen.
                    Minpunten :
                    • opstarttijd MMI is een stuk langer dan de vorige… Er zijn heel wat mogelijkheden bijgekomen maar ze hebben volgens mij exact dezelfde hardware gebruikt… best jammer en soms irritant
                    • vreemd genoeg heb ik al meerdere malen bij het in/uitstappen de verlichtingsschakelaar geraakt, kan ook aan mij liggen maar bij m’n vorige had ik dat probleem niet.
                    • Start stop systeem… ik ga nogmaals aandringen in de garage of ze dit echt niet kunnen wegprogrammeren…
                    • Optionele 75 liter tank is relatief, bij m’n vorige A6 kon ik makkelijk 75 a 78 liter tanken, nu ben ik al blij dat er 67 a 68 liter ingaat… ik weet niet hoever ik onder de 0km autonomie moet gaan om er daadwerkelijk een goede 70 liter in te krijgen.
                    Drive select is mooi, in de praktijk echter boeit het me niet zo, de eerste 500km een beetje mee gespeeld en sindsdien staat dat simpelweg op Auto…
                    Ik ben blij dat jij blij bent!

-'Tja, je kan moeilijk zeggen dat de MMI traag is. Soms doet ie er inderdaad lang over maar niet altijd. Maar men vorige was inderdaad ook iets sneller. Mij stoort het alvast niet echt.
                    -Lichtschakelaar hebben we ook al wel eens voorgehad, maar dat gebeurt echt zelden. Staat bij mij altijd op auto.
                    -Start stop kan je naar het schijnt laten uithalen bij BR... Inderdaad zeer vervelend als je in de file staat of veel stadsverkeer moet doen.
                    -Ik heb ook sterk mijn twijfels over de inhoud van die tank. Tot hiertoe heb ik eens 12km gereden onder de 0-stand. Heb ik toen "gezwoten"zeg...
                    -DSC is net zoals bij de 5-reeks sterk overroepen. Alleen is het verschil bij de A6 toch beter voelbaar. (wat niet helemaal correct is want herinner mij nog een stand op de 5 waarbij ik dacht dat we met een zeilboot onderweg waren). Toch is er een merkbaar verschil vind ik in de comfort vs individueel-stand. Zeker als je deze laatste op 2 x dynamisch zet. (motor + sturing)

Nog hééééél veel plezier met je bolide.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik denk dat el groco momenteel voor mij rijdt op de A12

Verzonden vanaf mijn U9200 met behulp van Tapatalk
                      BMW X5 45e

Comment

Ik denk dat el groco momenteel voor mij rijdt op de A12

Verzonden vanaf mijn U9200 met behulp van Tapatalk
                        Een uurtje geleden ter hoogtevan Berendrecht richting Antwerpen? Zou goe kunnen.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                          Een uurtje geleden ter hoogtevan Berendrecht richting Antwerpen? Zou goe kunnen.

yeps, ik kwam net de autostrade op gereden toen je me voorbijstak.
                          BMW X5 45e

Comment

yeps, ik kwam net de autostrade op gereden toen je me voorbijstak.
                            Toen ik je bericht las, stonden we ondertussen in Oostende.
                            Ik herinner me nu dat die bestuurder (jij dus) wel aan het kijken was. Ik vond jou deftig rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Toen ik je bericht las, stonden we ondertussen in Oostende.
                              Ik herinner me nu dat die bestuurder (jij dus) wel aan het kijken was. Ik vond jou deftig rijden.

Get a room!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                Get a room!
                                Neen dank U!!!!

Comment

• Knap deze, vind ik persoonlijk

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ge zijt niet de enige . Ie heeft eigenlijk geen S-Line toestanden nodig om er knap uit te zien.
                                    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                      Ge zijt niet de enige . Ie heeft eigenlijk geen S-Line toestanden nodig om er knap uit te zien.
                                      2nd that!

Comment

• Maar 't zou het wel mooier maken

Zoals vrouwen, 1 is leuk, maar 2 is leuker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                          Maar 't zou het wel mooier maken

Zoals vrouwen, 1 is leuk, maar 2 is leuker
                                          Ervaring mee?

Comment

Working...
                                          X