Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7 Avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    A6 was ook de eerste auto ooit die de 100.000km test in AMS zonder gebreken (hoe klein ook) heeft gehaald.
    Nice! 😬 wist ik niet.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Op de configurator staat er naast de gewone 3.0 BI-TDI (320pk) ook een Competition 3.0 TDI (326pk). Wat is het verschil tussen beide, buiten de 6 pk extra?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
        Op de configurator staat er naast de gewone 3.0 BI-TDI (320pk) ook een Competition 3.0 TDI (326pk). Wat is het verschil tussen beide, buiten de 6 pk extra?
        Ik denk vooral de prijs van € 8000 in DE...
        Volgens mij is gewoon het motormanagement al een beetje gemanipuleerd.
        Wel een beetje vreemd dat die 30kg meer zou wegen dan zijn wat bescheidener broertje.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
          Op de configurator staat er naast de gewone 3.0 BI-TDI (320pk) ook een Competition 3.0 TDI (326pk). Wat is het verschil tussen beide, buiten de 6 pk extra?
          Der zitten een pak meer standaard op die je bij de gewone biturbo moet bijbestellen, zoals 20 duims velgen, S6 zetels, 20pk overboostfunctie, grotere remmen en andere remblokken ... Ik zou voor de competition gaan... Je kan ze mooi vergelijken op de audi site. Ik denk dat de biturbo competition een S6 op diesel is.
          Last edited by bakkerbart; 08/03/2015, 09:16.

Comment

• Ik vind dat nu precies toch veel geld om maar 0,1 sec (op basis van de 326pk) sneller te zijn, buiten de hierboven opgesomde verschillen.

Comment

• Lap, ik had beter mijn smoel gehouden ivm die mankementen.... dit weekend plots een waarschuwingslampje op m'n dashbord ivm uitlaatgassen/motorstoring, ik had echter totaal geen problemen met de wagen maar gisterenmorgen naar de garage om toch eens te laten uitlezen, verdict : temperatuursensor in het uitlaatgaskanaal defect... Wagen ineens mogen achterlaten, een Q5 vervanger mee en gisterenavond terug gaan ophalen.
              t'was lang geleden dat ik nog eens een defect had gehad maar naar hun zeggen was ik niet de eerste met zo'n defecte sensor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                Lap, ik had beter mijn smoel gehouden ivm die mankementen.... dit weekend plots een waarschuwingslampje op m'n dashbord ivm uitlaatgassen/motorstoring, ik had echter totaal geen problemen met de wagen maar gisterenmorgen naar de garage om toch eens te laten uitlezen, verdict : temperatuursensor in het uitlaatgaskanaal defect... Wagen ineens mogen achterlaten, een Q5 vervanger mee en gisterenavond terug gaan ophalen.
                t'was lang geleden dat ik nog eens een defect had gehad maar naar hun zeggen was ik niet de eerste met zo'n defecte sensor...
                Hier nog niet voorgehad.

Sent from somewhere, using Tapatalk.

Comment

• op cardoen staan 4 audi a6 ultra s line tronic 190 pk te koop voor 41 500. als ik dit vergelijk met andere verkopers is dit een heel lage prijs. zou dit te vertrouwen zijn of wat zou de reden kunnen zijn om die prijs zo te drukken? ik merk wel dat op de achter klep het loge van ultra s onder tdi niet aanwezig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sam Bekijk Berichten
                    op cardoen staan 4 audi a6 ultra s line tronic 190 pk te koop voor 41 500. als ik dit vergelijk met andere verkopers is dit een heel lage prijs. zou dit te vertrouwen zijn of wat zou de reden kunnen zijn om die prijs zo te drukken? ik merk wel dat op de achter klep het loge van ultra s onder tdi niet aanwezig is.
                    Ze zijn al verkocht denk ik?
                    Heb de uitrusting eens bekeken, dat is wel een geweldige deal... moest je gereserveerd hebben, zeker niet twijfelen (is de facelift A6 dus een Ultra TDI).
                    99% zeker dat deze auto's geïmporteerd werden (educated guess: Portugal)

Comment

• Cardoen is ook niet vies om ze uit Italië te halen. Mijn Mondeo is door Cardoen daar vandaan gehaald
                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• is dit dan minder waardig omdat ze geïmporteerd zijn?mss dat de noordcomputer dan niet in het nederlands kan of heb ik het mis?

Comment

is dit dan minder waardig omdat ze geïmporteerd zijn?mss dat de noordcomputer dan niet in het nederlands kan of heb ik het mis?
                          Neen neen, daar gaat niets mis mee zijn. Taal kan je instellen. Kind kan de was doen.

Comment

is dit dan minder waardig omdat ze geïmporteerd zijn?mss dat de noordcomputer dan niet in het nederlands kan of heb ik het mis?
                            niet persé minderwaardig. Auto's in het zuiden zijn gewoon een pak goedkoper.
                            Ze hebben daar echter niks zoals een CarPass ofzo dus het is moeilijk te zeggen of er gesjoemeld is met de auto e.d.
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• problemen met de aankoop van de wagen . optie genomen bij cardoen 100 euro betaald en bevestigd gekregen dat de wagen voor ons is. wagen gaan bezichtigen en akkoord gegeven. waarna nu opeens de verkoop niet meer doorgaat. ze hebben hem reeds aan een ander verkocht volgens hun tijdens de lopende optie.

Comment

problemen met de aankoop van de wagen . optie genomen bij cardoen 100 euro betaald en bevestigd gekregen dat de wagen voor ons is. wagen gaan bezichtigen en akkoord gegeven. waarna nu opeens de verkoop niet meer doorgaat. ze hebben hem reeds aan een ander verkocht volgens hun tijdens de lopende optie.
                                Schadevergoeding eisen. Zoiets is bindend.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• veel meer als de 100 + 100 extra die hij heeft gegeven zal er niet inzitten, ik ben wel benieuwd

Comment

• Amai dat is k*t zeg. 't Was vooral ook een goeie deal, hopelijk kan je elders nog zo ééntje vinden.
                                    Declerck of AMB Gent importeren met regelmaat Audi's uit het buitenland, vaak ook van dat soort deals te vinden dus.

Comment

problemen met de aankoop van de wagen . optie genomen bij cardoen 100 euro betaald en bevestigd gekregen dat de wagen voor ons is. wagen gaan bezichtigen en akkoord gegeven. waarna nu opeens de verkoop niet meer doorgaat. ze hebben hem reeds aan een ander verkocht volgens hun tijdens de lopende optie.
                                      Als zij bevestigen dat de wagen voor u is, spreken we dan al niet over een koop-verkoop in plaats van een optie en kan die €100 dan niet als voorschot aanzien worden?

Comment

• Zet er u over.
                                        Je kan hier een zaak van maken, maar verwacht niet om meer dan 200€ of zo te krijgen.
                                        Als je er een zaak van maakt moet je een advokaat zoeken, uw schade bewijzen etc etc etc.

Vraag hen eventueel een commerciële geste, of een alternatieve auto die u ook bevalt, en anders zoek je verder.

Ik zal U zeggen wat er gebeurd is.
                                        Jij had een optie, en hebt hiervoor 100€ betaald. Kort nadien is er een andere klant gekomen die de wagen gezien heeft, en direct beslist heeft: ik koop die.
                                        De andere verkoper heeft zijn ogen efkes dichtgeknepen, en zag de commissie al op zijn loonbrief staan. Die heeft al dan niet met opzet die optie niet gecontroleerd in het systeem, en heeft de klant laten tekenen, en betalen. Verkocht is beter dan misschien verkocht.

Helemaal correct is dat niet, maar het zal niet de eerste keer zijn dat het gebeurt.

Comment

• Ik ben benieuwd naar de officiële uitleg van Cardoen.

Een aankoop van +40K waar een optie voor betaald is gewoon negeren zonder deze persoon te verwittigen vind ik totaal niet correct.

Ik ben geen advocaat en niet onderlegd in recht, maar kan dit zomaar?

De geleden schade van TS is eenvoudig te berekenen: nieuwe offerte van andere garage - oorspronkelijke prijs van Cardoen.

Comment

Working...
                                          X