Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7 Avant
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk BerichtenAfschuwelijk!
Geef mij maar een zwart interieur met aluminiuminleg en witte dakhemel .
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenMet zwarte dakhemel is toch veel knapper! Maar voor mij liefst die bruine zetels met zwarte dakhemel en aluminium of mat hout inleg!
Het Santosbruin blijft ook knap natuurlijk maar denk dat het Beaufort misschien net iets minder uitkomt.
Zou toch een ideale wagen voor BMWMB zijn denk ik. 😉
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIk ben geen voorstander van zwarte hemels, dan zou er al een panoramisch dak in moeten en door de meerkost een versie minder/lager.
Het Santosbruin blijft ook knap natuurlijk maar denk dat het Beaufort misschien net iets minder uitkomt.
Zou toch een ideale wagen voor BMWMB zijn denk ik. 😉
Sent from somewhere, using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenGoh ja, mij stoort dat niet dat het wat donker is.. Ik vind het feit dat alle kleuren mooi doorlopen belangrijker.. En ik bedoelde die andere matte inleg, er is toch ook een donkerbruine?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Sent from somewhere, using TapatalkDe Audi A6 heeft een reputatie hoog te houden als het aankomt op afwerkingskwaliteit, rijeigenschappen en betrouwbaarheid. Kenmerken die er al drie generaties voor hebben gezorgd dat dit model aan de top van de verkoop tabellen kan meespelen. Een eerste rijtest met de nieuwe A6 2.0 TDI berline kon ons al overtuigen van de bovenvermelde kwaliteiten. Nu ook de A6 Avant in de rekken ligt, kon een test met dit model ook zeker niet uitblijven. Voor deze test hadden we eveneens het genoegen om enkele dagen te proeven van de schitterende 3.0TDI in combinatie met Audi’s fenomenale Quattro vierwielaandrijving.
Sluit zeer dicht aan bij perfectie .
Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk BerichtenMet zwarte dakhemel is toch veel knapper! Maar voor mij liefst die bruine zetels met zwarte dakhemel en aluminium of mat hout inleg!"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk Berichtenhttp://www.autofans.be/rijtesten/sta...-245pk-quattro
Sluit zeer dicht aan bij perfectie .
Laten we duidelijk zijn, ik ben geen voorstander van een zwart interieur met aluminiuminleg en witte dakhemel. Ik was El Greco enkel een klein beetje aant plagen .
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Beaufort is te licht naar mijn mening bij Santos."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk BerichtenVoorbeeldje: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...271515&asrc=st
Beaufort is te licht naar mijn mening bij Santos.Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenKlopt. Beaufort met donkere zetels is echt niet mooi.
Enne, ik wil ook nooit een zwarte dakhemel. Geeft me een claustrofobisch gevoel.
Santos is prachtig en het Beaufort ook!
Comment
-
Vraagje, ik merk dat het oliepeil te laag staat. Welk merk en type olie wordt aangeraden bij deze wagen? Model is 3.0 Tdi met 204 Pk (2013). Als ik Audi bel krijg je een vaag antwoord.
ThanksSpeeding doesn't kill. Suddenly stopping does...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVerspeek Bekijk BerichtenVraagje, ik merk dat het oliepeil te laag staat. Welk merk en type olie wordt aangeraden bij deze wagen? Model is 3.0 Tdi met 204 Pk (2013). Als ik Audi bel krijg je een vaag antwoord.
Thanks
Comment
-
Het blijft een fantastisch car. Zelfs na 28 maanden.
😁
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten347941 km zonder gordel? Goe bezig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenQMusic, wss minst leuke aan heel de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenQMusic, wss minst leuke aan heel de auto.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment