Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Greco, hoeveel km heb je er op uw hele carrière nu opzitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Greco, hoeveel km heb je er op uw hele carrière nu opzitten?
      Slimme vraag zulle!!! 😁😉

Sent from somewhere, using Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Hebt gij ergens een topic over deze wagen, een lijst met opties, foto's,...? Denk dat degene die je na aankoop hebt gepost in dit topic al allemaal weg zijn...niet dat ik sinds dat die klant op bezoek was met zijn A6 ik dit topic van voor tot achter heb zitten doorlezen ofzo...
        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
          Hebt gij ergens een topic over deze wagen, een lijst met opties, foto's,...? Denk dat degene die je na aankoop hebt gepost in dit topic al allemaal weg zijn...niet dat ik sinds dat die klant op bezoek was met zijn A6 ik dit topic van voor tot achter heb zitten doorlezen ofzo...
          Neen heb toen bewust geen topic aangemaakt. Foto's ervan staan hier nog steeds in dit topic op pagina 21.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Aha die waren geblokkeerd op het werk blijkbaar...tis een schoontje!
            Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Neen heb toen bewust geen topic aangemaakt. Foto's ervan staan hier nog steeds in dit topic op pagina 21.
              Knappe wagen met dat bruin leder enz, Audi maakt voor mij toch wel 1 vd mooiste dashboards, versta alleen niet dat ze die gps-schermen niet inbouwen, idem dito bij F30 bv

Comment

• Ik vind dat net knap. Als ze dat inbouwen, oogt het dashboard veel zwaarder.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                  Knappe wagen met dat bruin leder enz, Audi maakt voor mij toch wel 1 vd mooiste dashboards, versta alleen niet dat ze die gps-schermen niet inbouwen, idem dito bij F30 bv
                  Scherm kan ingeklapt worden en dan zie je daar niets van. Wanneer je dan bvb telefoon krijgt komt ie vanzelf uit zijn schelp. 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

• Ter info, ik heb bij een bekende inbouwer van Audi opties een lijstje verkregen met hun prijzen (in het rood), Heb enkele nieuwprijzen erachter gezet (in het vet + lijn), uit de Belgische configurator.

1. MMI Plus Touch €3630,- incl. btw en montage 3.357,75 EUR
                    2. Full LED koplampen €4000,-incl. btw en montage (nieuwe delen) gebruikt hebben we soms prijs zal daarvan rond de €2500,- liggen3.285,15 EUR
                    3. Hoogste tellerversie zit in de prijs van de MMI Plus Touch inbegrepen
                    4. Achteruitrijcamera (met lijnen)/360° camera €1250,-incl. btw en montage
                    5. Inklapbare trekhaak €950 incl. btw (jonge gebruikte trekhaak) 1.167,65 EUR
                    6. HUD €2000,-incl. btw en montage (zit nieuwe voorruit en montage ervan bij de prijs in) 1.645,60 EUR
                    7. B&O Sound System €3500,- incl. btw en montage ( nieuw niet te betalen!) 7.163,20 EUR
                    8. Nachtzicht pakket €1750 incl. btw en montage en afstellen bij de dealer dmv OEM uitlijnapparatuur 2.389,75 EUR
                    9. ACC € 6250 incl. btw (hier moet je gewoon een a6 opzoeken die dit af-fabriek heeft)
                    10. Ambient Light pakket €1450,- incl. btw en montage
                    Kennis is zijn A6 1 dag kwijtgeweest, en heeft nu MMI Plus Touch + Kleurenteller + AMI/DAB+ + RVC, was erg tevreden.

Het valt me op dat het B&O geluidssysteem nog best meevalt van prijs. Maar het blijft fors natuurlijk.

Breek de spaarvarkens maar open!
                    Last edited by TooTall; 21/08/2014, 08:39.
                    Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                      Wel, dat gaat toch +/- 4 jaar mobile.de en autoscout24.de checken zijn, totdat zo'n Ultra betaalbaar is voor mij

Paar maand geleden samen met Mr Polo gaan testrijden met een Ultra, dat rijdt echt wel goed voor een 2.0 te zijn. Ik was direct fan.

Comment

• Net terug zie van 2 weekjes zuid Frankrijk… De mijne is nu exact 1 jaar oud en ik ben nog steeds 100% fan, het is in blijft een heerlijke cruisebak met veel ruimte voor mij. Gisterenmiddag vertrokken vanuit de Provence volgetankt en de hele baan eigenlijk op cruisecontrole 136 gezet waar dat mocht, een klein beetje file gehad rond Lyon maar verder vrij constant kunnen rijden ( wel een keertje of 5-6 een stopje gemaakt voor de kids en iets te eten , s’avonds thuisgekomen zonder rugpijn of wat dan ook, exact 1004 km verder en met nog een autonomie van 220km op de klok…voor een 3l V6 blijf ik dit fenomenaal vinden.
                        Ook niet onbelangrijk, zonder schade aan de wagen terug thuisgekomen, na 14 dagen in zuidfranse stadjes te parkeren is dit niet evident om het nog zacht uit te drukken, wel bewust steeds met de trekhaak uitgeklapt gereden en die heeft vorig weekend in Aix En Provence zijn waarde meer dan bewezen, nen afgeragde Clio had hem gewoon er tegengezet met zijn achterbumper en die stond toch ruim 5 cm ingedrukt….

Comment

• Op winterbanden, airco en 1zetelverwarming op.
                          😬😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

Amai das knap, ik zou tot rust komen in zo'n interieur.
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Op winterbanden, airco en 1zetelverwarming op.
                              

amai gij bol nogal wa km's :o
                              Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                              Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                              (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk Berichten
                                amai gij bol nogal wa km's :o
                                Dat moet hé, anders brengt dat niets op...

Comment

Hij is juist uit rodage..

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Comment

Als die al zoveel heeft op gebracht kunt ge die aan mij laten voor een prijske :-D
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Als die al zoveel heeft op gebracht kunt ge die aan mij laten voor een prijske :-D
                                      Ik heb de indruk dat we er niet mee moeten gaan leuren. 😁 Blijkbaar zijn er nogal wat in geïnteresseerd, ook veel vaste klanten hebben ons al een seintje gegeven van een eventuele aankoop. Eergisteren op de bandencentrale ook al en we waren nog niet thuis of die hing al aan de telefoon hierover. Een paar weken gelen is er ook al een Limburgse autohandelaar komen kijken, dezelfde die onze S-max in de tijd had opgekocht.
                                      Hopelijk moeten we hem niet op de gekende sites zetten voor verkoop maar wordt hij overgenomen door iemand be/gekend zodat we hem nog een beetje kunnen opvolgen. 😁

Comment

Ik heb de indruk dat we er niet mee moeten gaan leuren. 😁 Blijkbaar zijn er nogal wat in geïnteresseerd, ook veel vaste klanten hebben ons al een seintje gegeven van een eventuele aankoop. Eergisteren op de bandencentrale ook al en we waren nog niet thuis of die hing al aan de telefoon hierover. Een paar weken gelen is er ook al een Limburgse autohandelaar komen kijken, dezelfde die onze S-max in de tijd had opgekocht.
                                        Hopelijk moeten we hem niet op de gekende sites zetten voor verkoop maar wordt hij overgenomen door iemand be/gekend zodat we hem nog een beetje kunnen opvolgen. 😁

Des te beter eigenlijk. In het verleden ging dit toch minder vlot?
                                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          Des te beter eigenlijk. In het verleden ging dit toch minder vlot?
                                          Eentje is er hier ooit in België gebleven. Alle anderen zijn steeds naar het buitenland verkocht geweest. De ene al wat gemakkelijker dan de andere.

Comment

Working...
                                          X