Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
    Maar 't zou het wel mooier maken

Zoals vrouwen, 1 is leuk, maar 2 is leuker
    Je hebt 2 x het woordje "nog" vergeten. 😊

Sent from somewhere, using Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Ervaring mee?
      Nog niet nee, maar wat niet is, kan nog komen hé, Toere zal ook niet al zijn kunstjes in het begin hebben gedaan zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Nog niet nee, maar wat niet is, kan nog komen hé, Toere zal ook niet al zijn kunstjes in het begin hebben gedaan zeker
        Haha ja das waar
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik heb vandaag via mijn werk (leasing) volgende Audi besteld (in Luxemburg):
          A6 Berline 2.0TDI 177pk (kleur: Havana zwart)
          S-Line edition (S-line pack sport + S-line pack exterieur + Xenon+)
          Pack basis plus (MMI Navigation Touch, achteruitkijkcamera met park systeem plus, cruise control & antidiefstalbouten)
          Lounge pack (Leder/Alcantara, verwarmde zetels voor, buitenspiegels electrisch inklapbaar, lendensteun)
          Valcona lederen sportzetels (S-line)
          LED lichten
          75l tank
          Lichtmodule (QQ2)

Dit viel net binnen mijn budget dus had geen ruimte om nog wat kleinere opties aan te vinken.
          Nu wil ik wel nog zelf om en bij de €500 bijleggen aan een aantal opties die bijbesteld kunnen worden via de garage.
          Heeft iemand tips voor opties die ofwel het comfort verhogen of handig zijn om te hebben? Ik dacht aan (niet allemaal):
          * Klein reservewiel + krik
          * Koffermodule (nuttig?)
          * Audi pre-sense basic (nuttig?)
          * Snelheidsweergave
          * Privacy glas

Wat is jullie mening en zijn er nog van die 'goedkope' opties die jullie hebben en absoluut niet kunnen missen?

Comment

• Het Lederpakket of Leder Plus Pack. Het maakt het chique interieur helemaal af en telkens als je deur opent vanbinnen uit of de armsteun gebruikt zal je er plezier van hebben.
            "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
              Het Lederpakket of Leder Plus Pack. Het maakt het chique interieur helemaal af en telkens als je deur opent vanbinnen uit of de armsteun gebruikt zal je er plezier van hebben.
              Klopt, blij dat ik op de mijne dit heb genomen, tilt het interieur toch nog net ietsje naar een hoger niveau ( als je een idee wil hebben wat dit inhoud zie foto's van de mijne in mijn onderschrift.

Verder zou ik niet zonder thuiskomer en krik op baan willen , privacybeglazing is vooral een meerwaarde indien je kinderen hebt, scheelt toch wel tegen zon/warmte.
              Verder heb ik ook de koffermodule, handig maar geen must.
              Verder ziet het er mooi uit, zal je veel plezier aan hebben wees gerust !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Klopt, blij dat ik op de mijne dit heb genomen, tilt het interieur toch nog net ietsje naar een hoger niveau ( als je een idee wil hebben wat dit inhoud zie foto's van de mijne in mijn onderschrift.

Verder zou ik niet zonder thuiskomer en krik op baan willen , privacybeglazing is vooral een meerwaarde indien je kinderen hebt, scheelt toch wel tegen zon/warmte.
                Verder heb ik ook de koffermodule, handig maar geen must.
                Verder ziet het er mooi uit, zal je veel plezier aan hebben wees gerust !
                Die optie is blijkbaar niet selecteerbaar in de configurator, als ik die aanvink verwijdert hij de Sport Valcona zetels en moet ik Milano zetels kiezen.
                Die koffermodule, heeft die van die haken aan de bovenkant waar je zakken kan aanhangen? Die had ik op een eerdere Passat en was wel handig
                Reservewiel & krik lijken inderdaad wel een must, ik kan me voorstellen dat die tire mobility kit nogal nutteloos is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten
                  Die optie is blijkbaar niet selecteerbaar in de configurator, als ik die aanvink verwijdert hij de Sport Valcona zetels en moet ik Milano zetels kiezen.
                  Die koffermodule, heeft die van die haken aan de bovenkant waar je zakken kan aanhangen? Die had ik op een eerdere Passat en was wel handig
                  Reservewiel & krik lijken inderdaad wel een must, ik kan me voorstellen dat die tire mobility kit nogal nutteloos is?
                  Vreemd, ik heb ook sportzetels in Valconaleder ( wel geen S line misschien is dat de reden ? ) , jammer mocht je dit niet kunnen nemen in combinatie met S line, die lederbekleding op de deuren/handgrepen en middenconsole is niet alleen een stuk mooier maar ook comfortabeler ( zachter )
                  De koffermodule heeft geen haken ( denk ik toch, zou er eens goed moeten naar kijken ) , ik heb wel langs beide kanten van de koffer een alu rail met daarop enkele verplaatsbare montageogen en een net die je daar kan aan vasthaken om je lading te verzekeren. Daarnaast heb je aan de zijkant van de koffer nog een inklikbare “gordel” waardoor je een valies of tas mooi recht kan tegen de zijkant plaatsen achter die gordel en op die manier blijft staan…
                  Nu op zich heb ik momenteel niet veel aan die rails met ogen en net omdat ik zo’n kunststof “schelp” er bij de dealer heb bijgekocht, om de koffer wat proper te houden best handig maar als die schelp er inligt kan je de rails/ogen niet gebruiken aangezien ze er onder zitten.

Comment

Vreemd, ik heb ook sportzetels in Valconaleder ( wel geen S line misschien is dat de reden ? ) , jammer mocht je dit niet kunnen nemen in combinatie met S line, die lederbekleding op de deuren/handgrepen en middenconsole is niet alleen een stuk mooier maar ook comfortabeler ( zachter )
                    De koffermodule heeft geen haken ( denk ik toch, zou er eens goed moeten naar kijken ) , ik heb wel langs beide kanten van de koffer een alu rail met daarop enkele verplaatsbare montageogen en een net die je daar kan aan vasthaken om je lading te verzekeren. Daarnaast heb je aan de zijkant van de koffer nog een inklikbare “gordel” waardoor je een valies of tas mooi recht kan tegen de zijkant plaatsen achter die gordel en op die manier blijft staan…
                    Nu op zich heb ik momenteel niet veel aan die rails met ogen en net omdat ik zo’n kunststof “schelp” er bij de dealer heb bijgekocht, om de koffer wat proper te houden best handig maar als die schelp er inligt kan je de rails/ogen niet gebruiken aangezien ze er onder zitten.
                    Nog eens gekeken en er is nog een Leder plus + airbag in leer en die kan dan wel maar kost meer dan 700 Er is ook nog die met enkel de deurarmsteunen in leer (€ 350), dit kan er dan misschien wel bij.

Edit: en ik zie net dat ik in het Avant topic zit te posten terwijl ik een Berline besteld heb!!
                    Last edited by SlasZ; 23/01/2014, 16:23.

Comment

• Thuiskomertje + krik... stom dat het een optie is, maar ik vond dat ook nuttig om hebben.
                      Ik weet niet of "hold assist" een optie was of is (misschien verwar ik dat met de A5), soit... het is alleszins goedkoop (dacht minder dan 100 euro) & toch ook handig.
                      Als je een automaat hebt, eens temeer nuttig omdat die functie -eens ingeschakeld- automatisch de rem vasthoudt wanneer je volledig tot stilstand komt (in een file, helling, kruispunt, whatever), anders moet je de rem blijven induwen of hem in neutraal zetten om te vermijden dat de kruipfunctie van de automaat je weer vooruit doet bollen.
                      Voor de rest ken ik niet zoveel nuttige én goedkope opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Thuiskomertje + krik... stom dat het een optie is, maar ik vond dat ook nuttig om hebben.
                        Ik weet niet of "hold assist" een optie was of is (misschien verwar ik dat met de A5), soit... het is alleszins goedkoop (dacht minder dan 100 euro) & toch ook handig.
                        Als je een automaat hebt, eens temeer nuttig omdat die functie -eens ingeschakeld- automatisch de rem vasthoudt wanneer je volledig tot stilstand komt (in een file, helling, kruispunt, whatever), anders moet je de rem blijven induwen of hem in neutraal zetten om te vermijden dat de kruipfunctie van de automaat je weer vooruit doet bollen.
                        Voor de rest ken ik niet zoveel nuttige én goedkope opties.
                        Hill Hold zit standaard op de A6 , op m'n A4 was dat optioneel ( zal misschien ook zo geweest zijn bij A5 ) maar koste idd nie veel

Comment

Hill Hold zit standaard op de A6 , op m'n A4 was dat optioneel ( zal misschien ook zo geweest zijn bij A5 ) maar koste idd nie veel
                          Ah, dan blijven er niet veel goedkope opties meer over.

Op de Amerikaanse markt is dat niet standaard, zag ik gisteren op Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=5YDxvkK-lEo
                          Ook die motorisatie & aandrijving is hier niet verkrijgbaar (spijtig genoeg), een 2.0T (211pk) quattro met ZF automaat!

Comment

• In de brochure van de A6 heb ik gezien dat je ook de volledige onderzijde van het dashboard in leder kan krijgen. Zeer knap als je het mij vraagt. Is er ook ergens een link naar alle mogelijke 'exclusive' interieurkleuren voor de A6?
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              In de brochure van de A6 heb ik gezien dat je ook de volledige onderzijde van het dashboard in leder kan krijgen. Zeer knap als je het mij vraagt. Is er ook ergens een link naar alle mogelijke 'exclusive' interieurkleuren voor de A6?
                              De configurator uit de UK nemen. Daar kan je alle kleurtjes zien, wel niet op het voertuig maar als kleurpallet.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                De configurator uit de UK nemen. Daar kan je alle kleurtjes zien, wel niet op het voertuig maar als kleurpallet.
                                Enkel exterieurkleuren spijtig genoeg...Op fourtitude kan je wat foto's vinden van Exclusive interieurs, maar best eens je dealer hiervoor contacteren BMWMB. Die zal je ongetwijfeld wel cataloogje kunnen bezorgen.
                                "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

In de brochure van de A6 heb ik gezien dat je ook de volledige onderzijde van het dashboard in leder kan krijgen. Zeer knap als je het mij vraagt. Is er ook ergens een link naar alle mogelijke 'exclusive' interieurkleuren voor de A6?

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Amai, indrukwekkend knap. Zo kan je dat saaie interieur van zo'n Audi wel serieus opwaarderen.

Merci voor de links. :wink
                                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                                      Enkel exterieurkleuren spijtig genoeg...Op fourtitude kan je wat foto's vinden van Exclusive interieurs, maar best eens je dealer hiervoor contacteren BMWMB. Die zal je ongetwijfeld wel cataloogje kunnen bezorgen.
                                      Ja inderdaad, enkel exterieur. Sorry, had het verkeerd gelezen.

blz. 33 in de catalogus, voor de S7

Comment

• Ik heb eens een A6 berline 313pk geconfigureerd met S-Line aan de buitenkant, en die carreau gestikte S-line stoelen icm het uitgebreide Audi Exclusive pakket waarbij zelfs de onderkant van het dashboard leder is. Ik kom dan uit op 95k euro.
                                        OO 00 OO

Comment

Ik heb eens een A6 berline 313pk geconfigureerd met S-Line aan de buitenkant, en die carreau gestikte S-line stoelen icm het uitgebreide Audi Exclusive pakket waarbij zelfs de onderkant van het dashboard leder is. Ik kom dan uit op 95k euro.
                                          Is een Jag XF berline 3.0 V6 compressor & AWD niets voor u?

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

Working...
                                          X